Mopokuumetta

Yamaha fz6 s2 moottori alkanut pitämään ääntä, joka muistuttaa hieman semmoista, kun laittaisi paperia tai sormen tuulettimeen, vaikea kuvailla. Oon paikantanut äänen pyörän etuosaan. Kuuluu vaihde päällä tai vapaalla, tyhjäkäynnillä ja kun nostaa kierroksia ni tahti kovenee. Työkaveri epäilee, että saattaisi olla jakoketjun kiristin. Mietin että huoltoon, mutta mikä hyvä, pääkaupunkiseudulla?
 
Hain Honda Magnan -94 talvisäilöstä viime viikonloppuna ja huomenna sitten Yyteriin kaveriporukalla ottamaan olutta pariksi päiväksi. Valitettavan vähän tuli viime kesänä ajettua, siinä lähtemisessä on aina joku pirun kynnys mutta aina on ollut mukavaa päristellä kun vaan on saanut aikaiseksi lähteä.
 
Hain Honda Magnan -94 talvisäilöstä viime viikonloppuna ja huomenna sitten Yyteriin kaveriporukalla ottamaan olutta pariksi päiväksi. Valitettavan vähän tuli viime kesänä ajettua, siinä lähtemisessä on aina joku pirun kynnys mutta aina on ollut mukavaa päristellä kun vaan on saanut aikaiseksi lähteä.

Kesällähän se on juuri parasta, kun laittaa mahdollisimman ohutta päälle ja rauhakseen kruisailee niin laskee sitä kynnystä lähteä... Kylmällä ilmalla sitten ärsyttää se vaatteiden pukeminen ja vaihtaminen...


Itse käytän lämpimällä ilmalla ajofarkkuina Sa1nt unbreakable housuja, ovat kuin normaalit farkut ilman mitään ylimääräistä, mutta kaatuessa eivät repeä ja kestää asfaltilla liukumisen ja puserona ihan ajohupparia. Toki jalassa ajokengät (Triumph x Alpinestar J6 Shoe) ja käsissä ajohanskat, mutta kaikki on normaalien vaatteiden näköisiä, että asiasta tietämätön ei niitä normi vaatteista erota niin menee ihan arki vaatteina töissä ym.

 
Kesällähän se on juuri parasta, kun laittaa mahdollisimman ohutta päälle ja rauhakseen kruisailee niin laskee sitä kynnystä lähteä... Kylmällä ilmalla sitten ärsyttää se vaatteiden pukeminen ja vaihtaminen...


Itse käytän lämpimällä ilmalla ajofarkkuina Sa1nt unbreakable housuja, ovat kuin normaalit farkut ilman mitään ylimääräistä, mutta kaatuessa eivät repeä ja kestää asfaltilla liukumisen ja puserona ihan ajohupparia. Toki jalassa ajokengät (Triumph x Alpinestar J6 Shoe) ja käsissä ajohanskat, mutta kaikki on normaalien vaatteiden näköisiä, että asiasta tietämätön ei niitä normi vaatteista erota niin menee ihan arki vaatteina töissä ym.

Omin silmin nähneenä kaatumisia, itse en enään ajele kuin nahkapuku päällä. Asiaa tietysti auttaa se, että pidän muotoon leikatuista mopopuvuista.
 
Omin silmin nähneenä kaatumisia, itse en enään ajele kuin nahkapuku päällä. Asiaa tietysti auttaa se, että pidän muotoon leikatuista mopopuvuista.

Minäkin olen omin silmin nähnyt kun nahkapuvusta huolimatta raajat repeytyneet irti niin olen vain todennut, että loppujen lopuksi se kaasun asento on ainoa mikä voi sinut pelastaa, kaikki muu on herran haltuun.

Samalla logiikalla pitäisi kävellessä pitää kypärää ja muita suojavarusteita joten elämä on kompromisseja teet ihan mitä tahansa.
 
Hain Honda Magnan -94 talvisäilöstä viime viikonloppuna ja huomenna sitten Yyteriin kaveriporukalla ottamaan olutta pariksi päiväksi. Valitettavan vähän tuli viime kesänä ajettua, siinä lähtemisessä on aina joku pirun kynnys mutta aina on ollut mukavaa päristellä kun vaan on saanut aikaiseksi lähteä.

Tämä se on joka kesä. Kun päättää aamukasilta lähteä niin ysiltä vielä ihmettelee mapsista että minne ja mitä kautta. Osittain kynnys nousee kun on niin paljon kaikkea muutakin ja sen tietää, että jos satulaan nousee niin se on vähintään päivä siinä puuhassa. Oma vika, kun kiersi alkuun nurkat niin aktiivisesti.
 
Minäkin olen omin silmin nähnyt kun nahkapuvusta huolimatta raajat repeytyneet irti niin olen vain todennut, että loppujen lopuksi se kaasun asento on ainoa mikä voi sinut pelastaa, kaikki muu on herran haltuun.

Samalla logiikalla pitäisi kävellessä pitää kypärää ja muita suojavarusteita joten elämä on kompromisseja teet ihan mitä tahansa.
Sinänsä johkin öljyläikkään kun lippaa rampissa tms viidessäkinkympissä niin todella ikävät pari kuukautta edessä. Itsekin tulee ajeltua hupparissa tai t-paidassa usein pikkumatkaa, mutta tuskin niin tekisin jos lähtisi edes kerran iho rullalle pahemmassa määrin.
 
Minä möisin Vespan pois, jos pitäisi jotain nahkaa päälle vedellä.
Istun tässä kaupungilla auringossa. Tulin vaimon vespalla shortseissa ja t-paidassa avopotta päässä.

Maantiellä ja rymyteillä muilla pyörillä pidän kyllä ihan kunnollisia ajovarusteita. Jäätelöterassille kesähelteellä menen sitten muilla vermeillä. En suosittele ajamaan ilman kunnollisia varusteita.
 
Itse kävin äsken Iltatorilla pikaisesti kääntymässä. Sain katseita jo siitä että minulla oli fleese ja tuulipusakka ;-) Tosin asiana oli pikaisesti katsoa että onko hollantilaisia tai italialaisia juustokauppiaita -ei ollut joten selvisin noin 2 minuutin kävelyllä. Jos ois pitänyt istua maassa ja riisua ja pukea jotain ajoasuja...kuten katseltiin yhden parin Reposaaren kaupan edessä tuskakaisina tekevän, 35 asteen lämmöissä...
 
Mulla ajofarkut, tennareiden oloiset ajokengät ja kevyt ajotakki. Kaikissa suojat siellä missä tavallisesti. Hanskat tietty. Selkä ja rinta suojaamatta. :/ Pyörässä boksi, johon mahtuu kypärä ja takki niukin naukin. Tämä kompromissi on mietitty just siltä kantilta, että tulee helpommin lähdettyä pyörällä kun määränpäässä saa itsensä ihmisen näköiseksi ja kamat lukkojen taakse. Eihän tuo boksin lukko ketään pidättelisi, mutta sanotaan, että kamat piiloon. Pidemmillä siirtymillä tai huonommassa säässä paremmin säältä suojaavat ajohousut ja tukevammat nahkabootsit.

Ajon aikana boksissa reppu, olkalaukku tai mitä nyt sitten perillä tarvitseekaan. Tarvittaessa reppu kulkee selässä. Ei ole omaa menoa haitannut. Yöpymisreissuille boksin ja kuskin väliin vesitiivis iso pehmeä tarkoitukseen tehty kassi hihnoilla kiinni. Mökille mennessä on kauppareissun jälkeen ollut joskus viimeiset kilometrit boksi täynnä ja reppu selässä. Tämmöisellä modulaarisuudella olen pyrkinyt ensisijaisesti säilyttämään "vapauden" ja lähtövalmiuden erilaisille ajeluille sekä pyörän vapaana sivulaukuista, joista en jostain syystä tykkää yhtään.

Nyt viikon sisään olen ajanut joka päivä jonnekin, töihin pari kertaa, asioille, kahville ja kävin itse asiassa yhdet yo-juhlat prätkällä. Kauluspaita takin alle ja pikkutakki boksissa toimi hyvin. Tämä on mulle se juttu. Tulin juuri ilta-ajeltulta yhdestä motoristikahvilasta ja kyllähän sen näkee, että vanhemmalla porukalla on nahkaa varpaista leukaan ja varmasti tietävät paremmin.
 
Suojaus haaverien varalle on toinen juttu, mutta vanhemmiten alkaa huomata myös sen, että täkäläisillä keskiverto kesäkeleillä myös lämmöneristykseen ja tuulenpitävyyteen pitää kiinnittää huomiota. Siksi edes kevyet "oikeat" MP varusteet ovat kova juttu. Etenkin jos lähtee vaikka päivällä jonnekin ja palaa vasta iltahämärissä, ei ole kivaa eikä turvallista palella.
 
Onkos täällä kellään kokemusta Dimsportin "Rapid Bike" ECU-bokseista? Ovat siis hiukan vastaavia, kuin Dynojet PowerCommander, mutta enemmän plug&play.

Malleja löytyy hinnan ja ominaisuuksien mukaan yksinkertaisimmasta lähtien Easy, Smart, Evo ja Racing.

Omaan pyörään kylläkin vain Easy saatavilla, joka ainoastaan peukaloi happianturin arvoja ja rikastaa näin bensansyöttöä closed-loop tilassa, eli ilmeisesti lähinnä tasaisella kaasulla ajettaessa.
 
Onkos täällä kellään kokemusta Dimsportin "Rapid Bike" ECU-bokseista? Ovat siis hiukan vastaavia, kuin Dynojet PowerCommander, mutta enemmän plug&play.

Malleja löytyy hinnan ja ominaisuuksien mukaan yksinkertaisimmasta lähtien Easy, Smart, Evo ja Racing.

Omaan pyörään kylläkin vain Easy saatavilla, joka ainoastaan peukaloi happianturin arvoja ja rikastaa näin bensansyöttöä closed-loop tilassa, eli ilmeisesti lähinnä tasaisella kaasulla ajettaessa.
Eli lisää polttoaineen kulutusta matka ajossa?

Tasaisella kaasullahan halutaan laihempaa seosta, että bensaa säästyy ja täyskaasulla lisää bensaa, jotta saadaan enemmän tehoa.
 
Onkos täällä kellään kokemusta Dimsportin "Rapid Bike" ECU-bokseista? Ovat siis hiukan vastaavia, kuin Dynojet PowerCommander, mutta enemmän plug&play.

Malleja löytyy hinnan ja ominaisuuksien mukaan yksinkertaisimmasta lähtien Easy, Smart, Evo ja Racing.

Omaan pyörään kylläkin vain Easy saatavilla, joka ainoastaan peukaloi happianturin arvoja ja rikastaa näin bensansyöttöä closed-loop tilassa, eli ilmeisesti lähinnä tasaisella kaasulla ajettaessa.
Kai senki pyörän ECUa voi säätää ilman tuommosta lisälaitettA. Ja melko todennäköisesti tulee parempi lopputulos.
 
Kai senki pyörän ECUa voi säätää ilman tuommosta lisälaitettA. Ja melko todennäköisesti tulee parempi lopputulos.
Voiko? Olen itse ymmärtänyt, että valmistajat suojaa nuo jollain tapaa? Ja vaikka suojauksen saisikin korkattua (tai sellaista ei olisi) niin oikeiden arvojen löytäminen on aikamoinen projekti. Teoriassa varmaan joku paja voi noita osata tehdä.

Tuossa mielenkiintoinen video ainakin tällaiselle maallikolle
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=DukVU860FjU
 
Jep, ei ole nuoren eikä vanhemman ihmisen keho samanlaisia, sen takia kylmyys, veto, yms alkaa ”kolottaa” vanhemmiten.
Juu, ja ei. Minulla on taatusti nykyisin aina enemmän päällä kuin nuorempana oli, mutta muistan kyllä elävästi miten vuonna 85, ajettuani Turkuun ja takaisin, eli max 150km ajelut, oli pakko mennä kuumaan kylpyyn lämmittämään syväkylmettynyttä kroppaa. Muuten lämpeni ok, mutta polvet jäivät sisältä kylmiksi ja se tunne oli aika omituisen kenkku. Olin 25, joten en vielä ihan ikäloppu. Tämä muisto on jotenkin puoltanut Vespan kanssa ajelua ;-) Jos laskettelutamineet eivät ole oikein riittäneet, on minulla pilkkihaalarikin, mutta se ei ole aina mukana. Yksi toimivaksihavaittu keinosto on a) kaivetaan sadehaalari esiin, sen sisällä tarkenee kummasti tai b) täytetään huoltiksella taskumatti kuumalla vedellä ja laitetaan se "vyön alle". Jo vot on aika mukava seuraava tunti...

Anekdootina toinen kylmettyminen: Särkisalossa purjelautalemassa hyvässä kelissä ja: jano, rantaan ja autolle juomaan vettä. Törmäilin kävellessäni puihin ja oikein nauratti kun oli kuin olisi lievästi kännissä. Ajattelin että ehkä hieman merisairas...mutta ei: tuo on yksi oire hypotermiasta...
 
Eli lisää polttoaineen kulutusta matka ajossa?

Tasaisella kaasullahan halutaan laihempaa seosta, että bensaa säästyy ja täyskaasulla lisää bensaa, jotta saadaan enemmän tehoa.
Kyllä. En nyt ihan älyttömästi ole asiaan perehtynyt, mutta eikös nämä vähänkään uudemmat katalysaattorilla varustetut pyörät käy päästöjen takia aika laihalla. Oma pyörä varsinkin hitaassa tasaisessa vauhdissa ja alhaisilla kierroksilla käy "tökkivästi", kuin saisi liian vähän bensaa. Tehtaalla asetettuna ECU hakee ~14,7:1 ilma-bensaseosta, joka tämän kai aiheuttaa. Rapid Bike Easyn pitäisi tuo korjata ainakin osittain, rikastamalla suhdetta markkinointinsa mukaan 13,5:1-14,5:1 välille. Ei muutaman prosentin kasvu bensankulutukseen olisi mielestäni kamala asia, jos kone käy tasaisemmin ja viileämpänä.

Sitten jos suoraa putkea laittaa tai parantaa ilmanottoa, niin olisi kannattavaa säätää enemmän. Paras tietysti ammattilaisella säätö ja penkitys, mutta nuo Rapid Bike Evo- ja Racing-moduulit on siihen helpompi vaihtoehto ja ilmeisesti ihan toimivia kapistuksia. Niillä voi siis säätää bensa- ja sytytyskarttoja, ja osaavat itsestäänkin näitä optimoida ajon aikana, eli ei tarvitse penkitystä. Pystyy myös esim. nostamaan kierrosrajoitusta ja säätämään moottorijarrutusta.
Dynojetillä ja Woolich Racingillä taitaa olla myös aika vastaavat itsestään optimoituvat tuotteet olemassa.

Kai senki pyörän ECUa voi säätää ilman tuommosta lisälaitettA. Ja melko todennäköisesti tulee parempi lopputulos.
Voi säätää oikeilla työkaluilla ja ehkä tuleekin parempi lopputulos, kun säätä penkissä. Mutta tuon Rapid Biken pointti on helppous ja se, että pyörän omaan ECUun ei kosketa. Boksi irti ja pyörä on taas vakio.

Näitä Rapid Bikejä on ollut jo pitkään myynnissä, mutta itse en ainakaan ollut niistä ainaisemmin kuullut. Power Commanderista taas olen kuullut jo monia vuosia sitten.
 
Dimsportin "Rapid Bike"
Mulla on sellaista vaikeasti kuvailtavaa ärsyttävyyttä uudehkossa Transalpissa, että taajamanopeuksissa tuntuu sellaista mikropätkimistä. Tunnen sen munissa 2000-4000rpm alueella 30-50km/h vauhdeissa. Ilmiö on sama vaihteesta (2-4) riippumatta. Loppuu heti kun kiihdyttää vähänkin tai moottorijarruttaa.

Ulkolaisilla foorumeilla on monilla samaa ja sanoin tästä myös huollossa. Siitä on nyt aikaa kun viimeksi selvittelin, mutta lukitsin vastaukseksi päästövaatimukset. Ketjujen kireyttä/löysyyttä myös vaihdellut inan verran, josko tuo vaikuttaisi munatuntumaan, mutta ei.

Kyllä mä jonkin kikkulan vielä laitan, että tuo loppuu. 322e kustantaisi omaan pyörään, mutta tuntuu, että siinä on 300e liikaa :), joten kattellaan vielä.
 
Mulla ajofarkut, tennareiden oloiset ajokengät ja kevyt ajotakki. Kaikissa suojat siellä missä tavallisesti. Hanskat tietty. Selkä ja rinta suojaamatta. :/ Pyörässä boksi, johon mahtuu kypärä ja takki niukin naukin. Tämä kompromissi on mietitty just siltä kantilta, että tulee helpommin lähdettyä pyörällä kun määränpäässä saa itsensä ihmisen näköiseksi ja kamat lukkojen taakse. Eihän tuo boksin lukko ketään pidättelisi, mutta sanotaan, että kamat piiloon. Pidemmillä siirtymillä tai huonommassa säässä paremmin säältä suojaavat ajohousut ja tukevammat nahkabootsit.

Ajon aikana boksissa reppu, olkalaukku tai mitä nyt sitten perillä tarvitseekaan. Tarvittaessa reppu kulkee selässä. Ei ole omaa menoa haitannut. Yöpymisreissuille boksin ja kuskin väliin vesitiivis iso pehmeä tarkoitukseen tehty kassi hihnoilla kiinni. Mökille mennessä on kauppareissun jälkeen ollut joskus viimeiset kilometrit boksi täynnä ja reppu selässä. Tämmöisellä modulaarisuudella olen pyrkinyt ensisijaisesti säilyttämään "vapauden" ja lähtövalmiuden erilaisille ajeluille sekä pyörän vapaana sivulaukuista, joista en jostain syystä tykkää yhtään.

Nyt viikon sisään olen ajanut joka päivä jonnekin, töihin pari kertaa, asioille, kahville ja kävin itse asiassa yhdet yo-juhlat prätkällä. Kauluspaita takin alle ja pikkutakki boksissa toimi hyvin. Tämä on mulle se juttu. Tulin juuri ilta-ajeltulta yhdestä motoristikahvilasta ja kyllähän sen näkee, että vanhemmalla porukalla on nahkaa varpaista leukaan ja varmasti tietävät paremmin.
Itselläni "työmatka-ajossa" takki, hanskat ja kengät. Ja toki kypärä :cigar2:
Housuina tavalliset farkut niin kun riisuu ajokamat niin on heti valmiina töihin ilman että olisi erilliset työhousut mukana. Jos lähden varta vasten ajelemaan niin päällä on ajofarkut polvisuojilla.

Itse olen ymmärtänyt että selkä- ja rintapanssarit ovat pääsääntöisesti turhia onnettomuuksissa. Tarkoitan että on hyvin vähän tilanteita joissa niiden olemassaolo ratkaisee mitään koska ne tilanteet ovat jo muutenkin liian pahoja. Esim. lävistävässä osumassa rintaan vaikka panssari auttaakin siihen niin onnettomuus on yleensä jo niin paha että murskaava osuma/niskan retkahdus jne. pitävät huolen lopusta. Ei siis ole tarkoitus yllyttää olemaan käyttämättä noita; kaikki suojaus on kotiinpäin ja eihän vakuutustakaan tarvitse kuin hyvin harvoin ja silti se kannattaa olla jne., mutta sinänsä vähäpätöisimpiä suojauksia.
Itse kyllä tuota perusfarkkujen käyttöä mietin, varsinkin kun ovat yleensä enemmän muoti- kuin vanhaa työvaatemateriaalia niin asfaltti syö välittömästi reiän. Että pitäisikö vain motivoitua vaihtamaan housuja...
 
Airbagliiviä (tech air 5) oon ite käyttänyt kadulla ja radalla nyt muutaman vuoden nahkakamojen lisänä. Kaveri veti motoparkissa jokunen vuos sitten highsiderin n. 100 km/h vauhdista ja hänen omasta & ambulanssikuskien mielestä bagi pelasti isommilta vammoita.

Totaaliseen äkkipysähdykseen ei mitkään suojat tosiaan auta, mutta kaikissa pienemmissä tapahtumissa estävät vahingon tai lyhentävät toipumisaikaa.

Mopoista kuitenkin maksetaan mukisematta tonneja tai kymmeniä tuhansia, niin omasta mielestä pari tonnia ajovarusteista ei oo mikään älytön kustannus. Junnuna toki ajoin kevarilla sandaalit, shortsit ja t-paita yhdistelmällä, mutta eipä sen ikäisenä kuolevaisuuttaan ymmärrä.
 
Itselläni "työmatka-ajossa" takki, hanskat ja kengät. Ja toki kypärä :cigar2:
Housuina tavalliset farkut niin kun riisuu ajokamat niin on heti valmiina töihin ilman että olisi erilliset työhousut mukana. Jos lähden varta vasten ajelemaan niin päällä on ajofarkut polvisuojilla.

Itse olen ymmärtänyt että selkä- ja rintapanssarit ovat pääsääntöisesti turhia onnettomuuksissa. Tarkoitan että on hyvin vähän tilanteita joissa niiden olemassaolo ratkaisee mitään koska ne tilanteet ovat jo muutenkin liian pahoja. Esim. lävistävässä osumassa rintaan vaikka panssari auttaakin siihen niin onnettomuus on yleensä jo niin paha että murskaava osuma/niskan retkahdus jne. pitävät huolen lopusta. Ei siis ole tarkoitus yllyttää olemaan käyttämättä noita; kaikki suojaus on kotiinpäin ja eihän vakuutustakaan tarvitse kuin hyvin harvoin ja silti se kannattaa olla jne., mutta sinänsä vähäpätöisimpiä suojauksia.
Itse kyllä tuota perusfarkkujen käyttöä mietin, varsinkin kun ovat yleensä enemmän muoti- kuin vanhaa työvaatemateriaalia niin asfaltti syö välittömästi reiän. Että pitäisikö vain motivoitua vaihtamaan housuja...

Ei niillä olekaan tarkoitus estää kuolemaa vaan halvaantumista. Lävistävä osuma on kyllä erittäin harvinaista ja selkäpanssaria en vähättelisi yhtään.
Selkä ei kovin isoa osumaa tarvitse, että tulee rankaan vaurio. Nämä on tietysti juttuja joita jokainen arvottaa eri tavalla eli kumpi on pahempi; halvaantuminen vai kuolema.
 
Itse kyllä tuota perusfarkkujen käyttöä mietin, varsinkin kun ovat yleensä enemmän muoti- kuin vanhaa työvaatemateriaalia niin asfaltti syö välittömästi reiän. Että pitäisikö vain motivoitua vaihtamaan housuja...
Noin 25 v sitten tuli kontattua farkut jalassa jostain 80 kmh vauhdista. Asfaltti söi polvet melkein luuhun asti samantien ja luonnollisesti arvet on vieläkin selvästi näkyvät. Palautuminenkin kesti aika pitkään että pysyi taas normaalisti kävelemään. Lenkkarit meni aivan riekaleiksi mutta ei mitään suurempaa jalkoihin tullut. Takkina ja hanskoina jotain Lousin halvinta eikä mitään mustelmaa suurempaa ruhjetta tainnut tulla vaikka roskiskamaa tuli kaikista varusteista kypärää myöten.

Enää en ajele ilman suojia kuin jossain spesiaali spesiaalitapauksessa. Työmatkalla yleensä ajofarkut tai tekstiilit ja töissä sitten normi housut tilalle. Joskus ajofarkuillakin kekkaloinut koko päivän.
 
Mulla on sellaista vaikeasti kuvailtavaa ärsyttävyyttä uudehkossa Transalpissa, että taajamanopeuksissa tuntuu sellaista mikropätkimistä. Tunnen sen munissa 2000-4000rpm alueella 30-50km/h vauhdeissa. Ilmiö on sama vaihteesta (2-4) riippumatta. Loppuu heti kun kiihdyttää vähänkin tai moottorijarruttaa.

Ulkolaisilla foorumeilla on monilla samaa ja sanoin tästä myös huollossa. Siitä on nyt aikaa kun viimeksi selvittelin, mutta lukitsin vastaukseksi päästövaatimukset. Ketjujen kireyttä/löysyyttä myös vaihdellut inan verran, josko tuo vaikuttaisi munatuntumaan, mutta ei.

Kyllä mä jonkin kikkulan vielä laitan, että tuo loppuu. 322e kustantaisi omaan pyörään, mutta tuntuu, että siinä on 300e liikaa :), joten kattellaan vielä.
Samasta ilmiöstä taidetaan puhua. Aika yleistä vissiin nykypyörissä, ja jossain foorumilla sanottiin, että varsinkin Hondissa. Itsellä CBR600F.
Tuo halvin Easy-moduulihan saattaisi siis tähän ongelmaan riittää ja se maksaisi "vain" 150€, mutta siitä on tosiaan kaikki muut ominaisuudet karsittu. Taitaa itsellä mennä silti jossain kohtaa tilaukseen, kun noita parempia moduuleja ei ollut omalle pyörälle.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 683
Viestejä
5 235 369
Jäsenet
83 349
Uusin jäsen
okutara

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom