MSI julkaisi uudet brändi-ilmeet MEG-, MPG- ja MAG -tuoteperheille

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 217
Olen näköjään edellä. Näin kai sitten. Nyt vain poppaamaan tyylilläni.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Onpas heikot tuotesarjanimet. Meh, Mah ja Möh olisivat yhtä myyvät.

Sitäpaitsi on hölmöilyä vehdata eri komponenttien välillä eri tuotesarjanimillä. Ventus, Gaming Z ja Suprim X. Mites olis MSI?

Eiku möö, muu ja mää...
 

Takalaiton

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.06.2021
Viestejä
851
Onpas heikot tuotesarjanimet. Meh, Mah ja Möh olisivat yhtä myyvät.

Sitäpaitsi on hölmöilyä vehdata eri komponenttien välillä eri tuotesarjanimillä. Ventus, Gaming Z ja Suprim X. Mites olis MSI?

Eiku möö, muu ja mää...
Kun kaikesta pitää päästä vääntelemään. :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
984
Onpas heikot tuotesarjanimet. Meh, Mah ja Möh olisivat yhtä myyvät.

Sitäpaitsi on hölmöilyä vehdata eri komponenttien välillä eri tuotesarjanimillä. Ventus, Gaming Z ja Suprim X. Mites olis MSI?

Eiku möö, muu ja mää...
No tää. Miksei esim vaan bronze, silver, gold tjsp. Tietää ainakin mitä laatuluokkaa tuote osottaa heti nimestä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Kun kaikesta pitää päästä vääntelemään. :facepalm:
Joskus entisessä elämässä tuli ihan työn puolesta nimettyä kulutustuotteita. En vääntele asiassa vain kuluttajan näkökulmasta.

Luettuani uutisen noin neljä kertaa, mög, meh ja möh eivät edelleenkään kerro, mikä on paras.

MSI vaeltaa ihan turhaan tällä hetkellä. Gaming X->Gaming Z. Häh?! Ventus Plus? häh?? Seuraavaksi lippulaiva MSI MEG SUPRIM Z PLUS X3.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 805
MSI vaeltaa ihan turhaan tällä hetkellä. Gaming X->Gaming Z. Häh?! Ventus Plus? häh?? Seuraavaksi lippulaiva MSI MEG SUPRIM Z PLUS X3.
X3 tai X2 on hyödyllinen ja kuvaava merkintä. Se on hyvä. Muuhun en ota kantaa. Ja sain jo huomautuksen, viimeeksi kun laitoin SURPIM-tytön.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
X3 tai X2 on hyödyllinen ja kuvaava merkintä. Se on hyvä. Muuhun en ota kantaa. Ja sain jo huomautuksen, viimeeksi kun laitoin SURPIM-tytön.
Kyllä, tästä samaa mieltä. Tuotteen nimi on osa tuotetta ja tuotekuvausta. Tuulettimien lukumäärä on hyvä info jo tuotteen nimessä. Supermega ja Superhyper eivät kerro asiaa yhtä selkeästi. Tai meh, möh ja mäh.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 248
No tää. Miksei esim vaan bronze, silver, gold tjsp. Tietää ainakin mitä laatuluokkaa tuote osottaa heti nimestä.
Koska markkinointiosaston on tehtävä itsensä hyödylliseksi. Kerralla kun laittaisi nimet kuntoon ja loogiseksi niin loppuisi työt.

Joo ei nyt ihan, mutta kyllä näissä uudelleenbrändäyksissä usein on vain siitä firmoissa töissä määrätyissä asemissa olevat haluavat tehdä brändiuudistuksen, ihan sama onko siitä mitään iloa. Tietynlaista sisäistä valtakamppailua jopa joskus
 

Heikki_H

DevOps
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 113
No tää. Miksei esim vaan bronze, silver, gold tjsp. Tietää ainakin mitä laatuluokkaa tuote osottaa heti nimestä.
MEG = Enthusiast
MPG = Performance
MAG = Arsenal

Kyl noistakin aika selväksi käy marssijärjestys.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
MEG = Enthusiast
MPG = Performance
MAG = Arsenal

Kyl noistakin aika selväksi käy marssijärjestys.
Kumpi on parempi, arsenaali vai intoilija? Vai suorituskyky?

Ei tämä mulle ole sen vakavampi aihe, alimmasta ylös, linjojen eriyttävät kirjaimet huomioiden muodostuu sana: APE.

Ihan tosi hyvä.
 

Heikki_H

DevOps
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 113
Kumpi on parempi, arsenaali vai intoilija? Vai suorituskyky?

Ei tämä mulle ole sen vakavampi aihe, alimmasta ylös, linjojen eriyttävät kirjaimet huomioiden muodostuu sana: APE.

Ihan tosi hyvä.
Noh, korjataan nyt sitten sen verran, että kyllä noista ainakin mulle käy marssijärjestys selväksi. Ei se varmaan niille käy jotka eivät halua löytää noista järkeä, mutta voin tosiaan puhua vain omasta puolestani.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 248
Noh, korjataan nyt sitten sen verran, että kyllä noista ainakin mulle käy marssijärjestys selväksi. Ei se varmaan niille käy jotka eivät halua löytää noista järkeä, mutta voin tosiaan puhua vain omasta puolestani.
Joo niin kyllähän niistä käy marssijärjestys selväksi jos sattuu tuntemaan brändin sisäisen brändäyksen. Ihan kuten minä tiedän että mikä on skylake, coffee lake ja alder lake prosessorien järjestys, mutta joskus elektroniikkalaitteiden nimiä nähnyt ihminen osaa laittaa 7700k, 9700k ja 11700k prosessorit paremmuusjärjestykseen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
984
Joo niin kyllähän niistä käy marssijärjestys selväksi jos sattuu tuntemaan brändin sisäisen brändäyksen. Ihan kuten minä tiedän että mikä on skylake, coffee lake ja alder lake prosessorien järjestys, mutta joskus elektroniikkalaitteiden nimiä nähnyt ihminen osaa laittaa 7700k, 9700k ja 11700k prosessorit paremmuusjärjestykseen
Täähän oli aika turha vertaus. Se olisi eriasia jos muille valmistajille olisia annettu mahdollisuus valmistaa prossuja. Sit olis sit 5800xd XP1 x3 ja 9700XI SP5. Ja sit mietit onko 5800 ScoutShield MK3 vai 9700 ThoughMark 1 parempi kuin edelliset. Prossut on kuitenkin yksittäistuotteita, emoissa vedetään useampia laitteita yhteen. Niissä tätä loogisempaa nimeämpistä kaipaa enemmän, vaikkakin brändikohtaiseisti.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 979
Tästä kun on väännetty niin MEG, MPG tai MAG ei minulle kerro mitään, mutta nimet Arsenal, Enthusiast ja Performance antaa minulle mielikuvan teholuokituksista ja juuri tuossa A-E-P järjestyksessä.

Itseäni häiritsee tuo P kirjain kun se antaa mielikuvan R kirjaimesta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 805
Tästä kun on väännetty niin MEG, MPG tai MAG ei minulle kerro mitään, mutta nimet Arsenal, Enthusiast ja Performance antaa minulle mielikuvan teholuokituksista ja juuri tuossa A-E-P järjestyksessä.

Itseäni häiritsee tuo P kirjain kun se antaa mielikuvan R kirjaimesta
MAG ei ole niiden paras sarja, vaan MEG. Sinulla on järjestys väärin :-/
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 979
MAG ei ole niiden paras sarja, vaan MEG. Sinulla on järjestys väärin :-/
Väärin siis jokatapauksessa mutta luokittelin Performance parhaaksi ja arsenalin huonoimmaksi. Mutta kerroin vain miltä se omaan korvaan kuulosti. Enemmän edelleen rassaa tuo ärrän näkönen pee
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 805
Väärin siis jokatapauksessa mutta luokittelin Performance parhaaksi ja arsenalin huonoimmaksi. Mutta kerroin vain miltä se omaan korvaan kuulosti. Enemmän edelleen rassaa tuo ärrän näkönen pee
No itse en edes kaipaisi näitä sarjoja.. Niillä on jo nimet.. Tomahawk , Gaming Plus ja Gaming Carbon sanoo ainakin minulle, mitkä emolevyt on kyseessä. Tosin, nyt kuluttajaa viedään, kun siellä on myös FORCE, EDGE ja TORPEDO - ja mielestäni ihan tarpeeton määrä emolevyjä. Jos yhdellä valmistajalla on 10+ emolevyä yhdellä piirisarjalla, niin se on jo liikaa.

MSI:llä on Jimm'sissä 16 emolevyä Z690, siinä tosin on DDR4 ja DDR5 sekaisin. Sitten X570 emolevyjä on se alle kymmenen, mikä on järkevä määrä.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
1 777
Kai sitä pitää ostaessa muutakin katsoa kuin nimeä, mieluiten vaikka arvostelua ensin mutta vähintään tarkistettava että ominaisuudet on kohdillaan.

Jos ostaa pelkän ylimalkaisen mallinimen perusteella niin voi hyvinkin tulla pettymyksiä kun sattuukin olemaan sellanen lankku josta on jotain itseä kiinnostavaa leikattu pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 411
Viestejä
4 147 793
Jäsenet
70 250
Uusin jäsen
supernova666

Hinta.fi

Ylös Bottom