Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Mahtaako olla kupeissa tyhjää, kun näyttää aika timmiltä ja selkeetä silarivaikutelmaakaan ei tule? :hmm:

Oli miten oli: Godtier :smoke:
Mitäs luulisit, jos sulla ois kannettava 2x n. 10-litran kannuja kiinnitettynä sun kroppaan: Treenaisitko ite vatsa- ja selkälihaksia, vai jotain muuta :hmm::lol:?

Mut joo oot ihan oikeessa en itekkään löydä mitään silikooni fiiliksiä tuosta. Jos ois silarit, niin poseeraus olis TODELLA erilainen: "Kattokaa mua, Kattokaa mua!".

Tuon poseeraus on taas luokka: "Nyt otat niitä vi*** kuvia ja äkkiä! Oon hakenu ainoastaan 2 vuotta, 2 kuukautta, 3 viikkoa, yhden päivän, 7 tuntia ja 34 minuuttia näitä vit** tissiliivejä, joihin nää tissit sopii! Sen lisäksi, selkään/hartioihin ei satu ja mä näytän VIT*** seksikkäältä nää päällä!".
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 799
Mitäs luulisit, jos sulla ois kannettava 2x n. 10-litran kannuja kiinnitettynä sun kroppaan: Treenaisitko ite vatsa- ja selkälihaksia, vai jotain muuta :hmm::lol:?

Mut joo oot ihan oikeessa en itekkään löydä mitään silikooni fiiliksiä tuosta. Jos ois silarit, niin poseeraus olis TODELLA erilainen: "Kattokaa mua, Kattokaa mua!".

Tuon poseeraus on taas luokka: "Nyt otat niitä vi*** kuvia ja äkkiä! Oon hakenu ainoastaan 2 vuotta, 2 kuukautta, 3 viikkoa, yhden päivän, 7 tuntia ja 34 minuuttia näitä vit** tissiliivejä, joihin nää tissit sopii! Sen lisäksi, selkään/hartioihin ei satu ja mä näytän VIT*** seksikkäältä nää päällä!".
Aikanaan yli dd-kokoisen kanssa eläneenä ihmettelen miten joku näitä reppuja haluaisi jos voisi ensin hetken kokeilla? Kokonsa oli jotain päälle dd'n koska omansa tulivat yli. 99.9% ajasta niistä oli vain vaivaa eikä loppuosa (olihan niissä tuntoa ;)) korvannut jatkuvaa särkyä. Nykyisin olisi varmaan tehnyt hyvän tilin Onlyfans'lla koskei rungossakaan ollut moittimista, mutta tuolloin harkitsi vakavasti pienennysleikkausta syystäkin. Niskansa jatkuvasti täysin jumissa eikä sopivia liivejä löytynyt edes alan liikkeistä. Kertoo eräs joka hieroi olkapäitään jatkuvasti ja oli muutaman kerran mukana liikkeissäkin. Tämä viime vuosituhannella, netin ansiosta liivitarjontakin lienee parantunut radikaalisti.
Tämä tästä ja seuraavaksi taas lisää kauniita naisia kiitos...
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Carey Mulligan



Ei ehkä parhaimmillaan kun vertaa muihin "naisiin", joista on otettu kuva kilometrin päästä 480p-tarkkuudella ja photoshopattu iho sileäksi. Mut ai että kun toi nauraa, tai edes hymyilee kunnolla :love:!
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
871
Carey Mulligan



Ei ehkä parhaimmillaan kun vertaa muihin "naisiin", joista on otettu kuva kilometrin päästä 480p-tarkkuudella ja photoshopattu iho sileäksi. Mut ai että kun toi nauraa, tai edes hymyilee kunnolla :love:!
+1, kannattaa kattella nopee tämän vierailut Craig Fergusonin talk showssa, löytyi ainakin joskus Youtubesta. :love2:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Viimeiset 10 vuotta ja perhe-elämä eivät ole kohdelleet Blakea ihan parhaiten, kun kasvoihin on ilmestynyt syviä juonteita verrattuna tuohon Gossip Girlin nuoruuden hehkuun, mutta silti hän on edelleen upean näköinen nainen.

Yllätti vaan, kun pidin Blakea tämän kevään kuvien perusteella 42-45 vuotiaana ja sitten kun tarkastin, niin olikin syntynyt 1987.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 415
Viestejä
4 160 385
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom