Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Oletan että tässä saa myös keskustella aiheesta eikä pelkästään postata kuvia?

Makunsa toki kullakin, mutta omasta mielestä viimeinen sivu tai pari on ollut hyvin geneeristä "nättiä tyttöä". Eli sellaista peruskauraa joka ei eroa mitenkään toisistaan. Nättejä? Varmasti. Persoonallisia tai muuten vaan mieleenpainuvia tai jonkinlaista karäkteeriä omaavia? Ei sitten vähääkään. Niin perus Maxim tyttöä kun vaan voi olla ja vaikka ne nättejä onkin niin noi on samoja nättejä mitä on 12 tusinassa.

Anteeksi mielipiteeni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Varmasti saa, mutta onko se keskustelu ikinä mitenkään hedelmällistä? Mun mielestä nää ketjut on parempi antaa mennä ”no kink shaming” mentaliteetilla ja hyväksyä että kaikki mielipiteet on oikeita.
Toki hyväksyn kaikkien mielipiteet ja kaikki kuvat on tervetulleita, mutta lähinnä ajattelin josko mielipiteeni kirvoittaisi muita samanmielisiä postaamaan omia suosikkejaan :)
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257


Carlotta ja Alexa :) Illan piristykseksi.
Ymmärrän, että varmasti pidät ihastuksestasi haluasit niitä postailla enemmänkin, mutta viisi postausta putkeen geneerisistä kuvamuokatuista pakkelibimboista on ehkä jo riittävä määrä. Harvan mielestä tuollaiset ovat kasvoiltaan ketjun aiheeseen mukaisia, eikä kropatkaan ole kovin sopusuhtaisia vaikka timmissä ja hoikassa kunnossa ovatkin.


Varmasti saa, mutta onko se keskustelu ikinä mitenkään hedelmällistä? Mun mielestä nää ketjut on parempi antaa mennä ”no kink shaming” mentaliteetilla ja hyväksyä että kaikki mielipiteet on oikeita.
Vaikka itekin olen täysiverinen kinkshamingin vastustaja, ei se ole kenenkään rtu jos yksi alkaa tuputtamaan kymmeniä viestejä kuvia omista erikoisuuksistaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 677
Varmasti saa, mutta onko se keskustelu ikinä mitenkään hedelmällistä? Mun mielestä nää ketjut on parempi antaa mennä ”no kink shaming” mentaliteetilla ja hyväksyä että kaikki mielipiteet on oikeita.
Tämä tässä. Tämä ketju on paras, jos tämä olisi vain kuvaketju, kuten meemiketju on vain meemiketju, eikä keskusteluketju. Sitten voisi tarvittaessa olla toinen ketju kuvaketjun kuvista keskustelemiselle. Pidän sitä turhana, koska naismausta keskustelusta ei kyllä ole iloa yhtään kenellekään. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Deal with it.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 815
Jonkinmoinen rajoitus saman henkilön postaamille perättäisille kuville voisi silti olla paikallaan. Nyt on ollut tätä yhtä ja samaa sabluunaa tosiaan sivukaupalla, vieläpä juurikin smaan henkilön postaamana. Aiheeseen sopivia kuvia toki, ei siiinä, mutta pitemmän päälle käy yksitoikkoiseksi kun kuvat ovat kuin kopioita toisistaan eikä aitoa vaihtelua esiinny.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 536
Jonkinmoinen rajoitus saman henkilön postaamille perättäisille kuville voisi silti olla paikallaan. Nyt on ollut tätä yhtä ja samaa sabluunaa tosiaan sivukaupalla, vieläpä juurikin smaan henkilön postaamana. Aiheeseen sopivia kuvia toki, ei siiinä, mutta pitemmän päälle käy yksitoikkoiseksi kun kuvat ovat kuin kopioita toisistaan eikä aitoa vaihtelua esiinny.
Olisiko sitten parempi että ketju on kuukauden hiljainen ja sitten tulee pari hassua kuvaa ja sitten taas kuukauden hiljaisuus? Näin oli alkuvuodesta.

Parempi olisi että tänne vaan laitettaisiin kuvia ja olisi vähemmän keskustelua niistä kuvista.

Asiaan

Laetitia Lacourt


 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 209
Pidän sitä turhana, koska naismausta keskustelusta ei kyllä ole iloa yhtään kenellekään. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Deal with it.
Tähän päälle on kuitenkin muistettava vielä yksi ulottuvuus. Joskus harvoin joidenkin postaama sisältö herättää epäilyksen, että on laitettu huumorimielellä kuva omastakin mielestä rumasta naisesta. Onko tällöin enemmän keskustelua haittaavaa tai jopa loukkaavaa keskustella aiheesta vai alunperin lähettää se kuva?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 084
Menee samaan sarjaan Petra Ollin ja Anni Vuohijoen kanssa vastauksena kysymykseen; Ketkä kolme nättiä naisoletettua haluaisit seuraksesi autiolle saarelle, jossa metsästys ja majoitus pitäisi hoitaa omin voimin ja seuraava laiva tulisi vasta 10 vuoden päästä? Ja astuisitko siinä kohtaa laivaan ;)


 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Lola
Oletan että tässä saa myös keskustella aiheesta eikä pelkästään postata kuvia?

Makunsa toki kullakin, mutta omasta mielestä viimeinen sivu tai pari on ollut hyvin geneeristä "nättiä tyttöä". Eli sellaista peruskauraa joka ei eroa mitenkään toisistaan. Nättejä? Varmasti. Persoonallisia tai muuten vaan mieleenpainuvia tai jonkinlaista karäkteeriä omaavia? Ei sitten vähääkään. Niin perus Maxim tyttöä kun vaan voi olla ja vaikka ne nättejä onkin niin noi on samoja nättejä mitä on 12 tusinassa.

Anteeksi mielipiteeni.
Oon sairaseläkkeellä ja mulla on pelkästään aikaa. Ajattelin postata päivän nätin tytön vaikka seuraavat 10v, jos modet ei puutu. Koen postaamisen terapeuttisena mut koitan rajaa yhteen tai kahteen kuvaan päivässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Lola


Oon sairaseläkkeellä ja mulla on pelkästään aikaa. Ajattelin postata päivän nätin tytön vaikka seuraavat 10v, jos modet ei puutu. Koen postaamisen terapeuttisena mut koitan rajaa yhteen tai kahteen kuvaan päivässä.
Niin ja korjataan omaa lausuntoa että mulla ei ole sitä vastaan mitään että kuka postaa mitäkin ja kuinka paljon. Ajattelin vaan viritellä aiheesta keskustelua mutta ehkä tämä tosiaan on enemmän kuvaketju kuin keskustelu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 113
Viestejä
4 195 997
Jäsenet
70 850
Uusin jäsen
kalmari69

Hinta.fi

Ylös Bottom