HP Pavilion Gaming Desktop 790-0078no muistia lisää
Mulla on tuommonen HP:n hieman vanhempi, mutta ihan mulle riittävä, HP:n pelikone nyt ollut hetken aikaa pelastusrenkaana edellisen koneeni päätettyä spontaanisti muuttaa elämäntarkoistustaan ja toimenkuvaansa meni in sähköttömäksi ja inertiksi verkonpainoksi -> hajosi siis totaalisesti kuin alokas intin ekalla metsäleirillä.Kone siis hyvä mutta kärsii jonkin sortin dementia-oireista eli haluan muistia lisää. Siinä on nyt vaan 16GB yhteensä, ainakin 32GB tai enemmän haluan. Vielä ole sitä avannut, mutta kuitkin sen sisusta ja tuulettimet pitää kohta putsailla paineilmalla niin tarkistan asian mutta netin speksitietojen perusteellä oletan että emossa on nyt kiinni 2 kpl 8GB 2666MHz DDR4 UDIMM-listaa ja niitä slotteja on yhteensä neljä joten kaksi vissiinkin vapaana.
Kone on kuulemma HP:n tapaan muistien kanssa melko krantuhko joten siksi täällä avaudun kysellen apuja että mitä muisteja mun kandee etsiä ja onko tietoa mistä löytyis kun en viittis ihan älyttömästi rahaa pistää DDR4 muisteihin enää... Jotkut sivut mainitsee PHS tyypin muistit yhteensopivina ja ties mistä muista kallista poppamiehoitomuidoista.
Onko kokemusta mitä tähän sopii laittaa ja onko kellään laatikonpohjalla toimivia ja tarpeettomia edullisesti? Sen 32GB vähintään haluan, enempi parempi tietenkin, emolle menee se max 4kpl DDR4 UDIMM - NON-ECC 2400-2666MHz liuskaa min 8GB ja max 32GB eli emolevyn maksimimi on128GB ..