Näppäimistön vaihto läppärissä

Viestiketju alueella 'Kannettavat tietokoneet' , aloittaja nakuli, 03.01.2018.

1. nakuli

nakuli

Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Olen havainnut Lenovo Thinkpad E560 läppärin näppäimistön nesteen sietokyvyn kovasti puutteelliseksi ja näin ollen uutta näppäimistöä kaivataan :D
    Vastaavaa näppäimistöä ei helpolla löydy järkevään hintaan, mutta vastaavasti UK ja DE mallisia löytyisikin hyvinkin huokeasti. Kysyisinkin viisaammilta sopiiko kaikki kyseisen mallin (ISO)euronäppäimistöt yhteen Fin/Swe-mallisen koneen kanssa vai onko ongelmia odotettavissa ?

2. resvens

resvens

Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
  3. Pertti_Pasanen_Spede

Pertti_Pasanen_Spede

Rekisteröitynyt:
    10.03.2017
  4. resvens

resvens

Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    20-25e kiinasta posteineen mutta kun itse olen tilannut niin voi kestää 1kk helposti että tulee perille. Joskus kyllä parissa viikossakin.

5. nakuli

nakuli

Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
  6. resvens

resvens

Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    Laita ebay.com hakuun "Thinkpad E560 keyboard" niin eiköhän sillä löydy. Kannattaa katsoa että myyjällä on vähintään 99.0% asiakastyytyväisyys ja että postikulut sisältyvät hintaan.
    Toi mun linkki tais olla US eikä UK näppäimillä.

7. nakuli

nakuli

Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Viimeksi muokattu: 03.01.2018
  8. Karck

Karck

Rekisteröitynyt:
    30.07.2017
    Tilaat vaa ja vaihat vanhasta näppäimet uutee oikeille paikoilleen. Niin mää tein ja sain vielä upgradettuu rgb valot omaani.

9. Flash-A-Holic

Flash-A-Holic

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Tilasin yhteen ThinkPadiin SWE näppäimistön ebaystä ja ihan asiallinen oli. Jostain varastosta oli saldojen perusteella pääteltynä löytynyt yksittäinen kappale. Noin 30€ se lopulta kustansi. Kannattaa huomioida, että UK näppiksissä on erilainen layout. DE näppiksissä puolestaan layout sama mutta napit eri paikoilla kun FIN/SWE.