• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274


Nastya Titorenko
Muuten kaunis, mutta kasvot näyttää et kamerassa, tai jälkikäsittelyssä on fillterit ollu maksimissa.

Kuvankäsittely kamerassa/muutenkin pitäisi kieltää lailla... Sori @TTE mut käytän sun kuvia, tai no ainakin suurintaosaa sun postaamista kuvista, nyt esimerkkinä: Eli kun katotta noita @TTE n postaamia kuvia, niin about jokainen kuva on otettu kameran ohjelmallisen filtterin kanssa, tai se on jälkikäsitelty näyttämään "kauniimalta". MIKSI? Esim. lainatun viestin tyttö, miksi helv...ssä hänen kasvojaan pitää ns. "pehmentää" (en tiä oikeaa termiä)?

Siltä varalta, et joku kaipaa esimerkkiä et miltä naisen pitäisi sitten näyttää, niin joudun käyttämään jo aikasemmin postaamaani henkilöä (eri kuvalla):




Charlize Theron

Charlize on Jumalatar vs. ihmiset joiden ansioluettelossa lukee: "Hei mää niinku synnyin jaaaaaaa määäniinku olin meidän iskän oma prinsessssa jaaaaa määää oon nyt TikTuuuk jaaaa Insta jaaa sitt oli niiiiinku jokuuu muuki. Seee olii niiinku ainooooottttuuulettimet, tai niinkuuuu jotain (kirjoittajan huomautus: OnlyFans) outooooo, mut niiiiiiinkuu mä oooonniiikuu julkkisss. Eixxx ooo niiiiiiiiiinku siiiistiiii!!!".
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 802
En nyt ota kantaa siihen millaisista kuvista on kysymys, mutta ainakin itseä häiritsee, että tätä yhtä ja samaa naismakua (TTE) postataan aivan posketon määrä kaikkeen muuhun verrattuna. Eikö se yksi kuva per päivä per käyttäjä -rajoitus olisi ihan kohdillaan? Kauniita naisia (kuvia) on kyllä netti pullollaan, mutta tänne olisi kiva saada useampia erilaisia näkemyksiä ja tervehenkistä keskustelua näiden ympärille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
En nyt ota kantaa siihen millaisista kuvista on kysymys, mutta ainakin itseä häiritsee, että tätä yhtä ja samaa naismakua (TTE) postataan aivan posketon määrä kaikkeen muuhun verrattuna. Eikö se yksi kuva per päivä per käyttäjä -rajoitus olisi ihan kohdillaan? Kauniita naisia (kuvia) on kyllä netti pullollaan, mutta tänne olisi kiva saada useampia erilaisia näkemyksiä ja tervehenkistä keskustelua näiden ympärille.
Kai tänne saa kuka vaan postailla mitä haluaa. Miksi keskustelufoorumilla rajoitettaisiin keskustelua? Jos ei miellytä viestin sisältö niin skrollaa ohi tai jättää koko ketjun katsomatta. Aina voit myös itse postailla.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 802
Kai tänne saa kuka vaan postailla mitä haluaa. Miksi keskustelufoorumilla rajoitettaisiin keskustelua? Jos ei miellytä viestin sisältö niin skrollaa ohi tai jättää koko ketjun katsomatta. Aina voit myös itse postailla.
Aina tämä sama "jos ei kiinnosta niin älä lue" -pointti. Luitko edes viestini läpi? Siinä koetan perustella miten tästä langasta saisi monipuolisemman ja mielekkäämmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Ignore on hyvä keino välttää sisältö, joka ei omaa silmää miellytä. Esim. itse en lämpene tänne postatulle muutamalle alaikäisen näköiselle.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367


Aina tämä sama "jos ei kiinnosta niin älä lue" -pointti. Luitko edes viestini läpi? Siinä koetan perustella miten tästä langasta saisi monipuolisemman ja mielekkäämmän.
Aloita sitten niiden kuvien postaus, tai laita kyseinen tyyppi ignoreen.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 273
Huomautus: Ryssittely
En nyt ota kantaa siihen millaisista kuvista on kysymys, mutta ainakin itseä häiritsee, että tätä yhtä ja samaa naismakua (TTE) postataan aivan posketon määrä kaikkeen muuhun verrattuna.
Sama juttu. Ja olenko ainoa jota häiritsee ryssien määrä TTE:n kuvissa?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 528
Hyi! 100x photoshop. Aika paljon silottelua ja smooth filtteriä kanssa. Perseväliäkin muokattu, näkee tuosta epäselvästä turkista jalkovälissä. Lisäksi melkein kaikki ruumiinosat joko kavennettu tai isonnettu, katsokaa ääriviivoja. Naamakin on sellainen terävä ikävä plastiikkakirurginaama.
Näkemiin sinulle..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 577
Viestejä
4 184 867
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom