Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 243
Täytyy kyllä sanoa että ennen videoita Alizee näytti aika perus nätiltä mutta videot katsottuani iso peukku :love:

edit. Ja onhan tuossa Ranskan kielessä jotain ...
Täysin subjektiivinen sivukommentti, mutta ei kannata katsella mitään tuoreempia kuvia ainakaan vuodesta 2007 eteenpäin jos ei pidä tatuoiduista naisista. Kyseinen artisti on ottanut koko joukon isoja tatuointeja kehoonsa. Mm. selästä löytyy lapojen välistä iso kuva Helinä -keijusta ja myös käsivarsista löytyy mustetta.

1620022874401.jpeg
1620023142295.jpeg

Mutta makuasioitahan nämä on. Omistan kuitenkin kaikki kuusi studioalbumia vuosilta 2000 - 2014 :love:
EDIT: lisätty lainaus
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Janet Tabaka. Kauniit pyöreät kasvot yhdistettynä siroon leukaan ja voi luoja noita upeita silmiä, sekä upeaa hymyä :love::
Toi on kyllä jo liian leveä mun makuun.
Tässä levein mitä kestän. Sorry että on sama naama josta ketjussa jo monta kuvaa, mut on se vaan nätti.
amanda.jpg


Edit. Myöskin Angelinan leveät ja muhkeet kelpaisi, menneiltä vuosilta.
angelina.jpg
 
Viimeksi muokattu:

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Toi on kyllä jo liian leveä mun makuun.
Tässä levein mitä kestän. Sorry että on sama naama josta ketjussa jo monta kuvaa, mut on se vaan nätti.


Edit. Myöskin Angelinan leveät ja muhkeet kelpaisi, menneiltä vuosilta.
Itseä ei haittaa ja jokaisella on oma makunsa, onneksi :D!

Angelina on myös kaunis, joskus tosin hänen kasvot näyttää itselle luonnottomalle, tai toisin sanottuna, kirurginveitsi ei ole tuntematon esine niille kasvoille...
 

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
Jen Halley.
Muistan ensisijaisesti Galacticasta, mutta oli myös yhdessä Tähtiportti jaksossa.
Kaunis nainen.

350full-jen-halley.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 175
Ei pahalla, mutta noita tavistyttöjä on joka nurkka täynnä. Tänäänkin fillarilenkillä näin näitä rupinaamaisia "luomulikkoja" vaikka kuinka paljon. Kunnon muovihuorat on kiinnostavampia tällaisissa ketjuissa, ei sellaista kyllä kehtaisi käsivarressa ravintolaan viedä mutta varmaan työmies sellaiseen tarpeensa mieluummin purkaa kun pojan näköiseen luisevaan naapurintyttöön.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
2 075
Jennifer Connelly, voi luoja noita silmiä ja katsetta!
Kyllä!

Alla Connelly kauneimmillaan yhdistettynä upeaääniseen Roy Orbisoniin. Orbison lauloi videolla olevan kappaleen talteen -87, mutta kuoli vuotta myöhemmin. Kappaleesta tehtiin postuumisti -92 musiikkivideo, jolla Connellykin esiintyy noin 21-22 -vuotiaana.

Vaimo oli joskus sitä mieltä, että Connelly on kaikkien aikojen kaunein nainen. Yritin kovasti väittää vastaan, mutten kuitenkaan keksinyt nätimpiä (kodin ulkopuolelta siis).

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
2 075
Astuit suoraan ansaan. Oikea vastaus olisi tietenkin ollut "sinä, kultaseni".
:swait:
Toki yritin tarjota listalle vaimo-kultaa ykköseksi, mutta kun häntä ei laskettu, niin piti sitten yrittää keksiä joku kodin ulkopuolelta. Cindy Crawford kauneuspilkkuineen käväisi mielessä, muttei kuitenkaan mennyt Connellyn edelle. :giggle:

1623597139184.png
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Toki yritin tarjota listalle vaimo-kultaa ykköseksi, mutta kun häntä ei laskettu, niin piti sitten yrittää keksiä joku kodin ulkopuolelta. Cindy Crawford kauneuspilkkuineen käväisi mielessä, muttei kuitenkaan mennyt Connellyn edelle. :giggle:

kummasti Crawfordista ja Gerestä tuli Gerberi.

Kaian kroppa on kyllä hyvä, mutta kasvot ovat tommoset perustummasilmäiset.

60584441_2047743428853191_4957128930384213262_n.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 335
Kyllä!

Alla Connelly kauneimmillaan yhdistettynä upeaääniseen Roy Orbisoniin. Orbison lauloi videolla olevan kappaleen talteen -87, mutta kuoli vuotta myöhemmin. Kappaleesta tehtiin postuumisti -92 musiikkivideo, jolla Connellykin esiintyy noin 21-22 -vuotiaana.

Vaimo oli joskus sitä mieltä, että Connelly on kaikkien aikojen kaunein nainen. Yritin kovasti väittää vastaan, mutten kuitenkaan keksinyt nätimpiä (kodin ulkopuolelta siis).
Täytyy sanoa että Unelmien sielunmessun Jenniferin loppukohtaus ei kyllä parikymppiselle aiheuttanut "drugs are bad, mmkay" -ajatuksia vaan enemmänkin toivoi näkevänsä livenä :asif:
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
697
kummasti Crawfordista ja Gerestä tuli Gerberi.

Kaian kroppa on kyllä hyvä, mutta kasvot ovat tommoset perustummasilmäiset.

Eihän tuo muuta kaipaa kuin pienen hymyn naamalle.

Täytyy sanoa että Unelmien sielunmessun Jenniferin loppukohtaus ei kyllä parikymppiselle aiheuttanut "drugs are bad, mmkay" -ajatuksia vaan enemmänkin toivoi näkevänsä livenä :asif:
Tarkoitat varmaan sitä ass to ass kohtausta, mutta tuon jälkeen tuli vielä se missä se sohvalla makoillessa tyytyväisenä halailee huume satsia tai jtn vastaavaa.
Loistava leffa kyllä ja mun mielestä tuo toimisi paljon parempana huumevalistuksena koulussa kuin se puhe mitä itse kuuntelin joskus 90 luvulla amiksessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Loistava leffa kyllä ja mun mielestä tuo toimisi paljon parempana huumevalistuksena koulussa kuin se puhe mitä itse kuuntelin joskus 90 luvulla amiksessa.
Itse olen samaa mieltä että toi olisi hyvä huumevalistus leffa monelle nuorelle, vaikka siinä asia virheitä onkin, esim pupillit menevät väärään suuntaan eri aineiden vaikutuksista. En tiedä oliko tahallinen teko ohjaajalta mutta valistuksessa olisi hyvä että asiat esitetään oikealla tavalla.
Jotta ei olisi täysin offtopic viesti niin laitetaan vielä yksi kuva nätistä Jenniferistä

jennifer connelly.jpg


Edit. Tai kaksi
jennifer connelly2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 175
Jos menneisyyteen mennään niin myös Lindsay Lohan oli varsin söpö vuoden 2004 mean girls leffassa.

Muistan ja myönnän avoimesti että ajoin lapaan joskus kun tämä sattui tulemaan telkkarista kun olin junnu. Saisi kyllä istua suoraan nappi nenänpäähän.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Oli nätti nuorempanakin esim. leffassa Career Opportunities, josta leikattu musiikkivideo tähän kipaleeseen:

Tuosta on vielä pidempi versio mielestäni paremalla biisillä höystettynä vaikka tuo remix ei mitenkään orginaalia vastaa. Mutta aika kulkee siivillä kun tätä katsoo ja herättää nuoruuden tunteita näin reilu 40 kymppisenä.

 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
456
Tuosta on vielä pidempi versio mielestäni paremalla biisillä höystettynä vaikka tuo remix ei mitenkään orginaalia vastaa. Mutta aika kulkee siivillä kun tätä katsoo ja herättää nuoruuden tunteita näin reilu 40 kymppisenä.
Tästä kyllä näkee miten 30-40 vuotta sitten preferoitiin sellaista lapsenpulleaa muotoa. Jennifer on mielestäni näyttänyt paljon paremmalta täytettyään 30. Nättihän se on tässäkin, mutta herranjestas Connellyä kypsemmällä iällä!
 

”diginatiivi”

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
994
Tästä kyllä näkee miten 30-40 vuotta sitten preferoitiin sellaista lapsenpulleaa muotoa.
Ei pidä paikkaansa koska muotien vastaisesti jokaisella on omat mieltymyksensä joita ei muuteta edes ajan kuluessa. Se että sinä sen näet on ok.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tästä kyllä näkee miten 30-40 vuotta sitten preferoitiin sellaista lapsenpulleaa muotoa. Jennifer on mielestäni näyttänyt paljon paremmalta täytettyään 30. Nättihän se on tässäkin, mutta herranjestas Connellyä kypsemmällä iällä!
Itse tykkään tuosta 90-luvun Jenniferistä runsaine muotoineen mutta ei ole valittamista 46-vuotiaasta Jenniferistäkään josta seuraava kuva on. Nykyään taitaa olla 50v.

jennifer 46v.jpg


Edit. Tästä 50 vuotiaasta Jenniferistä en sitten tykkää enää melkein laisinkaan. Kaikki muodot ovat hävinneet vaikka silmät ja kasvot ovat vieläkin upeat. Tikkujalat ja rintoja ei enää lähes ollenkaan

jennifer 50v.jpg

jennifer 50v_02.jpg

Mutta eiköhän tätä juttua ole ollut jo tarpeeksi tästä Jenniferistä, ainakin mun puolesta. Laittakaa uusia kuvia näteistä tytöistä ku nämä minun laittamat kuvat on jo suht vanhasta naisesta ;)
 
Viimeksi muokattu:

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
On teillä kyllä kummallinen ja huono maku, ihmettelen oikein.
Vaan eipä ole minulta pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 280
Viestejä
4 190 146
Jäsenet
70 718
Uusin jäsen
StriderX

Hinta.fi

Ylös Bottom