Msi rtx 2080 ti gaming x trio”Lämpötyynyt”

Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
101
Morjes!

Tarvis vaihtaa tahnat ja lämpötyynyt otsikon mukaiseen näyttikseen. En ole löytänyt mistään mittoja tai oikeastan paksuutta lämpötyynyihin.

Onko joku vaihtanut kyseiseen näyttikseen lämpötyynyt tai saako mitat muuta kautta selville kuin avaamalla Gpu:n?

Kiitos!
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
EK:n sivuilta voisi tieto löytyä näytönohjainblokin asennusohjeesta.
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Sitä itsekin vähän mietin. Tarkotatko et tyynyjä ei välttis tarvis vaihtaa ollenkaan, vaan pelkkä tahna?
Taitaa tarkoittaa, että korvaa lämpötyynyt tahnalla. En itse suosittele, mieluummin ostat levyt 1.0mm ja 0.5mm lämpötyynyä ja avaat kortin ja vaihdat uudet tilalle sen mukaan, mitä valmistaja on käyttänyt. 99% varmuudella pärjäät 0.5mm ja 1.0mm tyynyillä.
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
101
Taitaa tarkoittaa, että korvaa lämpötyynyt tahnalla. En itse suosittele, mieluummin ostat levyt 1.0mm ja 0.5mm lämpötyynyä ja avaat kortin ja vaihdat uudet tilalle sen mukaan, mitä valmistaja on käyttänyt. 99% varmuudella pärjäät 0.5mm ja 1.0mm tyynyillä.
Jep. Kiitokset neuvoista. Onko tyynyjä välttämätön vaihtaa?
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Itse en ole joka kerta vaintanut tyynyjä kun vesiblokkien kanssa olen pelannut sekä olen ihan onnistuneesti vaihdellut tahnaa tilalle. Tahnassa ei ole muuta vikaa kuin sotku. Tyynyllä ei muutenkaan jäähdytetä mitään "kriittistä", joten vähän heikompikin teho ns riittää. Ei ole omista asennuksista mitään statistiikkaa kuinka paljon huonommin / paremmin asennus toimi tahnalla kuin tyynyllä.

Kyllä omissa korteissa on ollut ainakin ihan 2-4mm tyynyjäkin. Riippuu komponenteista ja miten se saa puristua niiden yli.

Uudemmat vesiblokit (evga ftw 2080 ti) lunttasin ja oli 0.5 ja 1mm tyynyillä, mutta siitä olen 100% varma, että blokki ei vastaa orkkis cooleria ja tyynyt ei ole millään varmuudella samat.

e. ja tääkin kortti on backplaten muutamaa kohtaa lukuun ottamatta asennettu tahnalla :D 3xxx sarjan kortit olen skipannut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 793
Viestejä
4 203 782
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom