Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 139
Mitä se meikki haittaa jos sitä pääsääntöisesti käyttää kuitenkin, ettei aina näytä karmeelta (jos nyt ilman meikkiä sellaiselta sit näyttää?).
Vähän sama homma kun kaljuus, voisin ottaa kaljun muijan ihan hyvin jo se käyttää peruukkia. Ihmeellisiä pinttymiä ihmisillä. Joskus aiemminkin olen ihmetellyt että kun luonnonkauniita ihmisiä on pallo väärällään, niin jos joku nyt haluaa painaa tissiin muovia ja vähän ripsiin pidennystä niin ei muuta kun antaa mennä vaan.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Ei kai se meikki haittaa, kuhan ei o ihan överiks vedetty.. Ite tulee suosittua tosin noita naamaltaa luonnon kauniita naisia ketkä käyttää vähemmän meikkiä, photoshoppaus taas asia eriksee ja sitä en ymmärrä, jos ei kuvakulmilla saada tarpeeks hyviä kuvia ni sit varmaan parempi olla ottamatta niitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 752
Jep. Uskonnolliset tytöt on aina olleet mun juttu.
Fäppimateriaalina varmaan toimii niille ketkä tykkää, mutta älä ihmeessä sen pidemmälle mene, ellet itse ole uskonnollinen. Kerran tutustuin Brasiliassa aivan helmeen, ennen kuin myöhemmin selvisi, että tämä oli täysin himouskovainen ja alkuhuuman jälkeen se oli yhtä facepalmia ennen kuin uskoin todeksi ja lähdin lätkimään.

Ja ettei mene vaan löpinäksi, niin tässä kaunis tyttönen:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Pahoitteluna ja nöyrimpänä anteeksipyyntönäni tokmannityyliseten sloggien julkaisusta...
Laitetaans Instagramtissipersetyrkkyjen väliin vaihteeksi joku tavis, Kivimäen oikeudenkäynnin taustalla näkyvä toimittajablondi. Kertokaa nimi!

Kaipaamasi tavisblondi taustalla näyttäisi olevan iltasanomien rikos- ja oikeustoimittaja Kia Kilpeläinen. Uusi kampaus hieman hämäsi tunnistamista.
157cb6b2b4bb530e350093c6b782ce2f0783e2b5945a3d6a8f6812d34c382187.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 313
Viestejä
4 157 007
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom