Näyttö käy mustana tietokoneen käynnistyksen jälkeen.

Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
265
Näyttönä pari viikkoa vanha Lenovo Legion y25f, joka tietokoneen käynnistyksen yhteydessä on alkanut tekemään sitä, että käy pari sekuntia mustana ja taas kuva palaa pariksi sekunniksi ja menee taas mustaksi pariksi sekunniksi ja kuva palaa jne. Tätä rumbaa jatkuu niin kauan kun näytön sammuttaa ja käynnistää virtanapista uudelleen, jonka jälkeen yleensä alkaa pelittämään. Displayporttiin kytketty. Piuhat on kunnolla kiinni eikä näytössä näy mitään no signal-tekstiä tms. missään vaiheessa. Näytönohjain on Gigabyten rx vega 56 gaming oc, joka myös pari viikkoa vanha. Näytönohjaimessa ja näytöllä uusimmat ajurit. Vika tuli ensimmäisen kerran pari päivää sitten. Näyttö ostettu Gigantista eli palautusaikaa reilusti, joten helpoimmalla varmaan pääsisi kun kävisi vain viemässä takaisin ja ostaisi jonkun muun tilalle jos vika kerta näytössä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 946
Näyttö ostettu Gigantista eli palautusaikaa reilusti, joten helpoimmalla varmaan pääsisi kun kävisi vain viemässä takaisin ja ostaisi jonkun muun tilalle jos vika kerta näytössä on.
Vika ei ole näytössä, vaan muualla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
199
Powerissa vika. Itsellä sama. Joku minua viisaampi voisi kertoa kuluttaako komponentteja enemmän. Itsellä ollut kyseinen vika pari vuotta, mutta en ole poweria vaihtanut
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
265
Poweri myös sen pari viikkoa vanha Corsair rm650x v2. Onkohan tuo sitten liian pieni? Prossu Ryzen 5 3600 ja gpu tosiaan vega 56.
 

Hordak

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
81
Täältä ääni Displayport-kaapelille.

Itselläni Asus ROG Swift PG278QR rupesi oireilemaan taannoin vähän samalla tavalla, eli näyttö meni välillä hetkeksi mustaksi ja palautui sitten. Todella ärsyttävä ja satunnainen vika, joka korjautui vaihtamalla kaapeli uuteen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Itse veisin kyllä Lenovon näytön takaisin kauppaan luettuani verkkokauppa komin asiakas arvosteluita...
Saattaisihan siitä ok näytön saada firmispäivityksellä, mutta itse en jaksaisi säätää..
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
265
Eipä ole tuon keskiviikon jälkeen tuota ongelmaa taas esiintynyt. Saattaisin viedä näytön takaisin, mutta ei ole oikein Gigantissa hyviä tarjouksia nyt ja muualta välttämättä kiinnosta ostella näitä kun aina vähän arpapeliä millainen sattuu. Olen kyllä ollut näyttöön ihan tyytyväinen eikä tälle tyypillisiä frame skipping ongelmiakaan ole tässä ilmennyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 409
Viestejä
4 198 124
Jäsenet
70 904
Uusin jäsen
yayko8787

Hinta.fi

Ylös Bottom