Siellä ilmoituksessa lukee. Se on tuning pajan nimi.Badgetunaus ei aukene minulle, ehkäpä sisäpiirijuttuja? Mielestäni vasemmalla lukee wald? suomeksi metsä..
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä ilmoituksessa lukee. Se on tuning pajan nimi.Badgetunaus ei aukene minulle, ehkäpä sisäpiirijuttuja? Mielestäni vasemmalla lukee wald? suomeksi metsä..
Tässä on varmaan yksi "parhaista" myyntipuheista, millä yritetään RHD-autoa myydä.
Muutenkin tuommoinen all show no go yhdistettynä tuohon hintaan on aika varmasti sen tae, että pääsee Saber jatkossakin nauttimaan hienosta lisäerikoisuudesta nimeltä oikeanpuoleinen ohjaus mersun ratissa.
Ajelin joskus jonkin aikaa japanin autolla. Ei se nyt mitään niin ihmeellistä ollut. Ainoa mikä vaati totuttelua oli, että tuppasi herkästi auto ajautumaan tien oikeaan reunaan, kun istuin siellä oikealla. Vaati aktiivista mentaalista opettelua saada se sinne kaistan keskelle tai hieman vasempaan. Tottumiskysymys.Taitaa olla tuo oikean puolen oleva ratti tosiaan sellainen spesiaalimpi erikoisuus, jota harva suomalainen Suomessa autoileva kovinkaan korkealle osaa arvostaa. Itse asiassa taitaa olla, että auton hinnan saa puolittaa verrattuna vasemman puoleisen ratin vastaavaan autoon. Ellei sitten jotain mainoksia työkseen jakavaa postinjakajaa löydä, jolla olisi kiinnostusta ostaa se kovemmallakin hinnalla.
Jossain harvinaisissa keräilyautoissa varmaan ihan ja sama kun niillä nyt ei kuitenkaan käytännössä ajeta koskaan muutenkaan.
Yksinkertaisesti kamala jäte. Alitehoinen ja vielä tuunattu piloille. Toisaalta hyvä ettei tuohon ole uhrattu oikeaa AMG:tä.Nyt on kyllä kohtuullisen makean värinen laite. Ei haittais tämmösellä tähtäimellä ajella
Mites ohittaminen tuollaisella, käydään kurkistamassa koko auton leveydeltä vastaantulijoiden kaistalla tuleeko sieltä ketään? Drive-in:it ja muut asiointiluukut ”väärällä” puolella autoa… kuulostaa helvetin vaivalloiselta tuollaisella autolla ajaa.
Mites ohittaminen tuollaisella, käydään kurkistamassa koko auton leveydeltä vastaantulijoiden kaistalla tuleeko sieltä ketään? Drive-in:it ja muut asiointiluukut ”väärällä” puolella autoa… kuulostaa helvetin vaivalloiselta tuollaisella autolla ajaa.
Eikö tuolla Nettiautossa enää pysty asettamaan hakukriteeriksi Suomen maakuntia ? Afganistanin kyllä pystyy asettamaan kriteeriksi.
Edit. Nyt löytyikin. Pitää ensin valita ”Vain Suomesta”, niin näkee maakunnat.
Eikö tuolla Nettiautossa enää pysty asettamaan hakukriteeriksi Suomen maakuntia ? Afganistanin kyllä pystyy asettamaan kriteeriksi.
Edit. Nyt löytyikin. Pitää ensin valita ”Vain Suomesta”, niin näkee maakunnat.
Aika erikoista etteivät ole tehneet uudelleenohjauksia noista classic-linkeistä uuteen versioon.Jaahas nyt on pakotettu tuo uusi Nettiauto niin ne classic linkit eivät enää tietenkään toimi.
Väistit juuri luodin, onnea. Todennäköisesti tehty joku hätäinen pikafiksi auton myymiseksi, mikä ei nyt kestänytkään tarpeeksi kauaa kun perävalotakuu ei vielä ehtinyt voimaan.Sattui harmillinen tilanne itselle Nettiauton kulpupelin koeajolla. Noin 15 minuutin koeajo ja takaisin tullessa auto jäi vielä tyhjäkäynnille. Samalla ilmeisesti moottoriöljyt vuoti maahan. Mitään öljyvanaa kun ei ainakaan maassa näkynyt.
Auto bensa Opel. Noin 300tkm ajettu. Itseäkin harmittaa ja myyjää varmasti vielä enemmän. Ainakin myyjä epäili, että joku stefa pullahtanut pois? Moottoritila oli aluksi aivan puhdas, mutta rikkoontumisen jälkeen öljyä oli aika paljon lennellyt.
Ei ole kyllä itselle koskaan käynyt vastaavaa. Mitä nyt omasta vag autosta meni öljypumppu rikki ja auto menikin sitten romuksi. Tuossa koeajo pelissä varmaankin moottori on vielä kunnossa, kunhan jonkun stefan joku vaihtaa ehjään. Kun testiajon aikana ei kuulunut ainakaan mitään sivuääniä mistään. Moottori ilmeisesti 1.4T.
En tiedä, onko tämä löytö, mutta Väänäsen autolla on kovat palkat sihteereillä... Toimistomaksu 600€!
Näköjään päivitetty 24h. (Karmeaa sanoa mutta seuraako ne tätä jonkun sattuman kautta) Mutta joo nyt 149€ mikä on täysin järjetön hinta muutenkin. Kuussatanen uuden auton toimitus sis. kuljetus hangosta jonnein + putsit yms.
Suunniteltiin jo miten maksetaan, kun aloin kuulemaan naputtavaa ääntä moottorista. Onneksi auto oli siinä vielä tyhjäkäynnillä, niin kuulin sen. (Moottoriöljyt oli valuneet siinä parkissa ollessa maahan).Väistit juuri luodin, onnea. Todennäköisesti tehty joku hätäinen pikafiksi auton myymiseksi, mikä ei nyt kestänytkään tarpeeksi kauaa kun perävalotakuu ei vielä ehtinyt voimaan.
Tottakai tulee kokeilla kiihdytystä. Revittely sitten aivan eriasia.Suunniteltiin jo miten maksetaan, kun aloin kuulemaan naputtavaa ääntä moottorista. Onneksi auto oli siinä vielä tyhjäkäynnillä, niin kuulin sen. (Moottoriöljyt oli valuneet siinä parkissa ollessa maahan).
Tuollainen 11 vuotta vanha ja noin 3k€ autohan taitaa olla vielä täysin alkuperäinen? Ainakin ne moottorin stefat voi kestää 300tkm. Mutta ei paljoa yli, koska tuo oli 301tkm.
Jakoketju oli joskus vaihdettu, mutta ei oltu samalla vaihdettu noita muutaman euron stefoja. Kalliiksi kyllä tuli myyjälle.
Mutta koska perävalotakuu, niin onneksi tuli tietenkin koeajettua. Hieman syyttävään sävyyn myyjä kysyi, että kuinka olin ajanut, koska auto oli kestänyt hänen erittäin kevyttä pitkänmatkan maantieajoa. Itsellä kumminkin tapana testata moottori myös, ja nyt oli tavallaan tuuri omalla puolella. Eli yksi reilumpi kiihdytys 100km/h vauhtiin, että onko tehot tallella. Myös jarrut testaan, mutta nyt säälin nastarenkaita, että en kunnon tehojarrutusta edes viitsinyt tehdä. Kesärenkaillahan voi tehdä hyvin yhden hätäjarrutuksen, että jarrut puhdistuu.
Joo, eiköhän ehjän auton pitäisi tuo kestää. Eli testasin paikaltaan rauhassa lähtien, että miten kiihtyy 100km/h vauhtiin asti. Opel punaraja taisi olla muutenkin aika alhaalla, 6000rpm.Kyllä mä vedän rajarille asti koeajolla ja manuaalista testaan kytkinpommilla että luistaako. Samaten jarrut lukkoon asti oli nastoja tai ei. Tai ainakin siihen asti mitä ABS antaa myöden.