Kuten aiemmin sanottu 70-luvulla oli kivoja eroja sanoissa.
Meillä Hollolassa "Mika teki uudet revat (pelissä)".
Muualla revat on vagina juttuja
mietin tuossa puhekieltä nykyään.
TV-Uutisissakin on liian modernia kieltä.
Ei sitä wanhat ihmiset ymmärrä, jotain ihmettä diplomi-insinööri slangia
Kieli muuttuu sanotaan, minusta ei hyvää suuntaan. tässäkin lauseessa "ei hyvää"- itse laittaisin "ei hyvääN" suuntaan.
Wanhalla kansalla paljon kuvaannollis-sanoja.
"en nyt muista millään"
- en nyt muista kirveelläkään.
- en nyt hokase tätä juttua.
- alkaa dementia tulemaan.
jne.