Moottoriurheilu / Historic-kilpailut (striimit yms.)

Ja muistakaa että kisa tulee Viaplay TV-kanavalta joka, kai(?), kaikille ilmainen.
 
Teemu Suninen oli voittamassa ERC:n Ruotsin rallia. Keskeytti toiseksi viimeisellä EK:lla. Kisa on kesken. Toivottavasti Mikko Heikkilä voittaa.
edit: Heikkilä voitti.
 
Viimeksi muokattu:
Kunhan ei Palou, tai ne pari vähän pälliä jenkkityyppiä jotka aina niin ylimielisiä. edit. Ja millähän kierroksella Stingray kolaroi.
 
Tiilipihalla jännitys tiivistyy, startti lähestyy. Aika kova kolmikko studiossa, Hinchliffe, Buxton ja se kolmas(unohdin nimen samantien...).
 
Sammalistolla kyllä jokin tasonnosto nyt tullut. Viime vuonna oli vain tasaista top 10 ajamista.

Kävi lopullisissa pistesijoituksissa miten tahansa niin ensi kaudeksi pitäisi siirtyä eteenpäin (seuraava porras Formula Regional), koska tämä on jo kolmas kausi Italian F4:ssa.
 
Sammalistolla kyllä jokin tasonnosto nyt tullut. Viime vuonna oli vain tasaista top 10 ajamista.

Kävi lopullisissa pistesijoituksissa miten tahansa niin ensi kaudeksi pitäisi siirtyä eteenpäin (seuraava porras Formula Regional), koska tämä on jo kolmas kausi Italian F4:ssa.
Alkuvuodesta uutisoitiin, että on rahasta pulaa:
Sammalisto tarvitsisi jonkun aarniowihurin apuun.
 
Newgarden seinään, tosin selvä virhe kun etupyörä kävi nurmella.

Aika tiukkaa kisaamista juuri nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Sinne meni seinään mun jokeri-kortti. Hienosti toimi nuo lärpäkkeet jotka nousevat ilmavirrasta ylös jos auto menee takaperin.
 
Svedupellet voivat taas ilkkua suomalaisia, kuinka heidän kuljettajansa voittaa maailman arvoistetuimman formula-kisan.
 
Juu, aivan uskomatonta että Suomesta ei vaan kukaan mukana tuolla. Samalla kuin melkein mistä tahansa väkeä on kisaamassa. Tosin sama katastrori ollut jo vuosia Le Mansin yms suhteen, toki ei nämä ns asiantuntijat täällä auta kun suhtautuminen mediassa on aina että "Heh, indy".
 
Juu, aivan uskomatonta että Suomesta ei vaan kukaan mukana tuolla. Samalla kuin melkein mistä tahansa väkeä on kisaamassa.

Indy ? Eri mantereella, euroista, tai siis dollareista varmaan suurimmaksi osaksi kiinni. Suomalaiset pyörineet vähän eri nurkilla että sikäläiset alkaisi rahoittaan, ja eurooppalaisista euroista kisaa moni muukin.

Mutta on siellä tainnut suomalaisiakin käydä.
 
Niin, noin vuosikymmeniä sitten. Ei ole tekosyitä jos ympäröivistä pohjoismaista virtaa väkeä sankoin joukoin sarjaan koko ajan. täällä on vain hoidettu autourheilun kokonaiskentää todella huonosti, fakkiuduttu täysin F1/ralliin vaikka ne ovat vain murto-osa koko lajikirjosta.
 
Niin, noin vuosikymmeniä sitten. Ei ole tekosyitä jos ympäröivistä pohjoismaista virtaa väkeä sankoin joukoin sarjaan koko ajan. täällä on vain hoidettu autourheilun kokonaiskentää todella huonosti, fakkiuduttu täysin F1/ralliin vaikka ne ovat vain murto-osa koko lajikirjosta.

Todella huonosti? Suomi väkiluvultaan jotain Norjan luokkaa, talous muilla merkittävästi isompi, tai siis Suomi toiseksi pienin, Islanti pienempi.

Jos F1 panostus tietoista, niin se on menestys tarina, ralli ehkä enemmän luontaista, ja kaksipyöräisissa menestystä. F1 on vienyt suomalaisia muihin sarjoihin, kaukomaihinkin asti.

Jenkki sarjoihin vieminen olisi pois muualta, ja se pitäsi myydä rahoittajille, pärjätä vaihtoehtoihin. Jo ihan urheilussa on kilpailijoita (Jääkekko, koris, Golf jne.), ja se F1 on myös kohentelemassa asemiaan siellä.

Siis jos mietitään meidän vientifirmoja (jenkkeihin). ne joko b2b viejiä, tai kuluttaja brändit joille moottoriurheilu ei välttämättä se ensimmäinen.

ILOQ valitsi aikanaan F1:n, ei sillä olisi ollur resrusseja saati aikaa lähteä jotain pitkää Indy projektia vetään, se tarvi valmiin nimen.
 
Tuolta voi, taas, katsoa Viaplayttömänä Indy Detroitin kisan.
(valitettavasti mainosten kanssa, servu 3/no ads ei ainakaan nyt toimi tuolla)
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
309 356
Viestejä
5 248 559
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom