• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka MSI GeForce RTX 5060 Ti 8G VENTUS 2X OC PLUS näytönohjain [Gigantti] 329€ (+007-peli +25€?)

Tuote: MSI GeForce RTX 5060 Ti 8G VENTUS 2X OC PLUS näytönohjain [
Tarjoushinta: 329€
Normaalihinta: 379€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: viikon?
Linkki: https://www.gigantti.fi/product/gam...0-ti-8g-ventus-2x-oc-plus-naytonohjain/916336

Kommentti tarjouksesta:
Tein tälle oman ketjun.
Tarjouksesta hyvän tekee tähän sisältyvät extrat.

1780301022483.png

Tuosta saa kai 25€ Steamiin.

Myös pelin saa kai kaupanpäälle:

Nämä pitäisi varmistaa, mutta nopeat syövät hitaat, niin kannattaa varmistaa itse. En ole itse tilannut tätä, niin en voi varmistaa. Periaatteessa molempien kampanjoiden ehdot täyttyvät.

Myös pelin saa kai kaupanpäälle:

Nämä pitäisi varmistaa, mutta nopeat syövät hitaat, niin kannattaa varmistaa itse. En ole itse tilannut tätä, niin en voi varmistaa. Periaatteessa molempien kampanjoiden ehdot täyttyvät.
1780375728890.png

Kyllä tuo peli kuuluu tähän näytönohjaimeen. Löytyy tuolta kampanjasivulta nimittäin listauksesta. Sama homma oli 9070xt oston aikaan, kun oli kampanja -100€ 500€ ostosta. Silloinkaan ei tuotesivulla näkynyt koodikampanjaa, mutta kuitilla oli pelikoodi kuitenkin

Itse tilasin toissapäivänä MSI GeForce RTX 5070 12G GAMING TRIO OC Gigantista 629e, siihenkin pitäisi kuulua toi 007 + Steam-raha. Täytyy laittaa tänne sitten myyntiin vanha sotaratsu, vastaavan mallinen RTX 3070 :)

Äkkiseltään tuo 5070 Ventus vaikuttaisi ihan diililtä. Peli mukaan (40e?) ja toinen moinen Steam-rahaa, eli näytönohjaimelle jäisi sen 484,90€.
Ei nyt ihan kehno hinta 5070:stä?

Äkkiseltään tuo 5070 Ventus vaikuttaisi ihan diililtä. Peli mukaan (40e?) ja toinen moinen Steam-rahaa, eli näytönohjaimelle jäisi sen 484,90€.
Ei nyt ihan kehno hinta 5070:stä?

Pelin ovh. on 60€, mutta se voi vaatia vastaavan Nvidian kortin aktivointiin, niin se voi vaikuttaa myyntihintaan.

On ihan hyvä hinta 5070:sta, mutta sen muisti tässä mietityttää.. 5060 Ti on alle 300€ näiden extrojen jälkeen, mutta siinäkin on vähän muistia. Jos pelaat Full HD ja voit karsia mm. tekstuureita, niin 5070 on paras järkiostos. Jos pelaat 4K, se ei edes riitä. Sitten kaikki siinä välissä on vähän harmaata aluetta, josta ei voi sanoa varmasti.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 683
Jäsenet
83 349
Uusin jäsen
okutara

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom