Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
On kyllä niin tavallisen näköinen etten väkijoukossa loisi ensimmäistäkään katsetta juuri häneen. Perusnätti tyttö mutta mielestäni todella persoonattoman näköinen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
347
Alanko tulla vanhaksi kun itseäni häiritsee melkein kaikissa ketjun kuvissa nukkemaisuus eli naiset on laitettu ihan liian virheettömiksi. Joka helkutin kulmakarvojen karva on ojennuksessa ja sitä rataa... jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
Olisko tähän ketjuun hyvä saada joku postausraja?

Ei täyttyisi noista, yleisesti ottaen ei niin näteistä, tte:n muovibimboista koko ketju.
Itsekin tätä olen ehdottanut, ja ketjusta tulisi sen myötä huomattavasti mielenkiintoisempi. Mutta ei. Täällä se koetaan häirintänä, ja sama yksipuolinen floodaus vaan jatkuu.
 

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Olisko tähän ketjuun hyvä saada joku postausraja?

Ei täyttyisi noista, yleisesti ottaen ei niin näteistä, tte:n muovibimboista koko ketju.
Eipä tuossa kauaa nokka tuhise kun scrollaa ohi sisällöstä mikä ei miellytä? Tai ylempänä mainittu ignore?
Itse koen jotta rajoituksia on aikalailla tarpeeksi joka puolella, ei niitä joka paikkaan välttämättä tarvitse vaikka jonkun mieli saattaakin pahentua hetkellisesti...
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 263
@Jetula @Antw ja @Paapaa . Tai no @Paapaa jo ehdottikin mitä olin sanomassa, mutta kerta kielon päälle: EI ole mikään pakko seurata henkilön X postauksia, jos et halua! Sen ei pitäisi olla näin vaikeaa, etenkin kun tämä sama pirun homma on käyty läpi tässä samassa ketjussa jo vähintään kolmeen kertaan. Jos et halua seurata, niin ihan näin vinkkinä: ÄLÄ SILLOIN SEURAAA!!!

Myönnän että itsekkin olen muistaakseni valittanut samasta asiasta ja minä itse jopa tajusin, että iso osa ei itseä nappaa, mutta osa taas nappaa.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Olisko tähän ketjuun hyvä saada joku postausraja?

Ei täyttyisi noista, yleisesti ottaen ei niin näteistä, tte:n muovibimboista koko ketju.
Itsekin tätä olen ehdottanut, ja ketjusta tulisi sen myötä huomattavasti mielenkiintoisempi. Mutta ei. Täällä se koetaan häirintänä, ja sama yksipuolinen floodaus vaan jatkuu.
Ignorea vaan kehiin, niin ongelma korjaantuu kuin itsestään.
Eipä tuossa kauaa nokka tuhise kun scrollaa ohi sisällöstä mikä ei miellytä? Tai ylempänä mainittu ignore?
Itse koen jotta rajoituksia on aikalailla tarpeeksi joka puolella, ei niitä joka paikkaan välttämättä tarvitse vaikka jonkun mieli saattaakin pahentua hetkellisesti...
@Jetula @Antw ja @Paapaa . Tai no @Paapaa jo ehdottikin mitä olin sanomassa, mutta kerta kielon päälle: EI ole mikään pakko seurata henkilön X postauksia, jos et halua! Sen ei pitäisi olla näin vaikeaa, etenkin kun tämä sama pirun homma on käyty läpi tässä samassa ketjussa jo vähintään kolmeen kertaan. Jos et halua seurata, niin ihan näin vinkkinä: ÄLÄ SILLOIN SEURAAA!!!

Myönnän että itsekkin olen muistaakseni valittanut samasta asiasta ja minä itse jopa tajusin, että iso osa ei itseä nappaa, mutta osa taas nappaa.
Ei ole tulossa mitään postausrajoituksia tai tyylirajoituksia yms. ja tämä ketju on väärä paikka toistuvalle metakeskustelulle ja jankkaamiselle asiasta. Jokainen voi postata ketjuun parhaaksi näkemiään kuvia aiheesta. Kuten jo moni sanoi, kaikki kuvat ei ole kaikkien mieleen ja silloin voi käyttää sitä hiiren rullaa, näytön pyyhkäisyä tai postata itselle mieluisan kuvan ketjuun. Ei ole niin vaikeaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 430
Viestejä
4 161 390
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom