MSI:ltä uusi Vigor-pelinäppäimistö ja -hiiri edullisempaan hintapisteeseen

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 216
MSI on laajentanut Vigor-pelituotemallistoaan uudella GK50 Elite -näppäimistöllä sekä Clutch GM08 -pelihiirellä.

Vigor GK50 Elite on täysikokoinen alumiinipintainen näppäimistö, jossa on Kailhin siniset tai valkoiset kytkimet, RGB-valaistus ja NKRO-tuki. Näppäimistöön on saatavilla lisävarusteena muistivaahtopohjainen WR01-rannetuki.

Vigor Clutch GM08 on puolestaan edullinen johdollinen pelihiiri, joka tarjoaa PixArt PAW 3519 -sensorin, viisi mukautettavaa DPI-asetusta 4200-arvoon asti sekä mukautettavan painojärjestelmän.

Uutuuksien suositushinnat ovat 79,99 ja 19,99 dollaria. Suomen saatavuudesta ei ole tietoa, mutta Vigor-tuotteita on saatavilla myös Suomessa.

Lähteet:
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 374
Jos olen ymmärtänyt oikein niin käyttävät MSI Dragon center ohjelmaa mikä ei ole kaikkien mieleen.
Itse en ole sitä käyttänyt mutta jos on samanlainen mitä Asus Armory crate ohjelma niin jäisi ostamatta.
 

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
733
Jos olen ymmärtänyt oikein niin käyttävät MSI Dragon center ohjelmaa mikä ei ole kaikkien mieleen.
Itse en ole sitä käyttänyt mutta jos on samanlainen mitä Asus Armory crate ohjelma niin jäisi ostamatta.
Näytti ainakin olevan listattuna.
Millainen sit on tuo Asuksen, tehosyöppö, kaatuileva?
Onko muuten pakollisia nuo softat?
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 403
Näytti ainakin olevan listattuna.
Millainen sit on tuo Asuksen, tehosyöppö, kaatuileva?
Onko muuten pakollisia nuo softat?
Riippuu mitä haluaa säätää, emojen RGB-valot on yleensä aika vahvasti sidottu valmistajien omiin softiin käsittääkseni ja voisin olettaa saman pätevän myös näppäimistöön jos on jotain asus/msi/jne (asuksen emojen rgblle on lisätty tuki myös corsairin icueen mutta se taitaa koskea vain emoja ja on ns. Säännön vahvistava poikkeus ja emon rgbt voi säätää myös BIOSista kohdalleen jolloin ei tarvitse mitään softaa)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 833
MSI:n Dragon Center on täyttä itseään. Näin kun piti emolevyn ja näytönohjaimen ledejä sillä säätää, niin jossain vaiheessa se unohti mitä oli säädetty ja yleensä kesti aina oman aikansa Windowsin käynnistyttyä, että asetukset menee edes päälle. Lisäksi mukana tulee kasa kaikkea turhaa, esim. nettiliikenteen säätö jota ei saa koneelta pois ilman poistamatta koko ohjelmaa. Nyt onkin sitten pidempään menty ihan oletus valoilla/efekteillä ja ilman surkeus ohjelmaa. :mad:
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 374
Ainakin omassa asus emossa emolevyn rgb ei pysty säätää kun poistamalla ne käytöstä mutta muistit jää pyörimään sateenkaariväreillä sen jälkeen.
Myös Armory crate rgb hallinta ei toiminut ollenkaan kun sitä koitin ja vaihdoin takaisin aura sync.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
976
MSI:n Dragon Center on täyttä itseään. Näin kun piti emolevyn ja näytönohjaimen ledejä sillä säätää, niin jossain vaiheessa se unohti mitä oli säädetty ja yleensä kesti aina oman aikansa Windowsin käynnistyttyä, että asetukset menee edes päälle. Lisäksi mukana tulee kasa kaikkea turhaa, esim. nettiliikenteen säätö jota ei saa koneelta pois ilman poistamatta koko ohjelmaa. Nyt onkin sitten pidempään menty ihan oletus valoilla/efekteillä ja ilman surkeus ohjelmaa. :mad:
Ihan hyvä toi Dragon Center, saa päivitettyä ajurit ja säädettyä useampaa RGB-laitetta samanaikaisesti. Mulla on Dragon Centerin kautta kätevästi kaikki RGB hässäkät pois päältä. Z390 ja 2.0.57.0 versio.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 368
Viestejä
4 146 248
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom