MSI GS63VR 7RF + Call of duty WWII

Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
34
Latasin Steamista Call of duty: WWII-pelin, mutta uusi läppärini ei jaksa jostain syystä pyörittää sitä kunnolla.
Moninpelissä matsien lataaminen kestää todella kauan (matsit ovat yleensä jo puolivälissä, kun läppärini saa ne ladattua), ja lisäksi peli lagaa pahasti. Muut testaamani pelit toimivat ongelmitta (esim. The Division, Titanfall 2). Grafiikka-asetukset ovat optimoitu näytönohjaimelle, ja pelin pitäisi kyllä pyöriä ongelmitta. Olisko jotain vinkkejä?
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Latasin Steamista Call of duty: WWII-pelin, mutta uusi läppärini ei jaksa jostain syystä pyörittää sitä kunnolla.
Moninpelissä matsien lataaminen kestää todella kauan (matsit ovat yleensä jo puolivälissä, kun läppärini saa ne ladattua), ja lisäksi peli lagaa pahasti. Muut testaamani pelit toimivat ongelmitta (esim. The Division, Titanfall 2). Grafiikka-asetukset ovat optimoitu näytönohjaimelle, ja pelin pitäisi kyllä pyöriä ongelmitta. Olisko jotain vinkkejä?
Ajurit ookoo? Anna läppärin specsit :) niin osaa miettiä onkelmaa tarkemmin

Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
"Intel Core i7-7700HQ 2.8GHz, 16GB DDR4, 256GB SSD + 2TB HDD, 4K UHD, GeForce GTX 1060 6GB"

Eiköhän tuossa ole syyllinen lagiin.
Ellei optimoidut asetukset sitten laskeneet resoluutiotakin.
Lataus sitten voinee olle netin syytä. Millanen netti käytössä?
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
218
"Intel Core i7-7700HQ 2.8GHz, 16GB DDR4, 256GB SSD + 2TB HDD, 4K UHD, GeForce GTX 1060 6GB"

Eiköhän tuossa ole syyllinen lagiin.
Ellei optimoidut asetukset sitten laskeneet resoluutiotakin.
Lataus sitten voinee olle netin syytä. Millanen netti käytössä?
Samalla mallinimellä löytyy myös 1080p malli.

Varmaan olet kokeillut laskea grafiikka-asetuksia?
Onko peli ssd:llä vai kovolla?
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
34
Ongelma taisi ratketa. Mulla oli läppäri hdmi-piuhalla kiinni tv:ssä (kaksi näyttöä siis). Laitoin vain tv:n näytöksi, niin peli alkoi toimimaan suht normaalisti. Mitenköhän tämmöinen voi vaikuttaa pelin pyörimiseen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Ongelma taisi ratketa. Mulla oli läppäri hdmi-piuhalla kiinni tv:ssä (kaksi näyttöä siis). Laitoin vain tv:n näytöksi, niin peli alkoi toimimaan suht normaalisti. Mitenköhän tämmöinen voi vaikuttaa pelin pyörimiseen?
Onko sulla 4K vai 1080p versio tuosta läppäristä? Tuolla ratkaisulla kun kuullostaa vähän siltä että olis 4K. Ja jos tv on sitten 1080p.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Ongelma taisi ratketa. Mulla oli läppäri hdmi-piuhalla kiinni tv:ssä (kaksi näyttöä siis). Laitoin vain tv:n näytöksi, niin peli alkoi toimimaan suht normaalisti. Mitenköhän tämmöinen voi vaikuttaa pelin pyörimiseen?
No jos molemmissa peli pyörii niin sehän vaatii tuplasti tehoja näyttikseltä =D

Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
34
No jos molemmissa peli pyörii niin sehän vaatii tuplasti tehoja näyttikseltä =D

Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
Niinpä tietysti. Olipa tyhmä kysymys. :) Kaikki muut kokeilemani pelit ovat kuitenkin pyörineet ongelmitta kahdella näytöllä, joten ei tullut tuo edes mieleen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 478
Viestejä
4 163 584
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom