• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka näytönpuhdistussetti verkkokauppa.com 2,99€

Tuote: Fuj:tech Screen Cleaner -näytönpuhdistussetti, 200 ml
Tarjoushinta: 2,99 -81% alkuperäisestä
Normaalihinta: 15,99
Kauppa: verkkokauppa.com
Voimassa: Kampanjahinta 2,99 on voimassa 31.10.2025 klo 23.59 asti. Kampanjan eräkoko: 1658 kpl. Tämän tuotteen alin hinta viimeisen 30 päivän aikana ennen kampanjan alkua on ollut 15,99.
Linkki: Fuj:tech Screen Cleaner -näytönpuhdistussetti, 200 ml 2,99

Kommentti tarjouksesta: Vain noutona eri verkkokauppoihin. Onhan tämä loogista ostaa näytönpuhdistussetti seuraavaksi, jos hyödynsi aiemman mainitun Lenovon näyttötarjouksen.

1761490137128.png

>Neste 100% luonnollisista ainesosista

>Ainesosat: Vesi, Capryl Glucoside, Lauryl Glucoside. Säilöntäaine: Iodopropynyl Butylcarbamate

Mitähän ne luonnottomat ainesosat olisivat?

EDIT: Pistin yhden tilaukseen kun arvostelut ovat hyvät. Eipä tässä 3 euroa enempää häviä vaikka jäisi vähälle käytölle.

Viimeksi muokattu:
Käy myös muovilinsseille ja riittoisaa tavaraa. Teinin (tai en ainakaa itse myönnä) forttisession jälkeiset pärinät lähtee hyvin 5/5

Itse aina tarvittaessa vaan kostuttanut talouspaperia ja pyyhkinyt sillä näytön puhtaaksi - tähän mennessä riittänyt ihan hyvin... Ei ole koskaan tuntunut siltä että tarvitsisin näytönpuhdistusainetta. Kertokaapas olenko nyt jäänyt jostain paitsi?

Et :) lähinnä, jos sattuu kävelemään kyseiseen kauppaan ja vahingossa ostamaan tuon, niin ihan toimivaa tavaraa kaikkeen herkkien pintojen puhdistukseen. Eikös se ole tärkeintä, että itse on tyytyväinen omaan näytönpintaan :tup:

Itse aina tarvittaessa vaan kostuttanut talouspaperia ja pyyhkinyt sillä näytön puhtaaksi - tähän mennessä riittänyt ihan hyvin... Ei ole koskaan tuntunut siltä että tarvitsisin näytönpuhdistusainetta. Kertokaapas olenko nyt jäänyt jostain paitsi?
Kyllä noissa usein on ainesosia, jotka poistaa paremmin rasvatahroja kuin pelkkä vesi ja ainakin mainostetaan antistaattisia ominaisuuksia myös.
Normaaliin 10-15€ ei oikein itsekään pysty taipumaan, mutta jos ollut <5€ tms. tarjouksessa, niin näitä puhdistussettejä on hyvä aina jaella sukulaisille sun muille, kun tuntuu televisiot, näytöt sun muut olevan vedetty samalla tiskirätillä.

Hanavesi käy, mutta talouspaperin vaihtaisin mikrokuituliinaan. Saa tyyliin 1€/kpl joka marketista. Ensin kuivalla pölyt pois, kevyesti kostutetulla loput.

Kallis investointi, mutta pitkän mietinnän jälkeen ajattelin silti kokeilla. Onko mikrokuituliina ihan samanlainen kuin Rainbowin pölynpuhdistusmikrokuituliina? Kuvan perusteella näyttää ainakin samalta.

Lähinnä tuota nestettä mietin, että oisko kätevä. Ehkä olis. Pystyykö vastaavaa valmistamaan itse? Nyt on vain käsidesiä pullossa, isopropyylialkoholia ja perus kodin puhdistuspulloja, mutta varmaan tuo ois parempaa tai kätevämpää.

Viimeksi muokattu:
Kallis investointi, mutta pitkän mietinnän jälkeen ajattelin silti kokeilla. Onko mikrokuituliina ihan samanlainen kuin Rainbowin pölynpuhdistusmikrokuituliina? Kuvan perusteella näyttää ainakin samalta.

Lähinnä tuota nestettä mietin, että oisko kätevä. Ehkä olis. Pystyykö vastaavaa valmistamaan itse? Nyt on vain käsidesiä pullossa, isopropyylialkoholia ja perus kodin puhdistuspulloja, mutta varmaan tuo ois parempaa tai kätevämpää.
IPAA ja tislattua vettä ovat ainakin kameran sensori puhdistus nesteet, sekoitus määristä en tiedä.

>Neste 100% luonnollisista ainesosista

>Ainesosat: Vesi, Capryl Glucoside, Lauryl Glucoside. Säilöntäaine: Iodopropynyl Butylcarbamate

Mitähän ne luonnottomat ainesosat olisivat?

EDIT: Pistin yhden tilaukseen kun arvostelut ovat hyvät. Eipä tässä 3 euroa enempää häviä vaikka jäisi vähälle käytölle.
Mitkä näistä on sitten mielestäsi luonnottomia ainesosia?

Kappas, uuden varsi-imurimen osto ajankohtainen, tämä voisi toimia sopivana sisäänheittotuotteena ko. läävään.

Hanavesi käy, mutta talouspaperin vaihtaisin mikrokuituliinaan. Saa tyyliin 1€/kpl joka marketista. Ensin kuivalla pölyt pois, kevyesti kostutetulla loput.
Jep ei mitään järkeä ostaa tuota settiä. Jos on onnistunut rasvaa töhrimään näyttöön niin jotain keittiön pesuainetta ruiskasee pikkasen kostutettuun mikrokuituliinaan ja sillä pyyhkii.

Mulla on muutama v sitten hankittu fujtekin näytönputsaussetti. Samanlainen liina, mutta pullo on läpinäkymätön. En tiedä onko tämä samaa ainetta, sisällysluettelossa lukee sama säilöntäaine, mutta sitten vain että yli 5% mutta alle 15% amfoteerisia pinta-aineita.

Minusta tuo ei ole oikein mistään kotoisin. Kiiltäväpintaiselle näytölle kun suihkii tuota liejua ja pyyhkii sen mikrokuituliinalla, on siinä hetken päästä sellainen ihme lisma pinnassa. Se lähtee kyllä pois kun kuivana hinkkaa sillä mikrokuituliinalla, mutta kuvittelisin että näissä pitäisi tuon nesteen olla jotain haihtuvaa tavaraa, eikä tuollaista että se kuivaa näyttöön kiinni?

Ihan vaan varoituksena, jos tämä tarjousaine toimii samalla tapaa kuin vanhempi malli.

QD-OLED mikä on kaikista vaikein putsata, niin olen sitä kostutetulla mikrokuituliinalla pyyhkinyt ja sitten kuivalla hienommalla säämiskä kaltaisella ”kiillottanut”

Verkkokaupan 30 arvostelusta 2 antaa jotain oleellista negativiista palautetta, 27 kehuu ainetta ja yksi valittaa että pullo oli pölyinen ja lasinpesunestettä saa halvemmalla.

Tässä ne kaksi oleellista negatiivistä arvostelua. Vaikea sanoa onko käyttäjävirhe vai oikea ongelma:

>Pyyhin television ruutua tällä mikrokuituliinalla ja aineella ja aina, kun mikrokuituliinalla pyyhkäisee niin siitä jää jälki, joka näkyy oikeassa valossa.

>Jättää ehkä hieman kalvoa käytettäessä, ja liina sopii enemmän yleiskäyttöön.

Näiden perusteella enn täyttä hintaa maksaisi muta 3 eurolla menee kokeiluun.

Nuo liinat on hyvänkokoisia auton pikkulokeroihin. Hyvä puhdistaa kosketusnäytöistä sormenjäljet, ei tarvi edes ainetta.

ipadit puhdistui tällä helposti. Jopa lasten omista lähti rasva yms. Sormenjäljet. Kelpo ostos tällä hinnalla.

Mulla on muutama v sitten hankittu fujtekin näytönputsaussetti. Samanlainen liina, mutta pullo on läpinäkymätön. En tiedä onko tämä samaa ainetta, sisällysluettelossa lukee sama säilöntäaine, mutta sitten vain että yli 5% mutta alle 15% amfoteerisia pinta-aineita.

Minusta tuo ei ole oikein mistään kotoisin. Kiiltäväpintaiselle näytölle kun suihkii tuota liejua ja pyyhkii sen mikrokuituliinalla, on siinä hetken päästä sellainen ihme lisma pinnassa. Se lähtee kyllä pois kun kuivana hinkkaa sillä mikrokuituliinalla, mutta kuvittelisin että näissä pitäisi tuon nesteen olla jotain haihtuvaa tavaraa, eikä tuollaista että se kuivaa näyttöön kiinni?

Ihan vaan varoituksena, jos tämä tarjousaine toimii samalla tapaa kuin vanhempi malli.
Tämä uudempi ollut käytössä ja ohjeessa riittää ihan kostutetulla liinalla pyyhkiminen ettei tarvitse puoli purkkia tyhjentää näytölle.
Toimivaa tavaraa tuohon hintaan.

Tämä uudempi ollut käytössä ja ohjeessa riittää ihan kostutetulla liinalla pyyhkiminen ettei tarvitse puoli purkkia tyhjentää näytölle.
Toimivaa tavaraa tuohon hintaan.

Ehkä tuo aine on päivitetty paremmaksi? Olen kokeillut "kaikilla tavoilla" tuon aineen kanssa, ja aina siitä jää kalvo näytölle, jossa pyyhintäjäljet selkeät. Hämärässä näyttää OK, mutta kun näyttö on kiiltävä, esim. kattolampun heijastuksessa näkyy että se on kuin lehmä olisi nuollut puhtaaksi.

Jääkö tällä pelimonitoriin rantuja, mitä tapahtuu kun käyttää vaikka ikkunanpesuainetta ja mikrokuituliinaa.

Jääkö tällä pelimonitoriin rantuja, mitä tapahtuu kun käyttää vaikka ikkunanpesuainetta ja mikrokuituliinaa.
Ei pitäisi jäädä, jos tekee kunnolla/oikein, mutta kuten yllä olevista voi lukea, niin saattaa joku kalvontapainen jäädä (itse en ole moiseen törmännyt).
Ikkunanpesuaineessa voi olla kemikaaleja, jotka saattaa tehdä pahaa näytön/television pinnoitteelle, eli mieluummin sitten vaikka (akku)vettä kuin sitä.

Ei pitäisi jäädä, jos tekee kunnolla/oikein, mutta kuten yllä olevista voi lukea, niin saattaa joku kalvontapainen jäädä (itse en ole moiseen törmännyt).
Ikkunanpesuaineessa voi olla kemikaaleja, jotka saattaa tehdä pahaa näytön/television pinnoitteelle, eli mieluummin sitten vaikka (akku)vettä kuin sitä.
Varmaan pitäis muistaa ottaa virtajohto ennen puhdistusta. Joo, akkuvesi eli tislattu vesi olisi varmaan paras.

Pitäisi perehtyä asiaan paremmin, mutta lähtökohtaisesti olettaisi kyllä mahdollisten pinnotteiden kestävän yleiset ikkunoiden pesussa käytetyt aineet.

Pitäisi perehtyä asiaan paremmin, mutta lähtökohtaisesti olettaisi kyllä mahdollisten pinnotteiden kestävän yleiset ikkunoiden pesussa käytetyt aineet.
Ite oon puhdistanut ikkunanpesuaineella aoc näytön 5 vuoden ajan, ja mattapinta edelleen. Just puhdistin sen, otin alkuun virtajohdon pois. Ei jäänyt nyt häiritseviä rantuja lähes ollenkaan.

Mistäs/mikäs olisi vastaava edukas tuote ja jota voi ihan nettikaupoista suoraan tilata?

Silmälasien puhdistusaineilla olen itsekin putsaillut rillit, näytöt, kameran linssit, puhelimen ruudun ja mitä tuollaista nyt milloinkin on tarvinnut puhdistella. Esim. just tuo Pirkan aine on halpaa, toimivaa ja yleisesti saatavilla.

Tätä halpaa Zeissin putsausainetta en taas suosittele noin yleisesti ottaen, mutta saa ainakin lasipintaisen Studio Displayn ruudun silläkin puhtaaksi. Jotenkin Zeissin aineen täysi alkoholittomuus vaan ei oikein palvele tarkoitustaan.

Tämä taas hyvää ainetta isossa pullossa:

Ja nyt kun pääsin vauhtiin, niin näitä mikrokuituliinoja en suosittele mihinkään

Tuotearvostelut 4,8/5 enkä ymmärrä miksi. Yhdellä puhtaalla tuollaisella saa tasan kerran silmälasit puhtaaksi. Sen jälkeen käyttäminen on vaan rasvan ja lian levittelyä linssipinnoilla. Voi tietysti olla, että nuo rätit toimisi paremmin jos käyttäisi alkoholipohjaista puhdistusainetta eikä sitä yllä olevassa viestissä linkitettyä Zeissiä... Zeissit täytyisikin poistaa käytöstä eikä itsepintaisesti jatkaa käyttöä kun kuusi pulloa erehdyin ostamaan.:rolleyes:

Ja nyt kun pääsin vauhtiin, niin näitä mikrokuituliinoja en suosittele mihinkään

Tuotearvostelut 4,8/5 enkä ymmärrä miksi. Yhdellä puhtaalla tuollaisella saa tasan kerran silmälasit puhtaaksi. Sen jälkeen käyttäminen on vaan rasvan ja lian levittelyä linssipinnoilla. Voi tietysti olla, että nuo rätit toimisi paremmin jos käyttäisi alkoholipohjaista puhdistusainetta eikä sitä yllä olevassa viestissä linkitettyä Zeissiä... Zeissit täytyisikin poistaa käytöstä eikä itsepintaisesti jatkaa käyttöä kun kuusi pulloa erehdyin ostamaan.:rolleyes:
No eihän mikään liina sitä rasvaa kokonaan poista. Tarvitset saippuaa tai liuotinta rinnalle. Itse ruikkaan jotain keittiön puhdistusainetta vähän kosteaan liinaan ja sillä pyyhin. Lopuksi voi vaikka pelkällä vedellä kostutetulla pyyhkiä, niin poistuu myös ne mahdolliset saippuat siitä pinnalta.

No eihän mikään liina sitä rasvaa kokonaan poista. Tarvitset saippuaa tai liuotinta rinnalle. Itse ruikkaan jotain keittiön puhdistusainetta vähän kosteaan liinaan ja sillä pyyhin. Lopuksi voi vaikka pelkällä vedellä kostutetulla pyyhkiä, niin poistuu myös ne mahdolliset saippuat siitä pinnalta.
Niin just, kevyesti pari suihkausta ikkunan- ja lasinpesuainetta ja rättiä perään. Ei tule noita lehmännuolemia pintaan. Toiminut jo 5 eri monitorilla. 4€/litra

No jospa täsmennän. Olen käyttänyt ko. liinan kanssa puhdistusainetta, niin kuin totesin lähinnä sitä Zeiss-merkkistä sellaista.

edit tuo Amazonin halpa paksua materiaalia oleva liina jotenkin tulee kyllästetyksi rasvalla tosi vähän käytön jälkeen. Jostain syystä tuollaisista sileäpintaisista liinoista sellaiset ohuempaa materiaalia olevat ovat kaikki olleet paljon parempia ja kestäneet useampia käyttökertoja muuttumatta tahriviksi ja sotkeviksi. (Osa)syy voi olla siinä Zeissin alkoholittomassa aineessakin, mutta en usko että pelkästään sillä selittyy. Lidlin iso keltainen mikrokuituliina on esim. paljon parempi, harmi kun niitä ei ole jotain 10 vuoteen saanut mistään.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 481
Jäsenet
80 688
Uusin jäsen
Masalo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom