Tärkeä Netflix kimppa

Liittynyt
17.04.2021
Viestejä
1
Toivoisin että keskustelu tavoittaa ne kaverit, jotka oli nimimerkki tilasto Netflix kimpassa ja ehtivät tuossa kk sitten maksaa jo osuutensa seuraavan kk maksusta ja että keskustelu saisi pysyä täällä sillä en valitettavasti muista nimimerkkejä. Myöskään vanhaan iobbs tiliin en sattuneesta syystä tällä hetkellä pääse käsiksi, joten toivonkin ylläpidolta ymmärrystä asian suhteen eli tarkoituksella ei esiinnytä tuplatunnuksella.

Minuun ja yritykseen on kohdistunut tietomurto, jossa vietiin salasanat&kaapattiin sähköpostiosoitteet sekä laitteet haittaohjelman avulla etähallintaan joten vanhojen tilien palauttaminen ei aivan helppoa ole. Parin koneen bios/uefi ilmeisesti saastunut koska mm. käyttiksen uudelleen asennus ei auta formatointeineen.

Noh sitten itse asiaan, mikä oli topikin tarkoitus pääasiassakin eli jotta voisin palauttaa maksamasi 4e otatko koht. yhteyttä minuun yksityisviestillä tähän nimimerkkiin koska vanhan nickin viestejä en pääse lukemaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Mä olin mukana siinä ja luin tämän viestin vasta nyt. Mikäs tuon homman pysäytti? Oliko tuo tietomurto syynä? Netflix vissiin kanssa kiristi ehtojansa. Ja en ole se ketä kerkesi maksaa jo seuraavasta kuukaudesta.
Edit. Anyways harmittaa että se kimppa loppui...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 412
Viestejä
4 160 198
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom