• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka MSI Spatium M461 2tb NVMe M.2 SSD - 109,90€ Jimms

Itse laittaisin reilun 10 € lisää ja ostasin tämän

Edit. Tässä oikea, yksi kirjain merkkaa paljon

Eikä tarvii dronekauppaa tukea

Viimeksi muokattu:
Tuote: MSI Spatium M461 2tb NVMe SSD
Tarjoushinta: 109,90€
Normaalihinta: 134,90€
Kauppa: Jimms
Voimassa: Toukokuun loppuun tai siihen asti että 40 kpl:n erä myyty loppuun
Linkki: MSI 2TB SPATIUM M461 PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD-levy, M.2 2280, 5000/4200 MB/s - 109,90€

Huomattavasti nopeammat R/W kuin saman hintahaarukan 2tb m.2 levyissä (ainakin äkkiseltään verkkokaupat läpikäyneenä).
Hyvä tarjoushan tuo on. Jos joku etsii 4TB:tä niin itse ainakin tilasin viikko sitten tämän 274,09€ postikuluineen:
https://www.amazon.de/-/en/dp/B0B7CQ2CHH?th=1

Aiemmin n. kk sittenhän sn850x oli täälläkin mainittuna tarjouksena 277€ toimituskuluineen (Proshopista) mutta silloin jäin vielä odottamaan että hinta ehkä vielä siitä tippuisi, kun oli hinta.fi:n mukaan käynyt jopa 224 eurossakin, mutta kun tarve (nimenomaan 4TB) oli nyt ja kun tuo Amazonin hinta vielä tuli viime viikolla kympillä alaspäin, niin ainakin itse oli tartuttava.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 502
Jäsenet
77 478
Uusin jäsen
AKLS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom