Näppäimistön vaihto läppärissä

Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
243
Olen havainnut Lenovo Thinkpad E560 läppärin näppäimistön nesteen sietokyvyn kovasti puutteelliseksi ja näin ollen uutta näppäimistöä kaivataan :D
Vastaavaa näppäimistöä ei helpolla löydy järkevään hintaan, mutta vastaavasti UK ja DE mallisia löytyisikin hyvinkin huokeasti. Kysyisinkin viisaammilta sopiiko kaikki kyseisen mallin (ISO)euronäppäimistöt yhteen Fin/Swe-mallisen koneen kanssa vai onko ongelmia odotettavissa ?
 
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
44
20-25e kiinasta posteineen mutta kun itse olen tilannut niin voi kestää 1kk helposti että tulee perille. Joskus kyllä parissa viikossakin.
 
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
44
Laita ebay.com hakuun "Thinkpad E560 keyboard" niin eiköhän sillä löydy. Kannattaa katsoa että myyjällä on vähintään 99.0% asiakastyytyväisyys ja että postikulut sisältyvät hintaan.
Toi mun linkki tais olla US eikä UK näppäimillä.
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
256
Tilaat vaa ja vaihat vanhasta näppäimet uutee oikeille paikoilleen. Niin mää tein ja sain vielä upgradettuu rgb valot omaani.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
166
Tilasin yhteen ThinkPadiin SWE näppäimistön ebaystä ja ihan asiallinen oli. Jostain varastosta oli saldojen perusteella pääteltynä löytynyt yksittäinen kappale. Noin 30€ se lopulta kustansi. Kannattaa huomioida, että UK näppiksissä on erilainen layout. DE näppiksissä puolestaan layout sama mutta napit eri paikoilla kun FIN/SWE.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 659
Viestejä
4 187 737
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom