- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 430
No ei tarvi, siinä päällähän se turbo möllöttää ja sen irroittaminen on helppoa.Pitääköhän kone irroittaa että saa vaihdettua? Muistelen että jossain muussakin Bemarissa on tosi hankalassa paikassa.
No ei tarvi, siinä päällähän se turbo möllöttää ja sen irroittaminen on helppoa.Pitääköhän kone irroittaa että saa vaihdettua? Muistelen että jossain muussakin Bemarissa on tosi hankalassa paikassa.
No nyt poistui myynnistä. Hintapyynti oli siis tasan 25 000eMiksi kukaan möisi tuon "tappiolla" edes selvittämättä missä vika? Joku haisee.. ettei olisi selvinnyt että on kolaroitu, kastunut tmv. Tosin jos olisi joku tuollainen case, se kyllä selviäisi uudellekin ostajalle nopeasti.
Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...Onhan se hieno ja tehokas mutta löytyykö 83 000e maksajaa yli 10v vanhalle, yli 200tkm ajetulle ja ylimaalatulle autolle? Nuorilla, jotka tuollaista kuolaa, ei varmasti ole noita rahoja taskussa.
onTäähän on kova audimies. Onko tuo kolmaskin myynnissä?
Sama myyjä, arvelen että ei ole ihan heti kukaan hakemassa noita Audeja.Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...
Eiköhän laittanut vaan autot sinne jos joku tyhmä lankeaa. Jotkut keräilijät tekee noin, vaikka varsinaista halua ei olisikaan luopua, paitsi jos massia tulee extra paljon.Sama myyjä, arvelen että ei ole ihan heti kukaan hakemassa noita Audeja.
Eihän toi B7 tai C7 edes ole hinnaltaan mitenkään erityisemmin muista vastaavista poikkeava. B5:n markkinat muutenkin taitaa olla enemmän euroopan laajuiset, kun ainut suomessa myynnissä oleva ja epäilen ettei hyvä kuntoiset muuallakaan ole yhtään halvempia.Jape on tuttu alan harrastaja ja varmasti ei myy mitään huonokuntoisia fixattuja romuja, vaan oikeesti hyvin pidettyjä korjattuja ja huollettuja laatuautoja. Noi autot on arvokkaita keräilypiireissä hyvin pidettynä. Hyväkuntoisten keräilykappaleiden hinnoittelusta varmaan löytyy monta mielipidettä. Arvostajat arvostaa, muut ei.
Alunperin oli kyse, että löytyykö Suomesta 80 000e maksajia näille Audeille eikä siitä onko ne hienoja tai mitä muualla maksaa. Ei ole helppoja myytäviä, se kellä on 80ke ylimääräistä katselee muita kuin +200tkm ajettuja kisakireitä farkkuja.Toki jos ei tiedä autoista mitään ja katsotaan vain numeroita niin voihan se tuntua hassulta että noi oikeasti maksaa.
Ja minä en kommentoinut sitä että löytyykö näille ostajaa suomesta vai ei, kommentoin sitä että miksi tälläiset autot maksaa sen mitä maksaa.Alunperin oli kyse, että löytyykö Suomesta 80 000e maksajia näille Audeille eikä siitä onko ne hienoja tai mitä muualla maksaa. Ei ole helppoja myytäviä, se kellä on 80ke ylimääräistä katselee muita kuin +200tkm ajettuja kisakireitä farkkuja.
Juniorit näistä tietysti haaveilevat mutta maksukyky loppuu siihen 30ke luokkaan.
Onhan tuo aikansa bulkkituote. Jos myymässä oikeasti olisi niin varmaan jonkin toisen paikan ois valinnut.Alunperin oli kyse, että löytyykö Suomesta 80 000e maksajia näille Audeille eikä siitä onko ne hienoja tai mitä muualla maksaa. Ei ole helppoja myytäviä, se kellä on 80ke ylimääräistä katselee muita kuin +200tkm ajettuja kisakireitä farkkuja.
Juniorit näistä tietysti haaveilevat mutta maksukyky loppuu siihen 30ke luokkaan.
83 000e on pyyntihinta, ei siitä voi päätellä mitä se myydessä maksaa. Ei ainakaan tuota 83 000e Puolet vähemmän mittarissa niin olisi ehkä mahdollista saada täysi pyyntihintaJa minä en kommentoinut sitä että löytyykö näille ostajaa suomesta vai ei, kommentoin sitä että miksi tälläiset autot maksaa sen mitä maksaa.
Tää.83 000e on pyyntihinta, ei siitä voi päätellä mitä se myydessä maksaa. Ei ainakaan tuota 83 000e Puolet vähemmän mittarissa niin olisi ehkä mahdollista saada täysi pyyntihinta
Rekattu 07/13, 3 vuotta sitten ollut 8 vuotias ja neljällä omistajalla. Vaikka onkin ns. erikoisauto niin ei noita osteta pelkkään kesäiseen jäätelökiskalla käyntiin käyttöautoksi sopiva, kuten vastaava 2.0 tdi A6, mutta hieman paremman maksukyvyn omaaville.Tää.
Jape on hieno audimees eikä mulla ole mitään häntä vastaan, mutta noi kilometrit... Jos autostaan haluaa voiko tässä sanoa "Keski-Eurooppalaisen keräilykappaleen" tasoisen hinnan niin sen pitää kyllä olla OEM .. korkeintaan OEM+ ja kilsat ihan jotain muuta kuin 200-250tkm. Kilsojen merkitys häviää oikeastaan vain jenkkimuskeleissa tai jossain kasarilaitteissa, esim. E24 M5 / M635CSi. Ne menee preemiumilla vaikka kilsat ois +200k.
Katsoinko väärin vai oliko tolla kymmenvuotiaalla RS6:kin vaivaiset 5 omistajaa + Jape. Ja kilsoja se päälle 200tkm. Eli aivan jäätävästi. Ei kukaan täysjärkinen halua tuollaista, vieläpä yli markkinahinnan. Aivan sama onko auto "läpikäyty" ja ammattilaisten toimesta kiilloteltu, ruostesuojailtu ja alustapesty.
Ostin pari vuotta sitten erikoisauton, samaa vuosimallia (2014) kuin yllä oleva Audi RS6. Kilsoja omassani oli alle 1/3 osa tosta Audista, mutta skippasin silti heti kaikki vastaavan omistajahistorian (4-6 tyyppiä ennen minua) omaavat vehkeet. Löysin fiksun yksilön, jota oli käytetty (9 vuotta ja ~72tkm) ja jolla oli ollut 2 omistajaa, yksi ulkomailla 2 vuotta ja toinen Suomessa ~7 vuotta. Jarrupaloja myöden kaikki bemarin OEM kulutus / pisteosia, ei mitään ebaysta tilattua 2nd hand seppälää. Tykkäsin.
Olen niin vanhanaikainen jantteri, että elän siinä lumemaailmassa että ns. erikoisautoilla suurempi määrä omistajia = enemmän kenkimistä ja ylläpidosta tinkaamista = suurempi mahdollisuus työntää kätensä paskaan. Eräänlainen "kiertopalkintostatus", tyyliin kenkii yhden kesän, puolikkaan talven -> ei takuuvarmasti panosta auton tekniseen ylläpitoon.
Tuo lainaamani 205tkm ajettu Audi RS6: Jos ymmärsin oikein niin Jape hankki sen 3 vuotta sitten (?) eli sillä oli ollut jo 6-7 vuotiaana 5 omistajaa - toisin sanoen auto on vaihtanut omistajaa reilun vuoden välein?? Eiiii .... lähde
Katos se neljänkympin Audi meni kaupaksi, kahdeksankympin ovat yllättäen vielä myynnissä
Miksi ne maksaa ?Ja minä en kommentoinut sitä että löytyykö näille ostajaa suomesta vai ei, kommentoin sitä että miksi tälläiset autot maksaa sen mitä maksaa.
Hyh 80k tollasesta, kyllä harmittaa sit hävitä kiihdytyksessä jollekki 30k teslalle.Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...
Ajattelin ensin, että provoilet mutta piti oikein tarkistaa. Kyllä oikeassa olit, tämä saattaa jättää Diudin paikallaan lähdöstä ja hinta alle 30ke https://classic.nettiauto.com/tesla/model-s/14245314Hyh 80k tollasesta, kyllä harmittaa sit hävitä kiihdytyksessä jollekki 30k teslalle.
Sua varmasti harmittais, mutta itseä ei, sähkövatkain saa mennä.Hyh 80k tollasesta, kyllä harmittaa sit hävitä kiihdytyksessä jollekki 30k teslalle.
osta se suristin sittenHyh 80k tollasesta, kyllä harmittaa sit hävitä kiihdytyksessä jollekki 30k teslalle.
Ajattele, jotkut maksaa +100k€ e30 m3 ja se häviää teslalle vielä enemmän.Hyh 80k tollasesta, kyllä harmittaa sit hävitä kiihdytyksessä jollekki 30k teslalle.
Se jolla tieto on, niin tiedon pitäköön?Ajattele, jotkut maksaa +100k€ e30 m3 ja se häviää teslalle vielä enemmän.
Et taida ymmärtää jutun jujua...
En ymmärrä. Mikä tässä kuvassa on pointti; korinväriset puslat, uudehko pakoputki vai pesty alusta on +20k?Otetaan nyt mallikuva, oikeasti meinaatte että tässä myydään jotain paskaa ylihintaan?
Editorn tilassa, paina nauhasta sitä rattaankuvaa.PS. Mikähän asetus on pielessä kun en saa hymiöitä viestiin kun koko valikko on harmaana?
Jos kyse vanhasta autosta, niin ei sen arvo siitä tule paljonko siihen on rahaa ja aikaa upotettu.Tietyissä autoissa, saatikka niiden erikoisversioissa, kilometreillä ei oikeasti ole merkitystä niin paljon että se vaikuttaa juuri hintaan.
Keräilijä joka käyttää autoa, arvostaa kaikkea muuta. Jos ei ymmärrä mitä ihmeellistä tuon Audin alustassa on ja mitä se kertoo autosta, niin en voi auttaa.
Siitä hakemaan uutta jarrulevyä Zimmermannilta, nämä on erikoisautoja ja erikoisauto, mistä pidetään huolta ja alustassa kaikki uutta, on erikoishinnat.
Zimmermann Brake Disc for AUDI A4 Avant (8D5, B5) front left
Zimmermann Brake Disc Formular Z AUDI A4 Avant (8D5, B5) RS4 quattrowww.zimmermann-bremsentechnik.eu
Ehkä tuossa ei harrastajalle tekee kipeää tuo myyntiteksti, yritän nyt sanottaa, tarinan alussa viitataan auton tunnettavuuteen, niin maksaisikohan tuossa myyjä. Eli arvostettu myyjä, siis hänen projekti, ja siitä oikeasti on maksajia. ja tarinan tuntevat ei lähde karkuun myyntitekstin takia.Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...
Vähän menee ehkä offtopicin puolelle, mutta pakko kysyä kerta tuli aiheeksi.Hienoa, että kohta 20v vanhassa autossa on tuon ajan hightechia eli kaarrevalot. Ikävää, että ne eivät tänä päivänä toimi vaan toinen on epäkunnossa
Kyllä ne valot toimii, ei vaan kaarre ominaisuus. Eihän siitäkään tule hylkyä jos oot lisävarusteena hommannut kamerat ja yks niistä on pimeenä.Vähän menee ehkä offtopicin puolelle, mutta pakko kysyä kerta tuli aiheeksi.
Mitähän katsuri sanoo jos kaarrevalot ei toimi? Tuon ilmoituksen mukaan ei mitään, mutta itsellä käsitys että auton valot ja niihin liittyvät järjestelmät tulee toimia, joka tarkoittaa että myös kaarrevalojen tulisi toimia jos sellaiset löytyy?
Eli tässä osittainen toimimattomuus, eli tarkoitatko että sen saa jättää noin, eli ei tarvi ominaisuutta kytkeä pois ? / säätää kohdilleen ? (jos riippuu viasta, niin missä menee ns raja, sekopäisesti villkuva varmaan pitää saada rahoittuun pysyvästi)Kyllä ne valot toimii, ei vaan kaarre ominaisuus.
Mitä kamera systeemiä ajattelet, nyt kun aloin miettii mikä kameraa tukeutuva systeemi ylipäätään kiinnostaisi katsastuksessa, niin tuli mieleen peilit, vahdit jne. niin voisi kuvitella että toimittava.Eihän siitäkään tule hylkyä jos oot lisävarusteena hommannut kamerat ja yks niistä on pimeenä.
On toikin yksi hyvä tapa väistää kysymys. Olisin odottanut vähän parempaa argumentointia meille tyhmille. No ehkä sen joku varakas ostaa ”kokoelmiinsa” Ferrarien ja Porscheiden (vaikea kielioppi) viereen.Keräilijä joka käyttää autoa, arvostaa kaikkea muuta. Jos ei ymmärrä mitä ihmeellistä tuon Audin alustassa on ja mitä se kertoo autosta, niin en voi auttaa.
Kaarrevaloista tulee vikailmoitus mittaristoon. Veikkaan, että on vain kuitattu pois ennen katsastusta. Muuten olisi hyväksyttynäkin papereissa korjausmääräys XX.XX.XXXX aikaan mennessä.Mitähän katsuri sanoo jos kaarrevalot ei toimi? Tuon ilmoituksen mukaan ei mitään, mutta itsellä käsitys että auton valot ja niihin liittyvät järjestelmät tulee toimia, joka tarkoittaa että myös kaarrevalojen tulisi toimia jos sellaiset löytyy?
Käsittääkseni kaikista valoja koskevista vikailmoituksista tulee korjausmerkintä, nopeasti etsittynä suoraa vastausta ei tullut mutta molempia vaihtoehtoja tarjotaan.Ei kaarrevalot ole mikään katsastusvaatimus, eikä niistä tule mitään korjausmääräystä. Valot toimivat lain edellyttämällä tavalla, oli kaarretoiminto käytössä tai ei.
Nyt on kaksi versiota, tilanne 2 sanoo ettei väliä, 1 että voi tulla korjaus kehoitus.Ei kaarrevalot ole mikään katsastusvaatimus, eikä niistä tule mitään korjausmääräystä. Valot toimivat lain edellyttämällä tavalla, oli kaarretoiminto käytössä tai ei. Osassa autojahan sen saa ihan kytkettyä tietääkseni poiskin.
Hävitä missä? Pikkupojat jää aina jumiin pelkkään 0->100 kiihtyvyyteen ja eivätkä ymmärrä että se ei kerro auton todellisesta luonteesta mitään.Hyh 80k tollasesta, kyllä harmittaa sit hävitä kiihdytyksessä jollekki 30k teslalle.
Mulla palaa väärällä puolella (japsi-tuonti) niin siitä tulee aina huomautus. Nykyään molemmilla puolilla saa palaa. En ole viittinyt rikkoa johtosarjaa ja siirtää.Lakihan menee valaisimien kanssa jotenkin niin, että jos sumuvalot tms ei toimi, ne pitää joko korjata tai sitten repiä pois ja poistaa/maalata valaisimen lasi.
Jos tämä liittää noihin kaarrevaloihin, niin mikäs tilanne.Lakihan menee valaisimien kanssa jotenkin niin, että jos sumuvalot tms ei toimi, ne pitää joko korjata tai sitten repiä pois ja poistaa/maalata valaisimen lasi.
Ehkä kohta saadaan tähän käytännön esimerkki, omassa autossa joku sensori ei tykkää vedestä niin aina märällä säällä heittää kaarrevalot vikatilaan ja katsastus edessä parin kuukauden sisään.Jos tämä liittää noihin kaarrevaloihin, niin mikäs tilanne.
- ei mitään merkitystä toimiiko 2 ääntä
- ei merkitystä kunhan vikakoodi kuitattu (siis korjauskehoitus jos vika koodi/valo) 1,5 ääntä
- korjauskehoitus jos katsastaja huomaa 1,5 ääntä
kaksiviimeistä yhteensä kolme vs ei merkitystä kaksi.
Eikö nää tuontivehket oo vapautettu tuosta (taka)sumareita koskevasta laista, vai koskeeko vain jos sitä ei ole alunperinkään olemassa?Mulla palaa väärällä puolella (japsi-tuonti) niin siitä tulee aina huomautus. Nykyään molemmilla puolilla saa palaa. En ole viittinyt rikkoa johtosarjaa ja siirtää.