N 1200-1300 konepaketiin vähän neuvoja

Liittynyt
19.02.2019
Viestejä
22
Budjetti?: 1200-1300
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä
Ylikellotatko prosessoria?: En usko.
Kotelon koko: Mieluiten isohko niin helpompi puhdistaa
Onko kotelon värillä väliä?: Musta mielummin.
Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei ole enkä pientä rgb.tä kavahda (paino sanalla pientä) ja
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Tässä asiassa kyllä kone kun tulee olemaan yhtäjaksoisesti paljon päällä
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ehdottomasti kyllä.
Tarvitsetko optisen aseman: olisi plussaa, mutta elän kyllä ulkoisellakin asemalla.
Haluatko koneeseen SSD:n?: Ssd+hdd tavoitteena.
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen, sekä uudempia ja vanhempia pelejä (modeja käyttäisin aika paljon)mutta en lähde fps hipoille.
Kone myös toimii koneen Mediasydämmenä joten tulee olemaan paljon päällä. (Radiona musiikkisoittimena, selauskoneena kaikki mitä koneilla normaalistikkin tehdään)
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei, nämä hankin erikseen.
Muuta?: Usb paikkoa saisi olla Kohtuullisesti sekä edessä ja takana. Jos joutuu ulkoisia härpäkkeitä käyttämään.

Seuraavaa konepakettia itse kaavailin. Ja siihen tarvitsisin vähän inffoa.
Mitä unohtanut ja mitä on liikaa.
Itse olen vain läppäreiden kanssa tähän saakka ollut tekemisissä, joten tieto ja taito on huteralla pohjalla.

Screenshot_20191027-185057.jpg Screenshot_20191027-185154.jpg
 
Liittynyt
19.02.2019
Viestejä
22
ainakin tuo 4gb ram tikku on ylimääräinen

Halusin vain saada sen reippaan 20 gigaa Rammiin sen takia lisäsin sen. Sen kyllä voin ottaa pois.
Muista osista ja kotelosta itse enemmän olen kiinnostunut, että ajavat asiaansa. Viimeiseksi haluaisin pullonkauloihin törmäillä.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Ois jännä nähä onko tuo 4gb rami vain ja ainoastaa haitaksi kokoonpanossa. Ihan mitään suorituskykyä tuolla ei ainakaan saa.. lisäksi jos jätät sen pois sekä heität tuon wlan adapterin pois niin saat varmaan jonkin paketin jossa parempi prossu sekä emon jossa wlan tuki valmiina
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 580
Halusin vain saada sen reippaan 20 gigaa Rammiin sen takia lisäsin sen. Sen kyllä voin ottaa pois.
Muista osista ja kotelosta itse enemmän olen kiinnostunut, että ajavat asiaansa. Viimeiseksi haluaisin pullonkauloihin törmäillä.
Eri muistit ei välttämättä toimi keskenään.
Ja vaikka toimisi, niin sillon muistit toimivat hitaimman mukaan eli 3200 cl 16 muuttuisivat 2666 cl 19.

Ja 3 tikkua kun on käytössä ni taitaa muuttua single channel muistiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 544
Screenshot_2019-10-27 Ostoskori - Jimms fi(1).png Tuossa yksi vaihtoehto ja tuota koteloa pistin saman ja muita vaihtoehtoja voin ehdottaa.
Tuo vaihtoehto on pelamiseen enemmän painottunut ja pistämällä n 42€ lisää saa RX5700XT mallisen näytönohjaimen.
Unohdin mainita että langaton verkkokortti ei löydy tuosta emolevystä mutta on helppo pistää ulkoinen siihen.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2019
Viestejä
22
Wlan kyvyt on itseasiassa harvoja pakollisia. Kun on kotona vain langaton laajakaista.
Sen takia itse pakettia rakennellessa sen langattoman kortin lisäsin.
Annoit kyllä ideoita.
Kovojen ja ikuisuuskysymyksen,näyttiksen saralla.
Tuossa yksi vaihtoehto ja tuota koteloa pistin saman ja muita vaihtoehtoja voin ehdottaa.
Tuo vaihtoehto on pelamiseen enemmän painottunut ja pistämällä n 42€ lisää saa RX5700XT mallisen näytönohjaimen.
Unohdin mainita että langaton verkkokortti ei löydy tuosta emolevystä mutta on helppo pistää ulkoinen siihen.

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 321
Viestejä
4 330 008
Jäsenet
72 195
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom