Viikonloppuna tein pienen migraation. Baremetal Truenas meni virtuaalikoneeseen ja Proxmox hypervisorina m.2 -levylle. 4 HDD levyä kytketty suoraan virtuaalikoneeseen "by id" ja se on toiminut loistavasti tähän asti. Proxmoxissa bond-interfeissi, jossa Mellanox sfp28 ja emon gigabitti varainterfeissina.
PCI -> 4x SATA kortti lähti pois kun sille ei ole käyttöä. 2.5gbe NICi lähti myös pois kun Mellanox hoitaa kaiken nyt.
Mellanox on kuuma
Ei ole polttavan kuuma, mutta hyvin tuntuu kun koskee. Täytyy keksiä jokin hyvä paikka pienelle tuulettimelle jotta saisin Mellanoxin lämpätilan vähän alemmaksi.
Nyt tätyykeksiä seuraava päivitys jättää se vain toimimaan ja keskittyä verkkorakenteluun ja kesän aikana ostaa pari Mikrotikia.
PCI -> 4x SATA kortti lähti pois kun sille ei ole käyttöä. 2.5gbe NICi lähti myös pois kun Mellanox hoitaa kaiken nyt.
Mellanox on kuuma
Nyt tätyy

