Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Todella outo kuva. Miksi hän täyttää ristikoita terassilla? Miksi ristikkoa ei silti ole yhtään vielä ratkottu? Miksi hänellä ei ole kynää jolla ristikkoa täyttää? Miksi hänellä ei ole pöytää ja tuolia? Luulisi olevan mukavampi ratkomisasento. Miksi hän on kohti nurkkaa? Luulisi että on mukavampi katsoa maisemia samalla. Onkohan tuo terassin ristikkopuu sopiva alusta laskea kahvikuppia? Kaatuu varmasti.
Muuten samaa mieltä mutta lattialla on tuo on kivempaa kun tuolilla ja pöydällä. Meillä ei ole koko omakotitalossa työpöytien, työtuolejen ja nojatuolien lisäksi mitään muita pöytiä tai tuoleja. Lattialla tulee syötyä. Ainakin näin vesikieroitsen lattialämmityksen omistavana se on kivin paikka. Toki jos on liikuntarajoitteinen niin saatta tuolit ja pöydät tulla tarpeeseen mutta muuten niistä on vain harmia kun ovat tiellä siivotessa ja muutenkin.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
698
No vaikka viime aikoina täällä onkin ollut aika monta omasta mielestä ihan hirveää mimmiä niin kyllä tuo metallisti blondi näyttää varsin hyvältä.
Paljon mieluummin tuota katselee kuin jotain niitä ihan oikeita malleja.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
698
Scott Pilgrim vs the world leffan Ramona Flowers eli Mary Elizabeth Winstead.
Yllätyksenä tuli, että mä olen ihan tietämättäni nähnyt tuon muissakin leffoissa kuten death proof josta toinen kuva on ja lisäksi se oli birds of prey leffan huntress.

ramona.jpg


lee.jpg


Myös Scott Pilgrim vs the world leffan Roxy Richter eli Mae Whitman miellytti omaa silmää ja sehän on myös netflixin good girls sarjassa ja siinä on myös aiemmin tänne postattu Christina Hendricks.

mae.jpg
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
Scott Pilgrim vs the world leffan Ramona Flowers eli Mary Elizabeth Winstead.
Yllätyksenä tuli, että mä olen ihan tietämättäni nähnyt tuon muissakin leffoissa kuten death proof josta toinen kuva on ja lisäksi se oli birds of prey leffan huntress.





Myös Scott Pilgrim vs the world leffan Roxy Richter eli Mae Whitman miellytti omaa silmää ja sehän on myös netflixin good girls sarjassa ja siinä on myös aiemmin tänne postattu Christina Hendricks.

Mary Elizabet Winstead on kyllä upea. Taisi ollakin jo ketjussa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 125
@Herrzi80 tuntuu postailevan lähinnä random kuvia maailman naisista, painottuen muhkumpaan päin... Eihän siinä mitään, mutta hyi hitto.

Nyt on ollut taas Glaridaattoreista puhetta kun ohjelman yksi juontaja Minna Aaltonen kuoli, mutta itse tykkäsin Katariina Ebelingistä, nam, ihana pikkupimu, jopa ilman kisakireitä vaatteita. Siihen aikaan vielä tuollaisiakin naisia valmistettiin. Ja laitettiin. Enää ei juuri valmisteta eikä laiteta.

Approved by Renny Harlin. Hänkin laittoi.


 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
698
Miksi. Etsimällä löytää upeita malleja. Ja mun naismaku kattaa ikävuodet 18-55v joten miksi ei annettaisi "kaikkien kukkien kukkia" :);)
Niinpä. Makuja on monia ja vaikka minäkin aiemmin postasin kuvan sex education sarjan Emily Sandsista niin oikeasti mun mielestä koko sarjan parhaimman näköinen nainen on Jean Milburn eli Gillian Anderson joka on jo yli 50 vuotias.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 525
On toi naisten lentopallo kivaa kateltavaa. Pitkiä, hoikkia naisia :love:

Tässä Ana Saric
Korona-ajan yksi huonoimpia puolia on se, ettei ole päässyt kattelee naisten lenttistä. Tykkään lentopallosta ihan lajina, mutta naisten lenttis on oikeen rentouttava parituntinen tapahtuma, jossa mieli lepää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 361
Sitten pitää devalvoida jos tulee inflaatio. Eli laita ihmeessä parempia. Kyllä tänne mahtuu erinäköisiä tytsyjä ja makuja on monia..
Makuja on monia mutta aiemmin täällä ketjussa oli sellainen vähintään 8/10 osumaprosentti, nykyään se tuntuu olevan reippaasti siellä 50% alapuolella. Mikä on helposti se lopputulos jos yhden henkilön maku ylikorostuu viesteissä.
Ja jotain kuvastaa se että 5 vuotta vanhan ketjun viesteistä liki kolmannes on tullut viimeisen parin kuukauden aikana.
Ei sinänsä että tällä olisi mitään väliä mutta omalla kohdalla tämä ketju on mennyt "kannattaa katsoa uudet viestit"-kategoriasta "why bother":iin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
339
Makuja on monia mutta aiemmin täällä ketjussa oli sellainen vähintään 8/10 osumaprosentti, nykyään se tuntuu olevan reippaasti siellä 50% alapuolella. Mikä on helposti se lopputulos jos yhden henkilön maku ylikorostuu viesteissä.
Ja jotain kuvastaa se että 5 vuotta vanhan ketjun viesteistä liki kolmannes on tullut viimeisen parin kuukauden aikana.
Ei sinänsä että tällä olisi mitään väliä mutta omalla kohdalla tämä ketju on mennyt "kannattaa katsoa uudet viestit"-kategoriasta "why bother":iin.
Näin juuri. En edes tiedä miksi alkasin jälleen seuraamaan tätä ketjua mutta nyt otan sen kyllä pois seurannasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 659
Näin juuri. En edes tiedä miksi alkasin jälleen seuraamaan tätä ketjua mutta nyt otan sen kyllä pois seurannasta.
Jos ongelma on jonkun tietyn käyttäjän postaamat kuvat - kuten olettavasti on - niin siihen ignore on oiva ratkaisu. (Ja sääli, ettei foorumisoftassa ole kai vielä ketjukohtaisia ignorelistoja).

Mutta periaatteessa olen sitä mieltä, että kyllä tänne pitää mahtua monenlainen naismaku. Se on sitten oma keskustelunsa, että onko ketjun pointti nimenomaan nätit kasvot vs. esim. valtavat meijerit. Itse olen mieltänyt ketjun nimenomaan/erityisesti nättien kasvojen postailuun. Mutta sekin vain mun tulkintani.
 

kibe

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 880
Mutta periaatteessa olen sitä mieltä, että kyllä tänne pitää mahtua monenlainen naismaku. Se on sitten oma keskustelunsa, että onko ketjun pointti nimenomaan nätit kasvot vs. esim. valtavat meijerit. Itse olen mieltänyt ketjun nimenomaan/erityisesti nättien kasvojen postailuun. Mutta sekin vain mun tulkintani.
Nätti on synonyymi kauniille. Se, että on seksikäs ei ole vielä sama asia kuin kaunis. Ehkä ihan vaan jättimeijerit 1-10 asteikolla kolmosen kasvoilla varustettuna kuuluisi muualle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 175
Mitä ihmeen merkitystä sillä on onko jotakuta leikelty vaiko eikö? Mua ei ainakaan tipan vertaa kiinnosta ja lopputuloksesta päätellen ei toi pari viestiä ylempänä ollut blondi ainakaan huonommaksi ole leikkelystä mennyt. Tuntuu olevan kauheasti muotia tällä hetkellä hehkuttaa luomua vaikka nainen näyttäisi henkariin ripustetulta takilta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 412
Viestejä
4 194 558
Jäsenet
70 728
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom