Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite oon pyytänyt joskus 20-50€ mobilepaylla varausmaksuna, jos haluaa noutaa esim 3 päivän päästä tms.Itellä torissa kun koitin näyttistä ostaa noudolla niin joku halus "etumaksua" eli ois pitäny siirtää 100e tilille että ois "varannu" sen näyttiksen. No jäi kaupat tekemättä kun oli sen verran hämärä pyyntö.![]()
Kyse oli samanpäivän noudosta, eli ei mistään oikeasta "varauksesta".Ite oon pyytänyt joskus 20-50€ mobilepaylla varausmaksuna, jos haluaa noutaa esim 3 päivän päästä tms.
Ja olen ilmoittanut että en palauta varausmaksua jos ei tule noutamaan.
Mutta tietysti jos on tulossa samana päivänä noutamaan, niin en mitään pyydä.
Ite olen vuosia sitten pyytänyt kympin. Pienikin summa saa hupivarailijat vetäytymään ja vastaavasti pienikin summa parantaa sitä, että pidetään kaupasta kiinniIte oon pyytänyt joskus 20-50€ mobilepaylla varausmaksuna, jos haluaa noutaa esim 3 päivän päästä tms.
Ja olen ilmoittanut että en palauta varausmaksua jos ei tule noutamaan.
Mutta tietysti jos on tulossa samana päivänä noutamaan, niin en mitään pyydä.
Eikös siellä Torissa ole nykyään nimi pakollinen? Jos ei, niin et vaan lähetä ennenkuin antaa kaikki tarvittavat tiedot, muuten voi käydä kalpaten, jos jollain keksityllä nimellä lähetät.Mites tehdä asiakkaan kanssa joka maksoi välittömästi, mutta ei kerro nimeään tai numeroaan? Osoite on, joten laitanko jollain keksityllä nimellä menemään?
Jos on niin en tiedä mistä se löytyy. Millä tavalla voi käydä kalpaten? Olen rahani saanut, eikä minulla ole mitään vaatimuksia.Eikös siellä Torissa ole nykyään nimi pakollinen? Jos ei, niin et vaan lähetä ennenkuin antaa kaikki tarvittavat tiedot, muuten voi käydä kalpaten, jos jollain keksityllä nimellä lähetät.
Joo, joko sähköposti tai puhelinnumero pitäisi olla.Täytyy varmaan vaan odotella ja viestitellä hänelle. Ethän sinä kotiin kuitenkaan lähetä, niin pakettiautomaattia varten pitää olla se puh.numero??
Tori diilissä ainakin on tunnistautuminen pakollinen ja nimi tulee sieltä. Se tuli pakolliseksi silloin kun tuli se schibbed vai mikä olikaan tilisysteemi joskus vuosi sitten. Mutta sinulla ei tainnut olla tori diili? Jos ei ollut niin ei siinä kai riskiä ole. Tietty voit lähettää viestin, että millä nimellä laitetaan tulemaan.Jos on niin en tiedä mistä se löytyy. Millä tavalla voi käydä kalpaten? Olen rahani saanut, eikä minulla ole mitään vaatimuksia.
Joo, en voi hyväksyä toridiilin käyttöehtoja.Tori diilissä ainakin on tunnistautuminen pakollinen ja nimi tulee sieltä. Mutta sinulla ei tainnut olla? Jos ei ollut niin ei siinä kai riskiä ole. Tietty voit lähettää viestin, että millä nimellä laitetaan tulemaan.
Laitat sen paketin kaappiin ja unohda. Jos joskus saat viestiä niin laitat postiin.Joo, en voi hyväksyä toridiilin käyttöehtoja.
Viestin laitoinkin jo, mutta vastausta ei ole nyt kolmeen vuorokauteen kuulunut. Saapumisilmoitusta ei ostaja saa jos ei mitään yhteystietoa ole. Vai lähetetäänkö niitä paperisia saapumisilmoituksia vielä? Koko skene on ollut vähän sekaisin sitten Itellan.
Kaikenlaista ostajaa sitä tuoltakin löytyy. Eräskin ostaja maksoi tuotteen, mutta ei ikinä noutanut pakettia ja se palautui takaisin.Laitat sen paketin kaappiin ja unohda. Jos joskus saat viestiä niin laitat postiin.
Joo, en voi hyväksyä toridiilin käyttöehtoja.
Viestin laitoinkin jo, mutta vastausta ei ole nyt kolmeen vuorokauteen kuulunut. Saapumisilmoitusta ei ostaja saa jos ei mitään yhteystietoa ole. Vai lähetetäänkö niitä paperisia saapumisilmoituksia vielä? Koko skene on ollut vähän sekaisin sitten Itellan.
Voinko lähettää paketin ilman vastaanottajan puhelinnumeroa?
Kyllä voit, mutta osta silloin lähetykseen lisäpalveluksi paperinen saapumisilmoitus (3,90 €). Silloin vastaanottaja ei saa saapumisilmoitusta tekstiviestinä, vaan kirjeenä omaan osoitteeseensa. OmaPostissa ja netissä lähettäessä vastaanottajan matkapuhelinnumero tarvitaan.
En myöskään lähettäisi jollei ostaja saa tietoja ilmoitettua. Itselle kävi joskus samankaltaisesti ja ostaja vastasi jonkun viikon päästä sanoen ettei kyllä muista kauppoja tehneensä mutta rahaa on näemmä siirtänyt ja pisti pyydetyt tiedot tulemaan. Oli ollut kuulemma pitkä ränni allaViestin laitoinkin jo, mutta vastausta ei ole nyt kolmeen vuorokauteen kuulunut. Saapumisilmoitusta ei ostaja saa jos ei mitään yhteystietoa ole. Vai lähetetäänkö niitä paperisia saapumisilmoituksia vielä? Koko skene on ollut vähän sekaisin sitten Itellan.
Ränneistä puheenollen. Oma RaHi (ravista hihasta arvaus) on, että ehkä noin 50% torissa yöllä tulleista yhteydenotoista kariutuu. Yleensä niin, ettei "ostan" ilmoittaja ei vastaa enää mitään. Mutta se yllättävämpi puoli on, että tuo toinen puoli väestä on vielä iltapäivällä herättyään hoitamassa kaupat loppuun. Kaipa tämä on moderin rännikalan tapa -tai sitten nuo kaupat hoitavia on yövuorossa toria selaavia. Ei voi tietää, mutta kunpahan tuli mieleenEn myöskään lähettäisi jollei ostaja saa tietoja ilmoitettua. Itselle kävi joskus samankaltaisesti ja ostaja vastasi jonkun viikon päästä sanoen ettei kyllä muista kauppoja tehneensä mutta rahaa on näemmä siirtänyt ja pisti pyydetyt tiedot tulemaan. Oli ollut kuulemma pitkä ränni alla.
Paperinen saapumisilmoitus 3,90 € ?? Mitä vittua.Saa sen paperisenakin menemään, mutta maksaa extraa. Ja taitavat vaatia vastaanottajan nimen joka tapauksessa.
![]()
Ohjeet paketin postittamiseen | Posti
Lue selkeät ohjeet paketin lähettämiseen. Autamme sinua valitsemaan oikean pakettikoon, pakkaamaan lähetyksesi turvallisesti ja löytämään parhaan toimitustavan.www.posti.fi
Tai kenties (ajoittaisesta) unettomuudesta kärsiviä, kuten meitsi. Tosin eivät nekään ehkä niitä parhaiten harkittuja kauppoja ole.Kaipa tämä on moderin rännikalan tapa -tai sitten nuo kaupat hoitavia on yövuorossa toria selaavia.
Kysyntä on laskenut marginaaliseksi ja tuon toimittaminen maksaa. Ilmaiseksiko se pitäisi saada? Parempi näin ettei sitä ole leivottu muihin hintoihin vaan on maksullinen lisäpalvelu.Paperinen saapumisilmoitus 3,90 € ?? Mitä vittua.
Kyllähän ilmainen olisi parempi.Kysyntä on laskenut marginaaliseksi ja tuon toimittaminen maksaa. Ilmaiseksiko se pitäisi saada? Parempi näin ettei sitä ole leivottu muihin hintoihin vaan on maksullinen lisäpalvelu.
Postipalvelujen tulisi olla sen hintaisia, ettei sen käyttöä tarvitse harkita. Aiemmin nuoltiin postimerkkiä ja sillä meni kaikki perille. Nyt ei ole mitään vakiintunutta tietoa siitä, mikä minnekin kulkee, ja millä hinnalla. Pakettien senttimetrit sentään on listattu, mutta osoita se tyyppi joka mittaa kaikki kolme sivua. Hänkin todennäköisesti antaa yhden ylimenevän sivun mennä "inhimillisenä erheenä".Kysyntä on laskenut marginaaliseksi ja tuon toimittaminen maksaa. Ilmaiseksiko se pitäisi saada? Parempi näin ettei sitä ole leivottu muihin hintoihin vaan on maksullinen lisäpalvelu.
Elät/haikailet menneessä maailmassa. Käytännössä kaikilla on vähintään puhelinnumero, johon saapumisilmoitus lähetetään. Ja kirjeet ovat kokonaan eri asia kuin paketit. Paketteja ei nyt, eikä ennenkään, ole lähetetty pelkällä postimerkillä, tuo on tolppien siirtelyä.Postipalvelujen tulisi olla sen hintaisia, ettei sen käyttöä tarvitse harkita. Aiemmin nuoltiin postimerkkiä ja sillä meni kaikki perille. Nyt ei ole mitään vakiintunutta tietoa siitä, mikä minnekin kulkee, ja millä hinnalla. Pakettien senttimetrit sentään on listattu, mutta osoita se tyyppi joka mittaa kaikki kolme sivua. Hänkin todennäköisesti antaa yhden ylimenevän sivun mennä "inhimillisenä erheenä".
Leivottu hintoihin on yksi iso vitsi. Posti on yhteiskunnallisesti kriittinen toiminto. Liiketoiminnallisesti sen perustehtävän täyttämisen epäonnistuminen on johtanut siihen, että meillä on nykyään kaikenlaisia lokeroita siellä täällä.
Paperinen saapumisilmoitus pitäisi olla ilmainen peruspalvelu. Neljällä eurolla saa paketin paskapaperia joka on enemmän hintansa väärti.
Se on totta. Minulla on ihan hirvittävän suuri ikävä 90-lukua. Silloin paskapaperikin oli ilmaista.Elät/haikailet menneessä maailmassa. Käytännössä kaikilla on vähintään puhelinnumero, johon saapumisilmoitus lähetetään. Ja kirjeet ovat kokonaan eri asia kuin paketit. Paketteja ei nyt, eikä ennenkään, ole lähetetty pelkällä postimerkillä, tuo on tolppien siirtelyä.
Ja se, että vertaat wc-paperin hintaa ei korreloi; yksittäisen paperitositteen (saapumisilmoitus) kuskaaminen todellakin aiheuttaa enemmän kustannuksia kuin massamäärin tuotetun yksittäisen wc-paperipakkauksen valmistaminen, vaikka käyttöarvo kuluttajalle olisikin näiden välillä epäsuhtainen.
Näinhän se taitaa olla ja kun postiakin jaetaan enää riippuen viikosta niin joko kahtena päivänä tai jopa kolmena. Tuosta kun vielä päivän kaks karsii pois (säästösyistä) niin saadaan maksaa peruspostin kuljetuksesta postilaatikkoon. Postimerkki postikortiin tai kirjeeseen 2,75e ja laatikkoon kuljetus 5 euroa.yksittäisen paperitositteen (saapumisilmoitus) kuskaaminen todellakin aiheuttaa enemmän kustannuksia kuin massamäärin tuotetun yksittäisen wc-paperipakkauksen valmistaminen, vaikka käyttöarvo kuluttajalle olisikin näiden välillä epäsuhtainen.
Mitä hän siitä tiedosta hyötyy? Markkina tilanne määrää hinnan. Ei missään tai kukaan ole myynyt pitkään aikaan esim. ostohintaisia ddr4, ddr5, ssd levyjä tai 5090 kortteja. Näin se vaan on. Niiden onni jotka niitä aikoinaan on halpaan aikaan ostanut ja pitänyt ne tähän päivään.Myyn tuotetta torissa, mutta toinen osapuoli ei suostu ostamaan tuotetta jos en kerro paljonko olen siitä itse maksanut.
Voit lohduttautua sillä, että ei hän olisi sitä kuitenkaan ostanut. Tai jos olisi, olisi sinun alunperin maksama hinta muka jostain kumman syystä alentava tekijä kauppasummalle, kuten myös väri, ostopäivä, sinun sijaintisi, se että on elokuu ja että hän ei jaksaisi noutaa tuotetta.Ei ollut elektroniikka kyseessä mut näköjään monenlaiset asiat vaikuttaa ostopäätökseen.
Myin sänkyä Torissa niin joku kyseli kans toiselta paikkakunnalta että onnistuuko lähetys? Whaat..Myyn kaiuttimia. ja ilmoituksessa selkeästi ettei voi lähettää toridiilillä kun paketinkokokin jo menee yli ehtojen. ja vain nouto. Tullu jo 4 henkilöltä voitko lähettää toridiilillä![]()
Ilmeisesti halvat kaiuttimet.Myyn kaiuttimia. ja ilmoituksessa selkeästi ettei voi lähettää toridiilillä kun paketinkokokin jo menee yli ehtojen. ja vain nouto. Tullu jo 4 henkilöltä voitko lähettää toridiilillä![]()
Voihan toi n, 5k olla halpaa jollekkin, mutta ne on nyt nähtävästi myyty. pitäis ostajan saapua noutamaan lauantaina.Ilmeisesti halvat kaiuttimet.![]()
Aivan normaalia.Nyt on pakko postata tänne ensimmäinen vastaus.. Ostin Torista toridiilillä näytönohjaimen alkuperäisine laatikkoineen ja se postiettiin ilman minkäänlaista suojaa eli näkyvillä näytönohjain boksi ja tarkka malli yms.. Menikö putkeen kun omasta mielestä ei nyt jumaliste voi postittaa näytönohjainta pelkästään sen alkuperäisessä omassa laatikossaa ilman mitään muuta suojaa? Joku olisi voinut varastaa kortin tms![]()
No jotain vikaa sinussakin on kun sovituista kaupoista peruutat siivouspäivän vuoksi. Tai koska et halua myydä tuossa kunnossa. Ehkä olit jo alkujaan myymässä paskaa JA siitä huolimatta ostaja olisi sen halunnut. Nyt lähdit näpertelemään ihan turhia.Hei!
Täältä tulee armotonta palautetta, niin tulin taas kysymään, olenko kusipää?
Sovittiin, että joku ostaa minun valkoisen SER-koneen. Joka siis on tehty oikeasti kaapista löytyneistä osista + ostin siihen (uutena) Corsair bronze PSU ja Darkflash -kotelon.
Minulla on tänään siivouspäivä, niin sovin, että voin demota konetta alakerran yleisissä tiloissa. Ja olin jo aloittanut siivouksen.
Laitoin johtoja vähän siistimmin ja nippusiteitä. Käytin tätä varten näytönohjainta irti. Sitten laitoin sen lasisivuikkunan kiinni, eikä käynnistynyt. Säädin johtojen kanssa hieman, mutta ei.
Laitoin tässä vaiheessa viestiä, että "ongelmia, perutaanko kaupat?". Sitten koetin toisella näytönohjaimella ja otin ne etummaiset muistipalikatkin irti. Ei toimi.
Laitoin viestiä, että "ei toimi, mutta jos osaat näitä, saat alle puoleen hintaan". Osaan itsekin korjata pienet virheet, mutta tajusin, että en ehdi puolessa tunnissa, kun hän oli jo tulossa.
Hän vastasi "katsotaan, kun olen perillä". Koetin vielä pari kertaa alakerrassa tämän kanssa, sitten tulin tulokseen, että ei se tästä. Enkä halua myydä toimimatonta konetta ihmiselle, joka ei osaa näitä.
Laitoin sitten viestiä, että "perutaan kaupat, ei ole myytävänä". Tässä vaiheessa kuitenkin minulla on edelleen siivouspäivä, tämä kauppa oli tässä tuhlaamassa aikaani, enkä saanut ikinä edes vahvistusta, että ostaja maksaa hp:n tai edes edes alle puolet siitä. Niin päätin jatkaa siivouksen parissa.
Nyt Torissa pommitellaan viesteillä ja puhelujakin tulee. Tuntuu vähän pahalta, mutta en minä myynneistä vetäytynyt sen takia, että ostaja oli mamuoletettu, enkä sen takia, että kaupoissa oli vääntöä.. Vaan ihan sen takia, että en halua myydä tuossa kunnossa ja siitä todisteena olisin myynyt todella halvalla, mutta ei halunnut ostaa, ennenkuin tulisi katsomaan. Ei se käynnisty sen paremmin, vaikka kuinka tulee katsomaan. Säästin siis tulevalta pettymykseltä.
Tästä episodista ei edes tule Torissa palautetta, kun en vienyt kauppoja loppuun.
--
Nyt jatkan siivousta ja otan muutaman oluen. En selvittele tuota tänään.
Ehkä vinkiksi jatkoa varten, niin pidä siivouspäivät, myyntipäivät ja olutpäivät eri päivinä niin ei tule turhia suorituspaineita.
No jotain vikaa sinussakin on kun sovituista kaupoista peruutat siivouspäivän vuoksi.
Mene siivoamaan sitten. Ei mikään ihme jos asiat menee pilalle jos teet jotain muuta mitä pitäisi.PPS. Kyllä mun siivouspäivä on tämän takia menossa pilalle, kun nytkin olen vaan koneen ääressä.
Mene siivoamaan sitten. Ei mikään ihme jos asiat menee pilalle jos teet jotain muuta mitä pitäisi.
Siinä on menossa vinoon jo se Davidin antama paras vinkki (alla). Suositus nyt siivous ja sit ajoissa nukkumaan tai jos on liikaa tehtävää, niin jatkaa huomenna siivoiluja. Huomenna on päivä uusi, kun ei lähde kaljottelemaan ja pilaamaan sillä sen seuraavankin päivänOlet täysin oikeassa. Mutta tämä jäi vaivaamaan. Ei ollut tarkoitus luistaa kaupoista, niin tarjosin kädenojennuksena hinnan puolittamista. Sitten ei ollut myöskään tarkoitus myydä toimimatonta tavaraa ihmiselle, joka ei osaa sitä saada toimimaan, niin jouduin perumaan kaupat ihan viime metreillä. Taidan mennä juomaan olutta, ehkä baariin.
Itsessään tuo että tarjosit ensin ostajalle hinnan puolitusta, niin olisit vain mennyt sillä "loppuun asti": Eli kertonut ostajalla vielä paikanpäällä, että nyt se ei sitten enää toimikaan ja ostaako silti hintaan x. Nyt kun asia meni venkuloinniksi, niin ei tuosta varmasti hyvää mieltä jäänyt kenellekään -tuskin sinullekaan.Ehkä vinkiksi jatkoa varten, niin pidä siivouspäivät, myyntipäivät ja olutpäivät eri päivinä niin ei tule turhia suorituspaineita.
Tulee niinkin yksinkertainen vika mieleen, että ettei vaan joku olisi polttanut taloyhtiön yleisistä tiloista sulakkeen ja pistorasiaan ei yksinkertaisesti vaan tule sähköä?Hei!
Sovittiin, että joku ostaa minun valkoisen SER-koneen. Joka siis on tehty oikeasti kaapista löytyneistä osista + ostin siihen (uutena) Corsair bronze PSU ja Darkflash -kotelon.
Minulla on tänään siivouspäivä, niin sovin, että voin demota konetta alakerran taloyhtiön yleisissä tiloissa. Ei siis omassa kämpässä. Ja olin jo aloittanut siivouksen.
Laitoin johtoja vähän siistimmin ja nippusiteitä. Käytin tätä varten näytönohjainta irti. Sitten laitoin sen lasisivuikkunan kiinni, eikä käynnistynyt. Säädin johtojen kanssa hieman, mutta ei.
Laitoin tässä vaiheessa viestiä, että "ongelmia, perutaanko kaupat?". Sitten koetin toisella näytönohjaimella ja otin ne etummaiset muistipalikatkin irti. Ei toimi.
Laitoin viestiä, että "ei toimi, mutta jos osaat näitä, saat alle puoleen hintaan". Osaan itsekin korjata pienet virheet, mutta tajusin, että en ehdi puolessa tunnissa, kun hän oli jo tulossa.
Hän vastasi "katsotaan, kun olen perillä". Koetin vielä pari kertaa (taloyhtiön) alakerrassa tämän kanssa, sitten tulin tulokseen, että ei se tästä. Enkä halua myydä toimimatonta konetta ihmiselle, joka ei osaa näitä.
Laitoin sitten viestiä, että "perutaan kaupat, ei ole myytävänä". Tässä vaiheessa kuitenkin minulla on edelleen siivouspäivä, tämä kauppa oli tässä tuhlaamassa aikaani, enkä saanut ikinä edes vahvistusta, että ostaja maksaa hp:n tai edes edes alle puolet siitä. Niin päätin jatkaa siivouksen parissa.
Nyt Torissa pommitellaan viesteillä ja puhelujakin tulee. Tuntuu vähän pahalta, mutta en minä myynneistä vetäytynyt sen takia, että ostaja oli mamuoletettu, enkä sen takia, että kaupoissa oli vääntöä.. Vaan ihan sen takia, että en halua myydä tuossa kunnossa ja siitä todisteena olisin myynyt todella halvalla, mutta ei halunnut ostaa, ennenkuin tulisi katsomaan. Ei se käynnisty sen paremmin, vaikka kuinka tulee katsomaan. Säästin siis tulevalta pettymykseltä.
Tästä episodista ei edes tule Torissa palautetta, kun en vienyt kauppoja loppuun.
--

tuli muuten itelle sama mieleenTulee niinkin yksinkertainen vika mieleen, että ettei vaan joku olisi polttanut taloyhtiön yleisistä tiloista sulakkeen ja pistorasiaan ei yksinkertaisesti vaan tule sähköä?
Ei nimittäin olisi ensimmäinen kerta, kun noin on käynyt...![]()
No onhan tuo oma toimintasikin tässä aika tökeröä vaikka ei toki vaikuttanut tarkoitukselliselta. Viestintä oli ostajan suuntaan poukkoilevaa; ensin epämäärinen "ongelmia" -visti, josta ei voi päätellä yhtään mitään ilman tarkennusta, sitten tarjotaan konetta alle puoleen hintaan mutta lopulta viedäänkin vielä matto jalkojen alta viime hetkellä, kun ostaja oli (ymmärtääkseni) jo matkalla paikalle. Mikset vain olisi antanut hänen tulla paikan päälle toteamaan koneen kunto ja antaa hänen päättää ottaako hän alennetulla hinnalla koneen vastaan tietäen sen kunnon? Itse olisin todellakin antanut ostajana tällaiseeta toiminnasta negan, jos palautteen anto olisi mahdollista jo ennen kauppojen toteutumista.Hei!
Minulla on tänään siivouspäivä, niin sovin, että voin demota konetta alakerran taloyhtiön yleisissä tiloissa. Ei siis omassa kämpässä. Ja olin jo aloittanut siivouksen.
Hän vastasi "katsotaan, kun olen perillä". Koetin vielä pari kertaa (taloyhtiön) alakerrassa tämän kanssa, sitten tulin tulokseen, että ei se tästä. Enkä halua myydä toimimatonta konetta ihmiselle, joka ei osaa näitä.
--
Hä? Torissa laitoin jokunen viikko sitten ilmoituksen ja (Aktiivinen 349 päivää jäljellä Muokattu viimeksi 2. elokuuta 2026), tänään vasta huomasin.
Ei mahdollisuutta nostaa kun päivät päättyy ellei maksullista nostoa ota tai tee uutta ilmoitusta? Eiks se ennen ollut jotain 60pv tjsp kunnes meni vanhentuneisiin ja voi julkaista uudelleen tuoreena.
Mutta toisaalta taas, moni jotka merkitsee seurattavaksi ilmoituksia harvoin tekee sitä reilusti ylihintaisille tavaroille, en itsekään, eli ne helposti tippuvat sinne teille tuntemattomille ilman seuraajia. Ja toisaalta tykkään selata ilmoituksia jotka on "unohtuneita". Joku saattanut vaikka kuukausia jo alentaa hintaa jostain tavarasta joka on alunperin ollut ylihintainen taikka huonolla otsikolla varustettu. Joten itse tykkään tästä muutoksesta siinä mielessä, saattaa vastaisuudessa löytää superhalvalla jotain. Mutta myyjänä en pidä tästä muutoksesta, se oli semmoinen ilmainen nosto mun vinkkelistä.Joo ne muutti sen 60pv:stä vuoteen. Sinänsä ihan ok muutos, että aikaa pidennettiin, mutta olis ees ollut puoli vuotta tai 3kk tmv. meinaan nyt tori tulee olemaan täynnä vanhentuneita ilmotuksia kun ihmiset ei muista poistaa tmv. 60pv oli siitä hyvä, että ne ilmoitukset ei ollut kerinnyt "kylmetä"
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.