• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Motorola e13 64 GB 59e, prisma

Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
69
Tuote: Motorola e13 64 GB
Tarjoushinta: 59
Normaalihinta: +89
Kauppa: prisma
Voimassa:
Linkki: Motorola e13 64 GB älypuhelin, musta | Prisma verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Halpa varaluuri / ekaluuri lapselle. Ilmaiset toimituksetkin tän viikon.
Ja huomiona vielä ainakin Pirkanmaalla.
Asiakasomistajapäivät (-5%) S-etukortilla, sekä bonukset tuplana (10%)
Nopeasti laskettuna loppuhinnaksi jäisi about 50€, jos maksimibonukset.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
538
Onks tälläset android-go kapulat mistään kotosin käytännössä? Itse käytän puhelinta lähinnä whatsappiin, satunnaiseen netin selailuun, spotifyn kuunteluun ja ruuan tilaamiseen, selviäisinkö tällä ilman että menetän hermot puhelimen jäätyilyyn?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 532
Onks tälläset android-go kapulat mistään kotosin käytännössä? Itse käytän puhelinta lähinnä whatsappiin, satunnaiseen netin selailuun, spotifyn kuunteluun ja ruuan tilaamiseen, selviäisinkö tällä ilman että menetän hermot puhelimen jäätyilyyn?
Tuolla prossulla ja rammilla android laitteen käyttö on takuulla v-käyrän nostattamista. Oon käyttäny jonkin verran pakon sanelemana tuosta parempaa i22 mallia ja sekin on niin turkasen hidas että ei tee vapaaehtoisesti mieli koskea koko luuriin
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 297
Onks tälläset android-go kapulat mistään kotosin käytännössä? Itse käytän puhelinta lähinnä whatsappiin, satunnaiseen netin selailuun, spotifyn kuunteluun ja ruuan tilaamiseen, selviäisinkö tällä ilman että menetän hermot puhelimen jäätyilyyn?
Osta enemmin Samsung A04s tai joku vastaava 150 euron malli.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
35
Speksien mukaan tässä on nopeampi prossu kuin Samsung A04s:ssä. 2x1.6GHz Cortex-A75 päihittää kirkkaasti 2.0GHz Cortex-A55:t. Myös Moton graffapiirin arkkitehtuuri on uudempi Valhall (Mali-G57 MP1) vs Samsungin Bifrost (Mali-G52), kelloista yms ei toki osaa sanoa.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 674
ei liene merkitystä asialla. tällä hetkellä ei saa
No onhan sillä tarjouksen laatuun erittäin iso merkitys, että tuotetta on myyty juuri kahden viikon aikana tällä tarjoushinnalla ties kuinka monessa puljussa (Gigantti, Telia, Elisa, Power, Veikon Kone). Tarjous ei siis ole enää lähellekään samalla tavalla houkutteleva, kuin se olisi ollut, mikäli tämä olisi ensimmäistä kertaa se alin hinta.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 297
Mutta tuossa A04s on sentään 3 Gt RAM. Se on ihan minimi. Ostin itse 99 eurolla alesta.
 
Liittynyt
14.12.2018
Viestejä
154
Ihan käytettävä luuri. Muksulle ostin ja mitä siinä näppäilin, niin ihan sutjakkaasti toimi. Robloxia sillä pelailee eikä ole valitellut.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 371
Viestejä
4 234 807
Jäsenet
71 196
Uusin jäsen
Hillis

Hinta.fi

Ylös Bottom