Pääsee selvittämällä sen paikan.
En tiedä pääseekö muuten.
Eipä sieltä tosiaan muuta konstia ollut kuin koluta paikka loppuun saakka. Onneksi jossain kohtaa tajusin että parryta voi vaikkei resolve palkkeja olekaan, ja näin tekemällä saa myös täyden palkin. Muuten olisi voinut mennä kentän ja pomon kanssa hermot päivittämättömällä aseella.
Nyt on kaikki shellit ja aseet kerättynä. Kaikki uudet mekaniikat tuntuu hyvältä käyttää, ja vaikka tempo on vähän hidas omaan makuun (mätkin tällä hetkellä isoimmalla miekalla joka on hiiiidaas), on kyllä tyydyttävää miten vihut lentää parhaimmillaan 3 metriä iskusta, ja ne jotka on liian isoja voi silti mätkiä maanrakoon sopivalla kombolla.
Hitboxit tuntuu olevan enimmäkseen kunnossa tai jopa erinomaiset, mutta parilla vihulla on hyökkäys joka tuntuu tekevän vahinkoa ennen kuin isku osuu. Erityisesti yhdellä vapaaehtoisista pomoista on tälläinen hyökkäys joka osuu ennen kuin se lähtee edes liikkeelle (tai ehkä idea on että olkapää osuu, mutta se on kyllä todella hämäävästi animoitu.)
Joo, ehkä vihollisvariaatioita voisi olla enemmänkin ja huolellisemmin sijoiteltu kenttiin, mutta joka vihu on kuitenkin ollut laatua. Tuota demopomon jälkeistä aluetta tuhertaessa tuli huomattua esimerksi että hyppyhyökkäys osuu kilpivihollisen päähän vaikka kilpi olisi ylhäällä, tai että jähmettyminen ennen kilpihyökkäystä hajottaa sen kerrasta. Tähän päälle kilven voi hakata rikki perinteisin konstein, voi parryta, väistää vihun taakse tai ajoittaa hyökkäyksen niin ettei kilpi ole tiellä. Ihan mukavasti eri strategioita löytyy yhtä normivihollista vastaan, enkä ole edes avannut vielä kaikkia aseiden tai shellien mahdollisuuksia.
Shellit on myös tarpeeksi, jos ei ehkä liiankin, eroavia toisistaan. Yksi kierii ja mätkii loputtomasti, mutta kuolee joitakin hyökkäyksiä vastaan kerrasta. Toinen on supertankki, samasta hyökkäyksestä ottaa ehkä 1/8 osan, jos sitäkään vahinkoa, mutta alkaa huohottaa kahden huitaisun jälkeen.