Mortal Shell (Souls-like) - PlayStation 4, Xbox One, PC, Xbox Series X/S, PlayStation 5

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
3 031


Mortal Shell on Dark Soulsin tyyppinen peli, joka haastaa pelaajat äärirajoille. Pelaaja voi kaapata haltuunsa Mortal Shellin maailmaan kadonneiden sotureiden kehot.

Beta on tällä hetkellä ladattavissa Epic storesta. Betassa pelattavissa on kaksi eri soturia: Harros ja Tiel. Minkäänlaisia spoilereita tarinan suhteen ei ole, ja "laajalle levittäytyvät" Fallgrimin suot ovat vain osittain tutkittavissa. Kehittäjät lupaavat haastavaa kokemusta, ja betan kuvauksessa arvellaan parhaillakin pelaajilla kestävän sen läpäisyssä noin tunnin verran.

Peli kannattaa lisätä Steamin pelikirjastoon ja pelata sieltä kautta, jos haluaa mm. täyden PS4-ohjaintuen. On muuten nätti ja todella vaikea peli! Peli on tehty Unreal-enginellä, ja pyörii sigun koneella ultrawidellä 60+ fps. Kannattaa testata! :comp:
 

Liitteet

  • 20200705153521_1.jpg
    20200705153521_1.jpg
    797,5 KB · Luettu: 87
Tässä avattu taistelumekaniikkaa:
 
Fiilistelin hetken ja jätän kesken, koska haluan odottaa koko pelin. Vaikutti lupaavalle. Odotan innolla.
 
Olipa tuskaa pelata, jaksoin siihen asti että sain toisen "shellin" eli puolisen tuntia.

En löytänyt mistään asetusta gamepadin tärinän disablointiin ja ohjain tärisee aina kun painaa väistöä. Kai tuo on bugi? Ainakin se häiritsi kokoajan.
Toinen mikä häiritsi oli dodgen hitaus, sen viive tuntui olevan melkein sekunnin luokkaa. En saanut oikein minkäänlaista tuntumaa taisteluun.

Beta mikä beta. Voi tästä silti jotain tulla koska esim. grafiikat ja animaatiot on kunnossa, mutta nyt en halua pelata edes ilmaiseksi. Pitää käydä lueskelemassa virallista forumia jos sellainen jostain löytyy.
 
Olipa tuskaa pelata, jaksoin siihen asti että sain toisen "shellin" eli puolisen tuntia.

En löytänyt mistään asetusta gamepadin tärinän disablointiin ja ohjain tärisee aina kun painaa väistöä. Kai tuo on bugi? Ainakin se häiritsi kokoajan.
Toinen mikä häiritsi oli dodgen hitaus, sen viive tuntui olevan melkein sekunnin luokkaa. En saanut oikein minkäänlaista tuntumaa taisteluun.

Beta mikä beta. Voi tästä silti jotain tulla koska esim. grafiikat ja animaatiot on kunnossa, mutta nyt en halua pelata edes ilmaiseksi. Pitää käydä lueskelemassa virallista forumia jos sellainen jostain löytyy.

Tunnin harjoittelun jälkeen gameplay avautui meikäläiselle ja väittäisin todella rautaiseksi. Kannattaa tosiaan lisätä peli steamiin jota kautta pädituki tulee ja voi muutella asetuksia. :)
 
Tunnin harjoittelun jälkeen gameplay avautui meikäläiselle ja väittäisin todella rautaiseksi. Kannattaa tosiaan lisätä peli steamiin jota kautta pädituki tulee ja voi muutella asetuksia. :)
Ei auttanut Steamiin lisäys, tai siis ei tullut mitään uusia asetuksia saataville ja Xbox onen gamepad toimi ihan suorilta.
 
Ei auttanut Steamiin lisäys, tai siis ei tullut mitään uusia asetuksia saataville ja Xbox onen gamepad toimi ihan suorilta.

Tällainen valikko tulee näkyville ainakin ps4-ohjaimella:

1594053530445.png
 
Ei kyl hirveenä ole mielikuvitusta videoiden, tekstien ja kuvien perusteella käytetty. Tuskin erottaisin jos nimenä olis joku X Souls, että tää ei sijoitukkaan Soulsin maailmaan.

Taistelu ei ulkonäöllisesti ole ottanut kovin paljoa eteenpäin. Edelleen huidotaan ja miekka huitasee vihun läpi ja tulee joku veripilvi.

Soulsit oli hyviä pelejä, tai ainakin ykkönen ja kolmonenkin ihan jees, mutta ei kyl itellä ole tarvetta lisää samalle jos sitä ei radikaalisti muuteta.
 
Ei kyl hirveenä ole mielikuvitusta videoiden, tekstien ja kuvien perusteella käytetty. Tuskin erottaisin jos nimenä olis joku X Souls, että tää ei sijoitukkaan Soulsin maailmaan.

Taistelu ei ulkonäöllisesti ole ottanut kovin paljoa eteenpäin. Edelleen huidotaan ja miekka huitasee vihun läpi ja tulee joku veripilvi.

Soulsit oli hyviä pelejä, tai ainakin ykkönen ja kolmonenkin ihan jees, mutta ei kyl itellä ole tarvetta lisää samalle jos sitä ei radikaalisti muuteta.

Pelissä on todella paljon samaa kuin Soulsseissa, mutta armored shellin vuoksi taistelumekaniikka on aivan erilainen. Pelissä käytetään "itsensä jähmettämistä" torjuntoihin eikä pyöritä barrel rollia kuten Soulsseissa. Tämän lisäksi peliä on kehittämässä todella pieni lafka, joten siihen nähden peli on erinomaisesti tehty. Kannattaa ehdottomasti kokeilla!
 
Itsekin kokeilin ja vahva tykkäys kun kaikki Soulsit on suosikkeja.

Tuntuma on tosiaan hitaampi ainakin alkuun mutta sama juttu ollut aina Souls, kun hahmon varusteet vaihtuu niin kestää hetki löytää taas rytmi. Demossa myöhemmin kun löytää toisen shellin niin se ainakin sopi enemmän omaan makuun.

Väliruudut voisi olla kekseliäämmät, nyt ne on tosiaan aivan kuin Souls.

Löytyy kaikki klassiset:

Ansoja
Äkkikuolemia
Mahtavia ja hemmetin pelottavia vihuja
Komeat visut
Mystisiä esineitä ja lorea
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä hienoin vihollinen ikinä - piti oikein testata videocapturea :D

Pari vinkkiä omasta pelikokemuksesta:

Thiel tuntuu paremmalta hahmolta - varsinkin jos ottaa sen "poison healing" ja "20% chance damage to stamina"
Vaikka se hakku tuntuu kivalta ja nopealta niin Thiel ja pitkä miekka hoitelee L2 / jump attackilla melkein kaikki viholliset ilman damagea.
Loppubossiin tuntuu tepsivän että pakittaa tarpeeksi kauas että tekee chargen - sitten pari iskua ja äkkiä karkuun.
 

Liitteet

  • Mortal Shell 2020-07-07 19-59-04.mp4
    19,6 MB
Siinä lepää vihdoin - olipas kyllä hieno demo. Aikalailla Bloodborne mutta huikeasti paremmilla grafiikoilla.
 

Liitteet

  • Mortal Shell   8.7.2020 14.15.25.png
    Mortal Shell 8.7.2020 14.15.25.png
    9,9 MB · Luettu: 148
Todella mielenkiintoinen maailma ja viholliset. Olisi kyllä mielellään jatkanut demoa pidempäänkin kun nälkä ei näille souls(-like) peleille mulla lopu.

Jos nyt jotain tähän toivoisi niin pelin nopeutta voisi minusta nostaa ainakin neljäsosan ja parry -mittari voisi kertyä huomattavasti nopeammin (ja vastaavasti tasapainottaa parannusmäärä tms.) Nyt sain pomoa vastaan yhden parryn, vaikka mätkin tupaan melko aktiivisesti sen mitä stamina antoi periksi. Mekaniikka itsessään on kyllä todella hyvä, koska se antaa syyn olla juoksematta suoraan pomolle.

Mulla muuten tuli se areenaa lähinnä oleva vihu mukaan pomotappeluun. Onkohan tämä bugi koska aluksi se näytti jumittavan näkymätöntä seinää vastaan?
 
Todella mielenkiintoinen maailma ja viholliset. Olisi kyllä mielellään jatkanut demoa pidempäänkin kun nälkä ei näille souls(-like) peleille mulla lopu.

Jos nyt jotain tähän toivoisi niin pelin nopeutta voisi minusta nostaa ainakin neljäsosan ja parry -mittari voisi kertyä huomattavasti nopeammin (ja vastaavasti tasapainottaa parannusmäärä tms.) Nyt sain pomoa vastaan yhden parryn, vaikka mätkin tupaan melko aktiivisesti sen mitä stamina antoi periksi. Mekaniikka itsessään on kyllä todella hyvä, koska se antaa syyn olla juoksematta suoraan pomolle.

Mulla muuten tuli se areenaa lähinnä oleva vihu mukaan pomotappeluun. Onkohan tämä bugi koska aluksi se näytti jumittavan näkymätöntä seinää vastaan?

Samoin kävi itsellä. Hetken jumitti ja sitten pääsi areenalle.

Kannattaa laittaa bugireporttia ja kehitysideaa menemään tiimille. Kuunteleevat pelaajakansaa ja luultavasti tekevät sitä mukaa parannuksia lopulliseen peliin. :)
 
415mb päivitys latautuu nyt!
 
Loistavaa!!

Minähän jätin demon kesken jo alkumetreillä, kun selkeästi potentiaalin näytti jo siinä ja halusin koko peliin jättää kaiken innon. Ei tarvitse kauaa odottaa. :)
 
Tää vaikuttaa kyllä ihan lupaavalta. Itsellä meni beta ohi, ilmeisesti porukka tykännyt betan perusteella.

Onkohan näin että pystyy epic storessa käyttään vielä tuon 10€ ale kupongin tähän, jolloin hinnaksi jää 19,99€? Ei kyllä paha hinta uudesta pelistä, mikäli näin on :whistling:
 
Tää vaikuttaa kyllä ihan lupaavalta. Itsellä meni beta ohi, ilmeisesti porukka tykännyt betan perusteella.
Joo, tämän forumin ja twitchin perusteella muut tykkäs paitsi minä. :D

Aivan ensimmäiseksi mulla häiritsi väistön pitkä viive enkä sen takia saanut tuntumaa taisteluun. Tätä ennen olin pelannut Nioh 2:sta joten erilainen väistely oli selkäytimessä. Lisäksi peliohjain tärisi aina kun teki väistön ja sama "torjunnassa" mutta pahempana. Sitä ei saanut mitenkään pois päältä joten ohjain tärisi käytännössä kokoajan kun jotain piti tehdä ja alkoi vituttamaan todenteolla kun en saanut taisteluunkaan tuntumaa.

Kannattaa ollttaa huomioon etten jaksanut demoa kuin reilut puolituntia ja myöhemmin huomasin että Win10:n asetuksista voi ottaa Xbox Onen ohjaimesta tärinän kokonaan pois. Souls-pelien fanina tämä tulee silti ostettua jossain välissä.
 
Joo, tämän forumin ja twitchin perusteella muut tykkäs paitsi minä. :D

Aivan ensimmäiseksi mulla häiritsi väistön pitkä viive enkä sen takia saanut tuntumaa taisteluun. Tätä ennen olin pelannut Nioh 2:sta joten erilainen väistely oli selkäytimessä. Lisäksi peliohjain tärisi aina kun teki väistön ja sama "torjunnassa" mutta pahempana. Sitä ei saanut mitenkään pois päältä joten ohjain tärisi käytännössä kokoajan kun jotain piti tehdä ja alkoi vituttamaan todenteolla kun en saanut taisteluunkaan tuntumaa.

Kannattaa ollttaa huomioon etten jaksanut demoa kuin reilut puolituntia ja myöhemmin huomasin että Win10:n asetuksista voi ottaa Xbox Onen ohjaimesta tärinän kokonaan pois. Souls-pelien fanina tämä tulee silti ostettua jossain välissä.

Ehkä spoiler mutta toi dodge toimii eri hahmoilla eri tavalla, helpottaa kun saa toisen nopeamman shellin.
 
Joo, tämän forumin ja twitchin perusteella muut tykkäs paitsi minä. :D

Aivan ensimmäiseksi mulla häiritsi väistön pitkä viive enkä sen takia saanut tuntumaa taisteluun. Tätä ennen olin pelannut Nioh 2:sta joten erilainen väistely oli selkäytimessä. Lisäksi peliohjain tärisi aina kun teki väistön ja sama "torjunnassa" mutta pahempana. Sitä ei saanut mitenkään pois päältä joten ohjain tärisi käytännössä kokoajan kun jotain piti tehdä ja alkoi vituttamaan todenteolla kun en saanut taisteluunkaan tuntumaa.

Kannattaa ollttaa huomioon etten jaksanut demoa kuin reilut puolituntia ja myöhemmin huomasin että Win10:n asetuksista voi ottaa Xbox Onen ohjaimesta tärinän kokonaan pois. Souls-pelien fanina tämä tulee silti ostettua jossain välissä.
Ihan hyvä kuulla eriäviäkin mielipiteitä pelistä. Itsellä aikoinaan häiritsi Lords of the Fallenissa liikkumisen ja väistöjen kankeus, joka oli ainakin yksi syy siihen että peli jäi kesken. Souls-likejä ei toki ole koskaan liikaa, joten kyllä tämä testiin melko varmasti menee.
 
Tää vaikuttaa kyllä ihan lupaavalta. Itsellä meni beta ohi, ilmeisesti porukka tykännyt betan perusteella.

Onkohan näin että pystyy epic storessa käyttään vielä tuon 10€ ale kupongin tähän, jolloin hinnaksi jää 19,99€? Ei kyllä paha hinta uudesta pelistä, mikäli näin on :whistling:

Ei näytä -10€ kuponki toimivan ainakaan preorderiin, toivottavasti toimii sitten kun normaalisti myynnissä.
 
Ihan hyvä kuulla eriäviäkin mielipiteitä pelistä. Itsellä aikoinaan häiritsi Lords of the Fallenissa liikkumisen ja väistöjen kankeus, joka oli ainakin yksi syy siihen että peli jäi kesken. Souls-likejä ei toki ole koskaan liikaa, joten kyllä tämä testiin melko varmasti menee.

Minä taas tykkään älyttömästi Lords of the Fallenista. Kunnon raskaalla plösöllä isoimmalla aseella turpaan. Kerkeää kahvit keittää ennen kuin isku osuu perille viholliseen. Helvetin kova. Toivon jatkoa.
 
Minä taas tykkään älyttömästi Lords of the Fallenista. Kunnon raskaalla plösöllä isoimmalla aseella turpaan. Kerkeää kahvit keittää ennen kuin isku osuu perille viholliseen. Helvetin kova. Toivon jatkoa.
Joo pitäisi varmaan antaa joskus uusi mahdollisuus pelille. Oli tuossa paljon hyviäkin juttuja. Taisi vaan jäädä aikoinaan unholaan kun Dark Souls 2 julkaistiin samana vuonna ja melkein perään bloodborne. Hyviä aikoja. Harmi tosiaan kun jäi tuo LotF2 julkaisematta, siinä käsityksessä aikoinaan ainakin olin, että jatkoa ois ollut luvassa.
 
Joo pitäisi varmaan antaa joskus uusi mahdollisuus pelille. Oli tuossa paljon hyviäkin juttuja. Taisi vaan jäädä aikoinaan unholaan kun Dark Souls 2 julkaistiin samana vuonna ja melkein perään bloodborne. Hyviä aikoja. Harmi tosiaan kun jäi tuo LotF2 julkaisematta, siinä käsityksessä aikoinaan ainakin olin, että jatkoa ois ollut luvassa.


Meni offtopiciksi, mutta tuohon on hyvä jättää tässä ketjussa.

Mietinkin tuossa Mortal Shellin hintaa, kun en katsonut Epicistä. 30e kuulostaa mainiolle.
 
Huomenna!

 
Nyt lähtee. Olipas muuten mukava yllätys saada vielä kymppi hinnasta pois. Minä luulin, että ei minulla ole enää alekuponkia, kun Asheniin käytin jo yhden. :)

Lisäys: Ah, tätä eksymisen ja ihmettelyn tunnetta. Ensimmäisen tunnin aikana yksi kuolema, joten ihmeen hyvin meni. Pääsin jonnekin hartaan oloiseen paikkaan levelittämään asettani. Pitää varmaan lähteä suolle takaisin, kun siellä paikkoja vielä. Nyt energiaakin selkeästi enemmän. Upea tunnelma ollut ja komea paikka tässä nyt, mutta lähden takaisin päin.

Lisäys2: Kaksi shelliä olen nyt tunnistanut. Pelaan sillä, joka tarjoaa reilummin energiaa. Helvetti tuolla suolla pyörii ihmeissään. Nyt joku temppeli.

Oliko niin että tämä peli on tyyliin jonkun 15 tyypin tekemä? On kyllä loistava ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Minä olen nyt käynyt kurkkaamassa kolmessa eri temppelissä tms. Nyt jossain katakombissa, joka ilmeisesti oli demossa mukana? Tämän taidan pelata nyt sitten. Sain tuossa toisen aseenkin. Huikea on tunnelma kyllä, kun hämyinen ambient soi ja tietynlainen uskonnollisuus/hartaus päällä. Sain myös reilusti staminaa antavan shellin ja sillä menen täällä.
 
Itsellä nyt muutama tunti takana ja kyllä tämä Souls-likeistä menee heittämällä ihan kärki kastiin. Tuo kivettymis mekaniikka tuo kyllä hienosti lisää variaatioa taisteluihin (vielä kun oppii ajoittamaan tuota vähänkään kohdilleen). Mukavan raikkaalta tuntunut kyllä tähän mennessä
 
Hieman ehdin tänään kokeileen toiseen shelliin saakka. Lupaavan oloinen karhu-ansa simu. :tup:
 
Päivitystä tuppaa ainakin tiuhaan tahtiin. Kaksi päivän sisään:

Mortal Shell 1.04 Update Patch Notes
  • Localization updates
  • Ambient Occlusion settings
  • Lighting improvements
  • Ground Particle improvements.
  • PS4 game icon has been updated to match the current box art of the game.
This would be the second update to release tonight, with Mortal Shell 1.03 update fixing some save size issues.
 
En ole itse törmännyt bugeihin ja hyvin rullannut koneella muutenkin. Huomenna vapaata ja jatkuu homma jonkun loparin merkeissä.

Kyllä on pieni tiimi jotenkin rehellisen ja aidon kokonaisuuden saanut. Varmasti omat puutteensa ja kehitysmahdollisuudet avaava, mutta antaa paljon lupauksia tulevaankin.
 
Äääääh, kylläpä on nyt viisas olo.. Tuosta Shellin nimeämisestä;
Enpä sitten tajunnut että sen naisen luona piti pohjassa painaa nappia, että sen nimen sai selville.. kaikki shellit jo löytäneenä ja 6h kellossa, oli pakko lukea netistä että miten se tapahtuu. Luulin, että pitäisi pelistä löytää joku hauta tai vastaavaa mistä nimi tulisi esille.:lol:
 
Muutamat tunnit ja pomot takana, mob density on säädetty liian korkeaksi, sanoisin että puolet pois, joka kulman takana on 3 mobin "pack" ?
 
Komeen näköinen mutta itteäni nakertaa aina näissä tuo raskauden ja nopeuden huono yhteensovittaminen. Vaivannut toki monia muitakin soulsborneja suunnilleen sitten Demon's Soulsin.
 
Budjetti ja pieni tiimi toki näkyy, että copypastea on mukana. Vihollisia jouduttu kierrättämään ja toki joissakin kohdissa voisi olla vähemmänkin.

Hienoa muuten, että peli on kuitenkin hyvää pöhinää aiheuttanut esim. soulspiireissä ja tunnetuimpien striimaajien keskuudessa jne. Mielestäni tiimissä on kuitenkin potentiaalia paljonkin ja myös sitä omaa visiota. Tunnelma on välillä todella intensiivinen eri tavoin.

Minulla loppupomo jäljellä. Hyvin käytetty 20e. :tup:
 
Onko tosiaan niin ettei tuolta demo-pomon jälkeiseltä alueelta pääse enää takaisin? Löysin tieni sinne alkuvaiheessa peliä ja olisi kiva päästä ainakin päivittämään asetta. :)
 
Onko tosiaan niin ettei tuolta demo-pomon jälkeiseltä alueelta pääse enää takaisin? Löysin tieni sinne alkuvaiheessa peliä ja olisi kiva päästä ainakin päivittämään asetta. :)

Pääsee selvittämällä sen paikan. :redface:

En tiedä pääseekö muuten.
 
Pääsee selvittämällä sen paikan. :redface:

En tiedä pääseekö muuten.

Eipä sieltä tosiaan muuta konstia ollut kuin koluta paikka loppuun saakka. Onneksi jossain kohtaa tajusin että parryta voi vaikkei resolve palkkeja olekaan, ja näin tekemällä saa myös täyden palkin. Muuten olisi voinut mennä kentän ja pomon kanssa hermot päivittämättömällä aseella.

Nyt on kaikki shellit ja aseet kerättynä. Kaikki uudet mekaniikat tuntuu hyvältä käyttää, ja vaikka tempo on vähän hidas omaan makuun (mätkin tällä hetkellä isoimmalla miekalla joka on hiiiidaas), on kyllä tyydyttävää miten vihut lentää parhaimmillaan 3 metriä iskusta, ja ne jotka on liian isoja voi silti mätkiä maanrakoon sopivalla kombolla.

Hitboxit tuntuu olevan enimmäkseen kunnossa tai jopa erinomaiset, mutta parilla vihulla on hyökkäys joka tuntuu tekevän vahinkoa ennen kuin isku osuu. Erityisesti yhdellä vapaaehtoisista pomoista on tälläinen hyökkäys joka osuu ennen kuin se lähtee edes liikkeelle (tai ehkä idea on että olkapää osuu, mutta se on kyllä todella hämäävästi animoitu.)

Joo, ehkä vihollisvariaatioita voisi olla enemmänkin ja huolellisemmin sijoiteltu kenttiin, mutta joka vihu on kuitenkin ollut laatua. Tuota demopomon jälkeistä aluetta tuhertaessa tuli huomattua esimerksi että hyppyhyökkäys osuu kilpivihollisen päähän vaikka kilpi olisi ylhäällä, tai että jähmettyminen ennen kilpihyökkäystä hajottaa sen kerrasta. Tähän päälle kilven voi hakata rikki perinteisin konstein, voi parryta, väistää vihun taakse tai ajoittaa hyökkäyksen niin ettei kilpi ole tiellä. Ihan mukavasti eri strategioita löytyy yhtä normivihollista vastaan, enkä ole edes avannut vielä kaikkia aseiden tai shellien mahdollisuuksia.

Shellit on myös tarpeeksi, jos ei ehkä liiankin, eroavia toisistaan. Yksi kierii ja mätkii loputtomasti, mutta kuolee joitakin hyökkäyksiä vastaan kerrasta. Toinen on supertankki, samasta hyökkäyksestä ottaa ehkä 1/8 osan, jos sitäkään vahinkoa, mutta alkaa huohottaa kahden huitaisun jälkeen. :D
 
Viimeksi muokattu:
Vihollisten lukumäärä ja vaihtelun vähyys ovat kyllä isoimpia miinuksia. Eritoten kun sitä nektarirauhasta on kuskaamassa takaisin tukikohtaan. Pelkkää rasittavaa grindiä.
 
Pötkähti jo läpi, tykkäsin monesta asiasta mutta keskinkertaisuuden suohon tämä jäi, vihollisia on hullusti esim jääpaikassa varmaan 1/4 tai 1/5 riittäisi sitä mitä nyt on, ei tolkun tolkkua alkaa noita hiomaan jos on shellista ne kriittiset taitopisteet jo valinnut niin hölökällä läpi pomolle on houkutteleva vaihtoehto.

Sitten se argh se (kilometrien) kujajuoksu ristiinrastiin takaisin Glend taskussa, olo on kuin olisi 5 wanted tähteä GTA päällä, murkulaa tulee taivaalta asti.

Kokeilin rogue haarniskaa mutta tämä räjähti aina sekunneissa palasiksi, seuraavaksi pistin sen kruunupäisen ritarin ja tätä saivat pomotkin piestä kuin vierasta sikaa ennenkuin kuupahti.
 
Totta kyllä tuo paluu temppelistä. Idea on hyvä, mutta sama yksi vihollistyyppi jota tosiaan tippuu puista kuin hedelmää ei innosta. Epäilen että devaajilla oli paljon mahtipontisemmat suunnitelmat,mutta paineet saada peli ulos ja tehdä tiliä tuli vastaan. DS1:n copy-paste demonit sillä tietyllä inhotulla alueella tulee mieleen.

Sumun keskeltä voi sentään löytää kaikenlaista, mm. vapaaehtoisia pomoja joten jotain mielenkiintoa siinä sentään on

Itse tykkään eniten tuosta rogue shellistä. Ottaa suoraan sieluun seisoa paikoillaan ja odottaa staminan palautumista. Dark souls -peleissä pystyit hyökkäämään tai väistämään kunhan sinulla oli edes pienen pieni määrä staminaa palkissa. Tässä pelissä täytyy odottaa kunnes palkkiin kertyy tarpeeksi vaadittuun liikkeeseen, mikä usein tarkoittaa tuijotuskisaa vihun kanssa. Toki strategisempi näin, en ole koskaan katsellut souls-peleissä staminapalkkia yhtä ahnaasti, mutta tykkään souls-pelien tuntumasta enemmän.

Väistöliike tuntuumelkein rikkinäiseltä. On melkein mahdoton ottaa osumaa tässä pelissä jos vain staminaa riittää.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 706
Viestejä
4 496 439
Jäsenet
74 273
Uusin jäsen
Aloittelija6271

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom