- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 695
Yamaha fz6 s2 moottori alkanut pitämään ääntä, joka muistuttaa hieman semmoista, kun laittaisi paperia tai sormen tuulettimeen, vaikea kuvailla. Oon paikantanut äänen pyörän etuosaan. Kuuluu vaihde päällä tai vapaalla, tyhjäkäynnillä ja kun nostaa kierroksia ni tahti kovenee. Työkaveri epäilee, että saattaisi olla jakoketjun kiristin. Mietin että huoltoon, mutta mikä hyvä, pääkaupunkiseudulla?






