Mukavat housut toimistolle

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
579
Tähän asti olen ollut toimistolla farkuissa, mutta olisi tarve jollekin mukavammalle. Kotona on college-housut tai verkkarit hyvät, mutta vähintäänkin pitäisi saada vetoketjulliset taskut, joten jotain uutta pitää pakosta ostaa. Olisiko teillä antaa vinkkejä? Omaa kokemusta ei mistään muista ole.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
262
Ostat puuvillaiset (ei tekokuituja koska ne haisevat pierulle ja hielle jo 2 tunnin käytön jälkeen) collegehousut joissa on vetoketjulliset taskut. Jos haluaa hifistellä niin vielä sellaisilla laadukkaammilla vetoketjuilla, joissa on isohampaiset ketjut.

Tähän vielä puuvillaiset sukat ja puuvillainen paita niin työskentelymukavuus-ja teho ovat tapissa niin rupeaa pari isosarvista startuppia jo syntymään.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
En tiedä millä alalla työskentelet ja mitä teet työksesi, mutta voi olla, että toimistolla katsotaan vähän kieroon tyyppiä joka tramppaa paikalle collareissa tai verkkareissa. Joissain firmoissa on virallinen dresscode ja joissain epävirallinen, mutta rajusti yleistäen toimistotyöntekijöiden yleensä odotetaan pukeutuvan johonkin muuhun kuin verkkareihin.

Ja sitten itse asiaan, itse tykkään pitää kangashousuja, eli chinoja/khakeja mieluumin kuin farkkuja. Hienosta termistä huolimatta kyse on tällaisista ihan tavallisista Dressmann-housuista tai vastaavista muilta valmistajilta. Ovat omaan makuun kevyempiä ja mukavampia päällä kuin farkut. Kesäkäyttöön saa ohuempaa ja talveksi paksumpaa. Em. vaatetusliikkeestä niitä saa monesti myös hyvällä alennuksella.

 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 390
Kannattaa vilkaista kiipeilyyn tai eräjormailuun tarkoitettuja housuja. Löytyy paljon tosi mukavia mutta siistin näköisiä kledjuja. Plussana ovat vielä suht kestäviä.

Jos toimistolla kaikki muut ei käytä pukuja, niin jonkun siistin paidan kanssa sovit mainiosti joukkoon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 395
Kaveri joskus mainosti Revolution Racen "ulkoilufarkkuja". Suht siistit ja pitäisi olla joustavaa matskua. Hengittävyydestä en osaa sanoa.

 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
132

Tämän tyyppiset reisitaskuhousut (musta ja khaki) olen havainnut toimistokäytössä olevan paljon mukavemmat, kuin perusfarkut.
Noiden leikkaus on sopivan väljä, ettei juurikaan purista mistään paikasta. Kesäkuumalla lahkeet voi rullata ylös polviin saakka.
Vetoketjullisia taskuja noista ei tosin löydy.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 605
Teetin itselleni vakosamettihousut sivukiristimillä. Ei ole mukavimpia housuja ennen ollut päällä.
 
Liittynyt
04.01.2024
Viestejä
18
Tähän asti olen ollut toimistolla farkuissa, mutta olisi tarve jollekin mukavammalle. Kotona on college-housut tai verkkarit hyvät, mutta vähintäänkin pitäisi saada vetoketjulliset taskut, joten jotain uutta pitää pakosta ostaa. Olisiko teillä antaa vinkkejä? Omaa kokemusta ei mistään muista ole.
Ihan tavallisissa verkkareissa on useissakin vetoketjutaskut. Tavallisissa suorissa housuissa taskut useimmiten suuremmat kuin farkuissa joissa ne ahtaat joten vetoketjulle ei tarvista jollei päällään seisontaa harrasta, huono puoli niissä että joutuu silittämään pesun jälkeen.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
579
Kävin Dressmanilla kokeilemassa housuja ja totesin, että chinot olisivat materiaalin ja syvien taskujen puolesta sopivia, mutta aivan sopivaa W-L yhdistelmää ei ollut mallistossa, joten jätin ostamatta. Intersportista hain ICIW Activity Pants. Vaikka ne ovat urheiluun tarkoitettu, niin lappu lupaa two fake pockets on the back for a dressed up look, niin hyvin sopii toimistollekin (lol). Oikeasti olen töissä sairaalassa ja ihmiset kulkee scrubseissa, niin eiköhän nuokin kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 889
Itse olen havainnut, että porukka hankki liian pieniä ja paskalla leikkauksella olevia muovisia vaatteita, jotka on sitten ylläri epämukavia. Sitten tätä kompensoidaan stretch kankaalla mutta ei se auta. Etenkin jos hameväeltä kysyy mielipidettä niin näin käy.

Farkut chinot cargot verkkarit colleget puvunhousut puuvillaa villaa pellavaa, kaikki ne on mukavia kun koko ja leikkaus on oikea, pukukoodi mukaan sit valinta...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
413
Itse suosinut Halosta josta löytyy omalle mahalle riittävät lyhennyksen jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Itsekin suosin reisitaskuhousuja ja sen tyylisiä. Esimerkiksi tällä hetkellä taitaa olla parit Dressmanin reisitaskuhousut, näyttäisi olevan 98% puuvillaa. Ja noissa on sekin hyvä puoli että vyön lenkkejä on takana riittävästi eikä niinkuin joissakin halpiksissa että vain yksi juuri selkärangan kohdalla ja seuraavat kyljissä ja sitten vyö on takana ihan miten sattuu.

Tosin, nykyään suurin osa minun vaatteistani on Dressmanilta kun muualta ei oikein ole itselle sopivia malleja ja/tai kokoja löytynyt kohtuuhintaan. Ja nyt kun on muutamat ostanut niin on helppo nettikaupasta vaan klikata mitä haluaa kun tietää mitkä koot ja mallit sopii.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
93
Hyvä kun nostit tärkeän aiheen esille. Jos haluat pikkaisen keppostella toimistolla niin tiukat nahkahousut voisivat soveltua. Toisaalta jos kyse on asiantuntijatyöstä niin hyvä veto voisi olla laittaa turvakengät ja kulutusta kestävät riipputaskuhousut niin mahtuisi kaikki raksamiehen työkalut mukaan. Eihän mies ole mitään ilman päähinettä, joten metsurin kypärä vielä kruunaisi asian. Siinä sitä riittäisi kahvipöydässä puhetta tylsään arkeen!

Toinen ajaton valinta on full military gear eli housut, paita, karvalakki ja maiharit.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 242
On kyllä hieman rävämäinen "millaiset verkkarit mukavimmat yo-kokeeseen" henkinen haju tässä avauksessa. Ei hirveästi ole tullut epämukavia housuja käytettyä, pitää niiden olla siistit ja koodinmukaiset tahi ei.

Ei myöskään ole tuttu ajatus, että toimistotyössä manpursen kanssa olisi erityistä tarvetta ladata päiväksi taskut täyteen ja istua sen epäergonomian kanssa koko päivä. Enemmän relevanttia moinen on jos menee metsätöihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 873
Käytän pääasiassa farkkuja, jokunen vuosi sitten löysin aivan loistavan merkin, todella kevyet ja joustavat farkut, jotka ovat todella mukavat ja aina jostain joulun jälkeisestä alesta saa 10€/kpl niin omistan monet samanlaiset. Ei maailman kestävimmät, mutta hinta on kohdallaan niin ei haittaa vaikka kuluvat haaroista puhki parissa vuodessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 187
Käytän pääasiassa farkkuja, jokunen vuosi sitten löysin aivan loistavan merkin, todella kevyet ja joustavat farkut, jotka ovat todella mukavat ja aina jostain joulun jälkeisestä alesta saa 10€/kpl niin omistan monet samanlaiset. Ei maailman kestävimmät, mutta hinta on kohdallaan niin ei haittaa vaikka kuluvat haaroista puhki parissa vuodessa.
Et sitten raaski kertoa sitä merkkiä? :D

Itse käytän lähes aina farkkuja. Varustelekalta löytyy sananmukaisesti suomalaisille miehille tehtyjä. Todella hyvät. Imo.
Toki maksavatkin huntin verta, mutta kestävät.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 873
Et sitten raaski kertoa sitä merkkiä? :D

Itse käytän lähes aina farkkuja. Varustelekalta löytyy sananmukaisesti suomalaisille miehille tehtyjä. Todella hyvät. Imo.
Toki maksavatkin huntin verta, mutta kestävät.
Totta, eli Triplassa on halpisvaatekauppa House, ja tuolta siis. Siellä on erilaisia ja 1 malli siis omasta mielestäni aivan ylivoimaisen mukava ja hyvä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 566
Viestejä
4 204 354
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom