Motorola Moto Z

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Omistaakos kukaan tätä puhelinta? En edes tiennyt tämän olemassaolosta ennen IO-techin artikkelia :) Internetin mukaan noi modit toimivat todella hienosti! Ja ilmankin modeja akkukesto taitaa olla todella hyvä.

 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Akkukestohan tuossa on vähän niin ja näin. Nougat vähän paransi mutta ei silti mikään loistava tuo akkukesto.

Puhelinhan on muuten ihan mainioa ja sitten lisäny nuo Modit (tulossa mm näppis jne) jos sellaiset kiinnostaa.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Akkukestohan tuossa on vähän niin ja näin. Nougat vähän paransi mutta ei silti mikään loistava tuo akkukesto.

Puhelinhan on muuten ihan mainioa ja sitten lisäny nuo Modit (tulossa mm näppis jne) jos sellaiset kiinnostaa.
Mistä tiedät? Ton akun kestoa on sanottu yhdeksi kaikista parhaista.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Mistä tiedät? Ton akun kestoa on sanottu yhdeksi kaikista parhaista.
Tulihan tuo laite arvostelua silloin kun se julkaistiin. Tosin silloin ei ollut Nougat päivitystä saatavilla joten sen vaikutusta akkukestoon en osaa kommentoida.

Oliko nyt puhe Moto z vai Moto Z Play?

Z sisältää 2600mah akun kun taas z play 3510mah.



Lähetetty minun Pixel XL laitteesta Tapatalkilla
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Tulihan tuo laite arvostelua silloin kun se julkaistiin. Tosin silloin ei ollut Nougat päivitystä saatavilla joten sen vaikutusta akkukestoon en osaa kommentoida.

Oliko nyt puhe Moto z vai Moto Z Play?

Z sisältää 2600mah akun kun taas z play 3510mah.



Lähetetty minun Pixel XL laitteesta Tapatalkilla
Joo taisin tosta Playsta puhua. Joku päivitetty versio?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
@Kaiser Soze ei näin. Kirjoitit neljä viestiä putkeen jotka olisi voinut yhdistää aloitusviestiin. Ensi kerralla mieti aloitusviestiäsi niin että saat sen oikein heti ensimmäisellä kerralla, tai vaihtoehtoisesti muokkaa aloitusviestiä jälkikäteen jos kukaan muu ei ole ehtinyt vastaamaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
27
Hintaiseksekseen (399) pirun hyvä luuri, puhdas Android Moton tyyliin ja Modit antavat lisäjerkkua käyttöön.
Akkukesto ei työkäytössä mikään ongelma ainakaan itselläni,luurihan laitetaan lataukseen aina iltaisin seuraavaa
päivää varten.
Mielestäni tuohon hintaan aika lyömätön peli...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
24
Puoli vuotta on ollut Moto Z käytössä ja olen kyllä tykännyt. Akun kestoon en juuri kiinnitä huomiota, koska laturi on aina käden ulottuvilla. Modien hinnat ja uutuuksien odottelu on kyllä aika perseestä. Projektorin meinaa ostaa heti kun sen saa järkevällä hinnalla. Uusia modeja pitäisi tulla 12kpl tänä vuonna, mutta aika hiljaista tuntuu olevan. Toi IGG joukkorahoitus näppäimistö ei varmaankaan toteudu, ellei Lenovo itse laita siihen rahaa kiinni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 575
Viestejä
4 195 297
Jäsenet
70 751
Uusin jäsen
HevosSorsa

Hinta.fi

Ylös Bottom