• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Moza Racing-verkkokaupan Black Friday

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HosenF
  • Aloitettu Aloitettu
Itse eilen juuri tilasin tuolta R9 + KS bundlen. Toivotaan että saa rahoille vastinetta G29 jälkeen.

Itse eilen juuri tilasin tuolta R9 + KS bundlen. Toivotaan että saa rahoille vastinetta G29 jälkeen.
Kannattaa huomioida sitten näiden tehokkaampien rattien kanssa, että ei mihinkään rimpulapöytään ala asentelemaan. Voi olla pöytälevy aika nopeasti entinen.

Kannattaa huomioida sitten näiden tehokkaampien rattien kanssa, että ei mihinkään rimpulapöytään ala asentelemaan. Voi olla pöytälevy aika nopeasti entinen.
Joo no mulla on sellainen motonetistä joskus ostettu metallinen "rigi" joka kyllä suhteellisen tukevaa tekoa on. Saas nähdä alkaako siinäkin ratin kiinnitysalusta joustamaan liikaa ja häiritsemään ajamista 🤔

Statistiikka

Viestiketjuista
293 207
Jäsenet
80 439
Uusin jäsen
aljaber

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom