Näppäimistön näppäin lakkaa toimimasta Windowsin käynnistyksen jälkeen

Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
70
Kohtasin nyt sellaisen ongelman mitä ei ole tullut ennen vielä vastaan. Minulla on Logitech G710 näppäimistö. Näppäimistön muut näppäimet toimii ongelmitta mutta kirjainnäppäinten yläpuolella olevassa numeronäppäinrivissä numero 5 lakkaa toimimasta noin 10 sekuntia Windowsin käynnistymisen jälkeen. Samaisessa näppäimistössä on numberpad näppäimistön oikeassa reunassa jossa numero 5 toimii normaalisti. Olen kokeillut kaikkea, eri usb-portteja, ajureiden uudelleenasennusta yms lisäksi ongelma ilmenee täysin samalla tavalla myöskin toisessa Logitechin valmistamassa mk710 näppäimistössä.

Numero 5 toimii vikasietotilassa normaalisti, joten tämä liittyy johonkin käynnistyvään ohjelmaan? Käyttöjärjestelmänä Windows 10 64-bit home.

Saisiko teiltä viisammilta apua :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 105
Ota näppäinhattu irti ja testaa ilman sitä.
Tarkista mitä ohjelmia sulla käynnistyy windows start upissa (ettei ainakaan mitään ylimääräistä).
Ja jos on asennettu logitechin ohjelmisto niin katso ettei siellä ole mennyt jokin makro/toiminto päälle
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
70
Ota näppäinhattu irti ja testaa ilman sitä.
Tarkista mitä ohjelmia sulla käynnistyy windows start upissa (ettei ainakaan mitään ylimääräistä).
Ja jos on asennettu logitechin ohjelmisto niin katso ettei siellä ole mennyt jokin makro/toiminto päälle
Olen poistanut jokaisen käynnistyvän ohjelman ja se ei auttanut. Vitosnäppäin antaa %-merkin kun painaa shiftiä ja altgr:ää painamalla saa € merkin. Keyboard Tester sivusto tunnistaa myöskin vitosen painamisen muttei anna sitä numeroa. Voisikohan Windowsin bindaus olla sekaisin?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 105
Olen poistanut jokaisen käynnistyvän ohjelman ja se ei auttanut. Vitosnäppäin antaa %-merkin kun painaa shiftiä ja altgr:ää painamalla saa € merkin. Keyboard Tester sivusto tunnistaa myöskin vitosen painamisen muttei anna sitä numeroa. Voisikohan Windowsin bindaus olla sekaisin?
Asenna se lokitechin gaming software, auttaisko.
Yleensä nää valmistajan omat viritykset roskaa mutta hyvin toiminu kaikki säädöt hiirelle ja tuolle samalle näppikselle.
Logitech Gaming Software - Logitech Support
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 105
Ei ollut apua. Windowsin näppäimistön kieliasetuskaan ei vaikuta asiaan.
Tunnistaako tuon lohitekin Syöteanalyysin kauttakaan?
Jos ei niin sitten pakko olla joku bitti poikittain jossain kun funktionäppäinten kera toimii.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 105
No nyt en kyllä oikein keksi sitten enää mistä päästä sitä tutkisi :tdown:
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
70
No nyt en kyllä oikein keksi sitten enää mistä päästä sitä tutkisi :tdown:
Kohta on tullut oltua melkein 30 vuotta atk:n kanssa tekemisissä ja eikä ole vielä vastaan tullut tämmöistä ongelmaa... Pitänee sitten varmaan asennella wintoosa uusiksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 222
Viestejä
4 331 230
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom