- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 3 348
Vaikuttaa ihan tautisen kalliilta.Jos lastentaudeilla meinaat, että koko moottori rempattu niin sitten.
Huolettomuudestakaan ei varmaan voi puhua "paljon" ajetusta Bemarista ja ei taida tuo N55 moottorikaa olla siitä luotettavimmasta päästä. Hintaakaan en tajua, että miten voi maksaa vanha auto (Suomen mittakaavassa vielä suht tuore) noin paljon.
Ite ostin tuohon hintaan vuonna 2020 nykysen 320i GT:n missä ihan laadukas varustelu (msporttia,.navia yms.) Vuosimalli 2017 ja kilsoja oli 90000.
Tuo 12v vanha 190000 ajettu maksaa sitte edelleen 32000.. no toki onhan tossa tehokkaampi kone.. mutta muuten aika paljon "vähemmän" autoa.. sinkulle ehkä kivempi.


