Naisen iskeminen baarista

Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
Ajattelin perustaa oman threadin tälle, ku tää ei ehkä oikein sovi tonne Tinder-ketjuun. Käykö porukka iskemässä baareista naisia, vai vedättekö vaan kännit? Olen nähnyt täällä PK-seudulla, et porukka tulee jostain Vantaalta Helsinkiin ilman mitään tietoa paluumatkasta. Sit ne iskee jonkun naisen ja menee sen luo yöksi. Itseltäni ei moinen kyl onnistu.

Muutenkin panostan enemmän noihin deittiappeihin, ku baareissa ei ole oikein aina pokkaa mennä häiritsemään ketään, ku oletus ei ole, että nainen on etsimässä seuraa. Sit, ku on kännissä, ni jo uskaltaa, mut vaikuttaa känniääliöltä, jotka saa ilmeisesti defailttina pakit heti alkuunsa. Yleensä liikun myös yksin, ku en tunne uudesta kaupungista ketään, joka myös saattaa vaikuttaa jotenkin epätoivoiselta, tai epäilyttävältä. Oisko tähän kellään mitään ideoita, tai ajatuksia heittää?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 240
En usko, että ihmisten iskeminen baarista on näin koronapandemian aikaan oikein mikään juttu... Talenttiakin on vähemmän liikenteessä ja epätoivoista parrumiestä suhteessa varmaan entistä enemmän.

Että töitä saat kyllä tehdä, etenkin jos vaadit naiselta jotain tasoakin.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
En usko, että ihmisten iskeminen baarista on näin koronapandemian aikaan oikein mikään juttu... Talenttiakin on vähemmän liikenteessä ja epätoivoista parrumiestä suhteessa varmaan entistä enemmän.

Että töitä saat kyllä tehdä, etenkin jos vaadit naiselta jotain tasoakin.
Nii, no on niitä rajoituksiakin, mut sit ku ne poistuu, ni alkaa pippalot - ainakin voisin kuvitella niin.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Kyllä baarista löytyi helposti seuraa vielä -90 luvulla ja 2000-luvun alussa. Itsekin löysin useita pitkä- ja lyhytaikaisia seurustelukumppaneita. Sitten alkoi kaikenlainen salipelleily ja terveysintoilu, porukka ei käynyt enää baareissa entiseen tahtiin.

Voi noista löytää vielä seuraa opiskelijapiireissä, mutta muutenhan siellä ei pandemian aikana järkeviä tyyppejä ole. Normaalit ajat tuskin ihan heti on palaamassa muutenkaan.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
Voi noista löytää vielä seuraa opiskelijapiireissä, mutta muutenhan siellä ei pandemian aikana järkeviä tyyppejä ole. Normaalit ajat tuskin ihan heti on palaamassa muutenkaan.
Näin se kyl taitaa olla. Ehkä hylkään koko ajatuksen ja keskityn pelkästään deittiappeihin. Säästyypähä ne viinarahatki parempaan tarkoitukseen.
 

Tilipitappitippitappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 310
Ai että kuulostaa niin 2-kymppisten jutuilta. Tämnöinen se maailmankuva tuossa vaiheeasa on.
Aivan. Sitten näin 4-kymppisenä baarissa käydessä joutuu hätistelemään ympäriltään niitä nuoria ja vanhempiakin naisihmisiä kuin hyttysiä konsanaan. Toki nyt korona-aikana vähän erilaista kun joutuu yleensä vain tarjoilijaneitokaisia vähän rauhoittelemaan.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Aivan. Sitten näin 4-kymppisenä baarissa käydessä joutuu hätistelemään ympäriltään niitä nuoria ja vanhempiakin naisihmisiä kuin hyttysiä konsanaan. Toki nyt korona-aikana vähän erilaista kun joutuu yleensä vain tarjoilijaneitokaisia vähän rauhoittelemaan.
Noin se on. Ainakin Kalevankadulta löytyi parikymppistä seuraa ja sitten jos halusi keski-ikäistä seuraa, niin Mummotunnelista. Tämä siis ennen näitä rajoituksia.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Ihan siitä kadulta otit katutyttöjä? ;)
Ei sentään. Kalevankadulla on pari baaria, sieltä alakerrasta. Parikymppisen seuran hakemisessa joutuu kyllä puhumaan enemmän ja menee pitkän kaavan mukaan. Keski-ikäisten kanssa on paljon helpompaa/suorempaa, elämänkokemusta kun on jo puolin ja toisin. Seniori-ikäiset käy jopa päälle, joutuu hätistelemään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 240
Ei sentään. Kalevankadulla on pari baaria, sieltä alakerrasta. Parikymppisen seuran hakemisessa joutuu kyllä puhumaan enemmän ja menee pitkän kaavan mukaan. Keski-ikäisten kanssa on paljon helpompaa/suorempaa, elämänkokemusta kun on jo puolin ja toisin. Seniori-ikäiset käy jopa päälle, joutuu hätistelemään.
Jaa. Mä sain viimeeksi baarista naista vuonna 2013 ja heti perään vuonna 2014. Sen jälkeen tuli panostettua enemmän Netissä sekoiluun ihan hyvällä menestyksellä.

Kyllähän noi rupsahtaneet vanha eukot toki yrittää silmää iskeä, mutta kun ei yhtään kiinnosta. Nuorten osalta taas ei millään jaksa nähdä sitä vaivaa. Sitä paitsi rupsahtaneita niistäkin enemmistö on. Ei se rupsahdus ikää katso... Olen aika nirso, ja vain laadukas tavara on kyllin hyvää.

...ja itse asiassa vuonna 2014:kin tulin enemmänkin isketyksi kuin iskeneeksi..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 156
Huhujen mukaan 40-50 -kymppiset naiset metsästävät nuorempia miehiä kuuluisassa Mummotunnelissa. Isot pojat ovat kertoneet.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Huhujen mukaan 40-50 -kymppiset naiset metsästävät nuorempia miehiä kuuluisassa Mummotunnelissa. Isot pojat ovat kertoneet.
Viimeksi kun pistäydyin niin heti perseeseen tartuttiin. En kyllä yökerhoista piittaa kun kännissä oleilu tai känniset ei oikein ole kiinnostaneet. Mieluummin pienessä sievässä hyvässä seurassa jossain rauhallisemmassa paikassa (sellaisessa, jossa ei huudella vieraisiin pöytiin) ja naiset sitten muualta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Kaikki parisuhteet on alkaneet yökerhoista.

Ei sinne kukaan ole kuitenkaan tullu ristikoita täytä. Mutta on vaan sellainen homma jotta ei opi ku kokeilemalla.
Pitää lähtiä vaan jostain reunasta vyöryttää :p
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kaikki parisuhteet on alkaneet yökerhoista.

Ei sinne kukaan ole kuitenkaan tullu ristikoita täytä. Mutta on vaan sellainen homma jotta ei opi ku kokeilemalla.
Pitää lähtiä vaan jostain reunasta vyöryttää :p
Vaatinee kyl sen luonteen, että jaksaa potkia renkaita ja katsoa kaikki kortit läpi ;)

En tiedä kertooko tinder-profiilit tai tsätit ennen treffejä sen enempää mutta ei jaksais aina aamulla kohdata sitä, että toinen on joku ulosotossa oleva lähäri korsosta tai yksinhuoltaja (saati kaksin-). Kuinka monta korttia pitää katsoa, että löytyy sinkku, sellainen joka kiinnostuu vastavuoroisesti ja on vielä jotenkin pariuduttavalla mallilla elämänsä?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Vaatinee kyl sen luonteen, että jaksaa potkia renkaita ja katsoa kaikki kortit läpi ;)

En tiedä kertooko tinder-profiilit tai tsätit ennen treffejä sen enempää mutta ei jaksais aina aamulla kohdata sitä, että toinen on joku ulosotossa oleva lähäri korsosta tai yksinhuoltaja (saati kaksin-). Kuinka monta korttia pitää katsoa, että löytyy sinkku, sellainen joka kiinnostuu vastavuoroisesti ja on vielä jotenkin pariuduttavalla mallilla elämänsä?
En osaa sanoa tinder juttuun mitään kun en ole noita treffi sovelluksia koskaa käyttäny.
Mut joo, vähä huumorilla sanoin ton vyörytyksen. Oikeasti riittää pitkälle jotta hakeutuu juttelee mielyttävän oloisen naikkosen kans, kyllä sen suht heti hokaa jos ei juttu luista. Sitten vaihtaa kohdetta, voi toki vaatia mooonta baari reissua riippuen kui lotossa lykästää :D
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
Ei sentään. Kalevankadulla on pari baaria, sieltä alakerrasta. Parikymppisen seuran hakemisessa joutuu kyllä puhumaan enemmän ja menee pitkän kaavan mukaan.
Jep, toi puhuminen on ehkä just se oma ongelma, ku ei tavallaan ole mitään asiaa. Tietty vois kysellä jotenkin Tinder-tyyppisesti heti siltä ihmiseltä juttuja, mut en mä tiiä, haluuko kukaan nainen mitään sellasta. En oo kyl toisaalta kokeillut edes. Yleensä jotain party-party -juttuja oon yrittäny heittää ja esittää menevää.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
Ihan siitä kadulta otit katutyttöjä? ;)
Kerran muute just juttelin jonku randomin kanssa lähempänä rautatieasemaa olevassa baarissa jonkin aikaa, mut ei ollu oikein mun tyyppiä (oli aika tukeva) ja sit loppuillasta näin sen just siel Kalevankadulla maailman vanhinta ammattia harjoittamassa.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Jep, toi puhuminen on ehkä just se oma ongelma, ku ei tavallaan ole mitään asiaa.
Niin tärkeintä on että otat kontaktin ja ihan sama mitä puhut, kunhan juttua tulee. Voit puhua vaikka ravintolan tarjonnasta, ulkona olevasta jonosta, mistä olit tulossa, jne. aiheella ei ole väliä. Vähän hiljaisemmille heität jonkun kohteliaisuuden ja jos on todella hyvännäköinen, niin negaation kautta.

Parempi tietysti jos on joku "wingman" mukana niin voi käyttää erilaisia taktiikoita.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 354
Kaikista nyt jo toista sataa kertaa kun olen itse käynyt baarissa niin vain kerran on nainen itse tullut mun juttusille. Tämä tapahtui Helsingissä kun olin puku päällä firman porukalla liikenteessä. Valitettavasti itse olin siinä vaiheessa niin väsynyt että ei jaksanut kiinnostaa enää, kello oli jotain 23 ja itse herännyt klo 4.30 kun aamukoneella lensin Oulusta Helsinkiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 156
Onnistui se iskeminen myös taksitolpalla. Sattumalta oli sama suunta ja hän maksoi osuutensa luonnossa kun menimme tytön kämpille. Toki tästä on jo joitakin vuosia aikaa, lämmöllä muistelen.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Sitä paitsi rupsahtaneita niistäkin enemmistö on. Ei se rupsahdus ikää katso... Olen aika nirso, ja vain laadukas tavara on kyllin hyvää.
Samaa mieltä, hankala se on löytää normaalipainoista ja tatuoimatonta seuraa baareista enää, toisin oli vielä pari vuosikymmentä sitten. Oli jollain tavalla järkevämpi ilmapiiri silloin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
Eikö se seura ole fiksumpaa etsiä jostain harrastustoiminnasta, sitten kun sellaiset palaa? Jos toisen mielenkiinnnonkohde ja harrastus on vain kosteat illat, niin muuta yhteistä voi olla hankalampi löytää, kuin että tutustuu toiseen jossain savityöryhmässä, lautapelikerhossa, lukupiirissä, aikuisopetuksen kielenopetuksessa tai mitä näitä nyt on. Ja jos itsellä ei ole mitään harrastuksia, niin ehkä on aika hankkia sellainen? Ei varmaan juuri erotu massasta tai herätä mielenkiintoa, jos oma mielenkiinto on olut ja tietokoneiden kasailu tai videopelit.

Ihan yhtä vähän olen löytänyt mielenkiintoisia ihmisiä deittiäppiksistä kuin baareistakaan. Deittiseuraa tosin olen etsinyt viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten, kun "äppikset" rajoittuivat johonkin seuranhakusivustoihin mallia okcupid.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 240
Eikö se seura ole fiksumpaa etsiä jostain harrastustoiminnasta, sitten kun sellaiset palaa? Jos toisen mielenkiinnnonkohde ja harrastus on vain kosteat illat, niin muuta yhteistä voi olla hankalampi löytää, kuin että tutustuu toiseen jossain savityöryhmässä, lautapelikerhossa, lukupiirissä, aikuisopetuksen kielenopetuksessa tai mitä näitä nyt on. Ja jos itsellä ei ole mitään harrastuksia, niin ehkä on aika hankkia sellainen?
Kenties paras tapa tutustua naisiin: omista siskoja, joilla on laaja tuttavapiiri. >> Profit?

No entäs josset omista? Sitten on vähän huonompi homma, ja sun sosiaaliset taidotkin naisten kanssa todennäköisesti kärsii siitä syystä. Nimim. "Kantapään kautta on ihan kaikki opittu".

Toikin on vähän nihkeä ajatus, että alkaisi harrastuksia valitsemaan potentiaalisen naistarjonnan kannalta. Tottakai naisia on syytä katsastella niissä piireissä, joissa sattuu pyörimään, sehän on ihan selvää, mutta jos alkaa pillun perässä tuolla tavalla epätoivoisesti juoksemaan että valkkaa harrastuksetkin sen mukaan, niin kannattaa kuitenkin varautua sitten karvaisiin pettymyksiin. Mieluummin tekee niitä asioita, joita tykkää tehdä, ja jos sopivia naisia tulee vastaan niin aina parempi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
Joo, ei ehkä ollut tarkoitus ehdottaa että aloittaa harrastuksia vain naisseuran takia. Mutta jos on yleistä mielenkiintoa jo käydä jossain, missä ei nyt kuitenkaan ole käynyt tai käy hyvin harvakseltaan, niin voi sieltä sattumalta onnistaa löytää sitä seurusteluseuraakin. Ja ehkä tämä yritti ohjata myös siihen suuntaan, että oman mielenkiinnon voisi "baariin ja naisia pokaamaan" sijasta yrittää kohdistaa johonkin ihan muuhun, jossa se naisseura saattaa sitten vahingossa tulla mukaan. Ja jos ei tule, niin tutustuu ehkä muihin miehiin. Ja jos tutustuu muihin miehiin, saattaa päästä tapahtumiin tai illanistujaisiin. Ja niissä illanistujaisissa voi olla niitä kelvollisia naisia, jotka eivät baareista ole kiinnostuneet.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 240
Karvaiset pettymykset ovat pettymyksistä pahimpia.
Mä joskus nuorena ja innokkaana poitsuna kävin toisinaan hakemassa kylpyhuoneesta partahöylän ja pyyhkeen tuollaisen epäonnen koittaessa... ;) Ja pääasiassa siis tyttöset suostui siihen... Oi niitä aikoja, kun pääsi kisakireän tytöntyllerön pillua posliiniksi höyläämään ja sen jälkeen höyläämään sisäpuolelta vähän isommalla työkalulla.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Niin tässä ketjussa nyt avaaja halusi keskustella tuosta baaritoiminnasta ja siihen on vastauksia annettu. Toki harrastuspuolella pitää toimia kun näkee tilaisuuden, mutta ei niitä sen kannalta pidä valita. Itse esim. pelaan golfia ja voin kertoa että naisten kanssa pelaan paljon, mutta ovat jo seniori-ikäisiä.

Sinänsä seuraa löytää joka puolelta jos käyttää mielikuvitusta, itse olen saanut puhelinnumeroita tarjoilijoilta, matkaoppailta, kirjastosta jne. Siinä vaaditaan ihan erilaista pokkaa kuin baaripelissä, mutta kun jotain mielenkiintoista näkee niin pitäähän se ottaa selvää.
 
Liittynyt
30.04.2019
Viestejä
118
Eikö se seura ole fiksumpaa etsiä jostain harrastustoiminnasta, sitten kun sellaiset palaa? Jos toisen mielenkiinnnonkohde ja harrastus on vain kosteat illat, niin muuta yhteistä voi olla hankalampi löytää, kuin että tutustuu toiseen jossain savityöryhmässä, lautapelikerhossa, lukupiirissä, aikuisopetuksen kielenopetuksessa tai mitä näitä nyt on. Ja jos itsellä ei ole mitään harrastuksia, niin ehkä on aika hankkia sellainen? Ei varmaan juuri erotu massasta tai herätä mielenkiintoa, jos oma mielenkiinto on olut ja tietokoneiden kasailu tai videopelit.

Ihan yhtä vähän olen löytänyt mielenkiintoisia ihmisiä deittiäppiksistä kuin baareistakaan. Deittiseuraa tosin olen etsinyt viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten, kun "äppikset" rajoittuivat johonkin seuranhakusivustoihin mallia okcupid.
Videopelit ja niihin liittyvät oheisilmiöt kuten cosplay on nykyään kyllä ihan yhtä lailla naisten kuin miesten hommaa. Ei se nörttäily ole enää tänä päivänä niin outoa kuin 10-20v sitten. Toki 40+ iässä se on varmaan vähän outo juttu edelleen.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Ei se nörttäily ole enää tänä päivänä niin outoa kuin 10-20v sitten.
Tästä tuli mieleen että joitakin vuosia sitten olin eräässä kodinkonemyymälässä peliostoksilla ja kassalla oli mukavan näköinen nuori nainen, lyhyen juttelun jälkeen vaihdettiin numeroita. Oli kiihkeä tapaus. Ei näyttänyt videopeliharrastus haittaavan.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
Kun puhutaan nuorista aikuisista, niin nykyään on entistä trendikkäämpää olla menestynyt ja urakeskeinen. Ennen piti olla vähän sellainen kapinallinen rokkari. Rentutkin oli naisten mielestä kuumia.

Sen seurauksena "nörttiys" on nostanut statustaan, kun IT-ala on nyt nosteessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 998
Viestejä
4 209 516
Jäsenet
71 002
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom