Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 676
Lea on kyllä kaunis! Ainoastaan hänen hampaat on... noh... varsin kehnot... ja hän tiedostaa sen itsekin ( = hymyillessä hän ei näytä hampaitaan / varoo näyttämästä niitä).
Googlen perusteella puhut kyllä ihan paskaa. Odotin kommentin perusteella jotain "brittien terveydenhuollon parhaat" tyylistä ilmestystä, mutta ihan normi-ihmisen hammasrivihän tuolla on. Tuunaamattomat hampaat != kehnot.

1665129057501.png
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
Googlen perusteella puhut kyllä ihan paskaa. Odotin kommentin perusteella jotain "brittien terveydenhuollon parhaat" tyylistä ilmestystä, mutta ihan normi-ihmisen hammasrivihän tuolla on. Tuunaamattomat hampaat != kehnot.

Oho... Vedit sitten kilarit tuosta mun kommentista.

Joo et oo katellu enempää... Esim Youtubessa Graham Norton Showssa hän välttelee hymyilemistä ja ap:n kuvissakin hän pitää huuliansa kiinni toisissaan. Se, että löysit googlesta edustavan kuvan hänen hymystä hampaat esillä ei tee mun postauksesta "paskaa" kuten itse ilmaisit. Hammasrivistö kun on kolmiulotteinen...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 676
Oho... Vedit sitten kilarit tuosta mun kommentista.

Joo et oo katellu enempää... Esim Youtubessa Graham Norton Showssa hän välttelee hymyilemistä ja ap:n kuvissakin hän pitää huuliansa kiinni toisissaan. Se, että löysit googlesta edustavan kuvan hänen hymystä hampaat esillä ei tee mun postauksesta "paskaa" kuten itse ilmaisit. Hammasrivistö kun on kolmiulotteinen...
Se, että sä et satu pitämään hänen hampaistaan ei tee niistä kehnoja. Ja tämä kuvitelmasi hampaiden "piilottelusta" kertoo kyllä enemmän sinusta kuin hänestä :D
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
Se, että sä et satu pitämään hänen hampaistaan ei tee niistä kehnoja. Ja tämä kuvitelmasi hampaiden "piilottelusta" kertoo kyllä enemmän sinusta kuin hänestä :D
Se, että et satu pitämään mun kommentista ei tee siittä paskaa. Ja tämä kuvitelmasi että en pitäisi hänestä kertoo kyllä enemmän sinusta kuin minusta :D
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Antakaa ny jokaisen tyylillään..

Kyllä nää kommentit joskus piristää ja hymyilyttääkin kuvien välissä, mutta kieltämättä rasittavaa sen toistuminen, että jokaisen laitetun naiden ( eiku naisen siis) kuvan yhteydessä joku "tosimies" tulee neuvomaan miten "luomu" on parempaa ja miten "tosimies" tykkää traktorilla ajelevista kehopostitiivisista milfeistä jne. Eikä siinä mitään - kyllä mä nostan hattuja jos joku innostuu ja saa tatin pystyyn edellämainittujen naisten näkemisestä, mutta henkilökohtaisesti kyllä pidän normaalina sitä, että tässä ketjussa näkee vähän eksoottisempaa latausta kuin pelkät naapurintytöt ja perus-milfit.

Mä olen esteetikko ja pidän nuoremmista ja laitetummista. Ja joo, sen siitä varmaan saa kun on jo nuorena mielensä myrkyttänyt kaikenmaailman gifuilla, beverlyhillseillä ja melroseplaceilla ym. "epärealistisella hapatuksella" :D

Mutta siis, so f*cking what?

Lisää kuvia!
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
Lisää kuvia from Google kuvahaku (ai että hänen hymy hampaat esillä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin joka kuvassa :lol:):

hymy.JPG

Sori... Oli pakko :rofl:!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 676
Se, että et satu pitämään mun kommentista ei tee siittä paskaa. Ja tämä kuvitelmasi että en pitäisi hänestä kertoo kyllä enemmän sinusta kuin minusta :D
Missäköhän kohtaa minä olen väittänyt, että et pitäisi hänestä? Hampaistahan tässä puhuttiin ja aika outo tapaus olet, jos tykkäät kehnoksi haukkumistasi hampaista :D Ja kyllä se sun kommentti nyt ihan silkkaa paskaa oli, koska yleisellä tasolla noista ei saa kehnoja hampaita tekemälläkään. Ilmeisesti sinulla on mittatikkuna photoshop ja/tai kymppitonnien hammasremppa.

e: Mikä helvetin mittatikku edes on, että pitäis hampaat näkyä kun hymyilee :D Irvistyksen puolellehan nuo poseeraushymyt yleensä menee.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
Missäköhän kohtaa minä olen väittänyt, että et pitäisi hänestä? Hampaistahan tässä puhuttiin ja aika outo tapaus olet, jos tykkäät kehnoksi haukkumistasi hampaista :D Ja kyllä se sun kommentti nyt ihan silkkaa paskaa oli, koska yleisellä tasolla noista ei saa kehnoja hampaita tekemälläkään. Ilmeisesti sinulla on mittatikkuna photoshop ja/tai kymppitonnien hammasremppa.
Lisää kuvia from Google kuvahaku (ai että hänen hymy hampaat esillä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin joka kuvassa :lol:):



Sori... Oli pakko :rofl:!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 676
Huvittavaa, että jokaisessa kuvassa, jossa näyttää aidosti iloiselta, on hampaatkin näkyvissä.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
474
Lucy Bella Simkins, brittiläinen enkunope (löytyy "English with Lucy" useammalta sivustolta). Tuli vastaan jossain FB:n videotarjonnassa, toimii erinomaisesti myös liikkuvassa kuvassa.
Lucy.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Lisää kuvia from Google kuvahaku (ai että hänen hymy hampaat esillä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin joka kuvassa :lol:):



Sori... Oli pakko :rofl:!
WTF? Miten jollain voi mennä noin pahasti ihon alle kun huomaa puhuneensa paskaa?

Tuossahan jokaisessa hymyilevässä kuvassa on hampaat ihan tavanomaisesti enemmän tai vähemmän esillä. Vaikea löytää mitä "kehnoa" noissa on, vaikka eka kommentti taisi olla vain purkaus jotain muuta ahdistusta.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
WTF? Miten jollain voi mennä noin pahasti ihon alle kun huomaa puhuneensa paskaa?

Tuossahan jokaisessa hymyilevässä kuvassa on hampaat ihan tavanomaisesti enemmän tai vähemmän esillä. Vaikea löytää mitä "kehnoa" noissa on, vaikka eka kommentti taisi olla vain purkaus jotain muuta ahdistusta.
:rofl:

Sä oot hauska :D. Ehdin jo kuvitella et mä oon sokea...

Mut joo niitä kuvia... Edellä olevan kuvan jälkeen on about pakko postata tämä:

Jacqueline Kennedy Onassis

kennedy.JPG
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Tässäpä tuoretta kuvaa ja vielä lehden kannesta. Että Leallako huonot hampaat muka.

2.jpg
1.jpg
 
Liittynyt
23.08.2021
Viestejä
146
Tässäpä tuoretta kuvaa ja vielä lehden kannesta. Että Leallako huonot hampaat muka.

Hyvät hampaat kyllä, paremmat kuin monella muulla normihampaalla. Mutta noissa aiemmissa kuvissa oli muuten paremman näköinen. Mennyt vähän Naisesta Katri Helenaksi tms tässä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 302
Viestejä
4 156 764
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom