msi x870 tomahawk mag 0d virhe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timop
  • Aloitettu Aloitettu
tätähän koodia näissä on esiintynyt "kautta aikain"
onko tietoa/kokemusta meneekö rma:na vaihtamalla vai tuleeko sieltä samaa pskaa tilalle?

omani sain viikko sitten heti aluksi tuli sitä no sen jälkeen ei kun päivitin biosta. mutta kaikkea erikoista usb ongelmaa esiintyi. pätki laitteita kesken pelin. vaihdoin usb hubin passivisesta aktiiviseksi.
aluksi tuntui että korjaantui.
tilasin kuitenkin uudet muistit kun olin epähuomiossa tilannut muistit jotka ei ole msi:n listalla. konekin nopeutui tuossa.
nyt sitten tuli kerran joku usb herja taas ssd levy usb3 jatkon perässä. tuon jälkeen vielä buuttia niin kas vaini d0.
ei auttanut buutti, muistin sitten lukeneeni clear cmos napin auttavan niin se auttoi toki taas säädettävä ne muutama asetus takaisin.

usb ongelma ehkä selätetty, logitechin prox2 dongle jos on usb3ssa niin ei vaan toimi katkeilematta. siirsin etupaneelin usb2 liittimeen ni toimii.
samalla disabloin x3d gaming moden.

Minulla on sama emolevy ja tietokone mennyt virrattomaksi vähän väliä. En tiedä johtuuko tästä, mutta huomasin, ettei etupaneelin toinen usb-portti toimi. Vaihdoin johdon usb2 paikkaan usb3-paikasta ja lähti toimimaan. Huomasin, että usb3:ssa on virtapinni taittunut. En kyllä ole koskaan erityisen väkivalloin runttaillut noita sisään, että varmasti oli jo alunalkaen vähän vääntynyt. Taitaa olla jonkin sortin laatuongelmaa. Katsotaan korjaantuiko tuo sammahtelu myös vai onko se joku toinen ongelma joko muisteissa, emolevyssä tai prossussa.

minulla ei saanut tuohon kuin usb2 portit käyttöön sillä emon jusb5 (tai4) liittimellä. jusb2 ja jusb3 paikkaan ei tuo usb3 liitin taivu kun fractalin kotelossa on se pelti tyhmästi. tai oikeastaan emossa ne littimet on sivulle tyhmästi.
tarkistin kyllä pinnit kun koitin sovitella liitintä, mutta suoria ovat.

1739126881838.png

minulla ei saanut tuohon kuin usb2 portit käyttöön sillä emon jusb5 (tai4) liittimellä. jusb2 ja jusb3 paikkaan ei tuo usb3 liitin taivu kun fractalin kotelossa on se pelti tyhmästi. tai oikeastaan emossa ne littimet on sivulle tyhmästi.
tarkistin kyllä pinnit kun koitin sovitella liitintä, mutta suoria ovat.

1739126881838.png
Ihan sama juttu itselläni. Kyllä sen siihen sai kun ei laittanut kaapelireiästä vaan veti sen suoraan virtalähteen suunnasta. Johto jää vähän rumasti ja kyllä se siltikin vähän peltiin ottaa kiinni, mutta kun se liukuu paikalleen, niin lähinnä johto painaa peltiin. Typerää tosiaan kun ovat laittaneet sen aukon noin lähelle emolevyä ja tehneet sen tuolla tavalla koholle. Joskus kyllä miettii, että mitä ihmeessä tehtailla ajatellaan kun tällaisia mokia tulee, jotka huomaisi kun koittaisi edes kerran kasata konetta siihen koteloon.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 590
Jäsenet
77 631
Uusin jäsen
miettiliäs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom