- Liittynyt
- 05.11.2016
- Viestejä
- 53
Jo riittää
Olen odottanut jo 246 päivää näytönohjaintani.
Koko alaa vaivaa paha uskottavuusongelma. Meille myydään olemattomia tuotteita(6800 sekä 3080).
1.Sekä AMD että Nvidia ovat ilmiselvästi valinneet väärät partnerit koska näytönohjaimia ei vaan ole saatavilla. Tukkureita on turha syyttää tästä.
Molempien yritysten on järkevää tehdä valmistusketjusta maailmanlaajuinen vaikka pystyttämällä itsenäiset valmistuslinjat Eurooppaan ja Amerikan mantereelle. Nykyhinnoilla tämä on kannattavaa missä tahansa.
2. Näytönohjainten arvioitsijat/testaajat tekevät karhunpalveluksen sekä itselleen että loppukäyttäjille arvioimalla tuotteita joita ei ole saatavilla.
Eikö olisi viisainta arvostella tuotteita joita voitte ostaa riittävissä määrin paikallisesti?
Se , että teillä arvioitsijoilla kiertää muutama näytekappale ,ei ole kestävä tapa toimia.
Olisiko aika kääntyä tukkureiden puoleen?
3.Loppukäyttäjät äänestäkää näppäimistöllänne.
Omalta osaltani tämän tukeminen loppuu tähän näytönohjaimeen.
Saa jakaa!
In english
I have had enough.
I have waited my graphics card for 246 days.
This industry has serious credibility problem. They are marketing nonexistent products(6800 and 3080).
1.Both AMD and Nvidia have obviously chosen wrong/inadequate partners for their products.
The resellers are not responsible for this situation.
Both companies should arrange independent production lines in America and in Europe.
At current prices this is profitable anywhere.
2.Reviewers you evaluate nonexistent products. Is this the way to go?
Is this a credible way to function when you circulate few samples globally?
Maybe you should turn to local resellers for products that are readily available?
3.End users
Vote with your keyboard and money.
On my behalf supporting this industry ends with this card.
Share this!
@Vanguard_Group
@AMD
@nVIDIA
@HardwareUnboxed
@JaysTwoCents
@LinusTech
@GamersNexus
@PaulsHardware
Olen odottanut jo 246 päivää näytönohjaintani.
Koko alaa vaivaa paha uskottavuusongelma. Meille myydään olemattomia tuotteita(6800 sekä 3080).
1.Sekä AMD että Nvidia ovat ilmiselvästi valinneet väärät partnerit koska näytönohjaimia ei vaan ole saatavilla. Tukkureita on turha syyttää tästä.
Molempien yritysten on järkevää tehdä valmistusketjusta maailmanlaajuinen vaikka pystyttämällä itsenäiset valmistuslinjat Eurooppaan ja Amerikan mantereelle. Nykyhinnoilla tämä on kannattavaa missä tahansa.
2. Näytönohjainten arvioitsijat/testaajat tekevät karhunpalveluksen sekä itselleen että loppukäyttäjille arvioimalla tuotteita joita ei ole saatavilla.
Eikö olisi viisainta arvostella tuotteita joita voitte ostaa riittävissä määrin paikallisesti?
Se , että teillä arvioitsijoilla kiertää muutama näytekappale ,ei ole kestävä tapa toimia.
Olisiko aika kääntyä tukkureiden puoleen?
3.Loppukäyttäjät äänestäkää näppäimistöllänne.
Omalta osaltani tämän tukeminen loppuu tähän näytönohjaimeen.
Saa jakaa!
In english
I have had enough.
I have waited my graphics card for 246 days.
This industry has serious credibility problem. They are marketing nonexistent products(6800 and 3080).
1.Both AMD and Nvidia have obviously chosen wrong/inadequate partners for their products.
The resellers are not responsible for this situation.
Both companies should arrange independent production lines in America and in Europe.
At current prices this is profitable anywhere.
2.Reviewers you evaluate nonexistent products. Is this the way to go?
Is this a credible way to function when you circulate few samples globally?
Maybe you should turn to local resellers for products that are readily available?
3.End users
Vote with your keyboard and money.
On my behalf supporting this industry ends with this card.
Share this!
@Vanguard_Group
@AMD
@nVIDIA
@HardwareUnboxed
@JaysTwoCents
@LinusTech
@GamersNexus
@PaulsHardware