- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 7 461
Ja neljäs voitto listaan lisää.Sammaliston viikonloppu Vallelungassa on ollut ihan ok, kolme kisaa ja kolme voittoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja neljäs voitto listaan lisää.Sammaliston viikonloppu Vallelungassa on ollut ihan ok, kolme kisaa ja kolme voittoa.
Eikö niitä voittoja ollut kolme tänä viikonloppuna? Eilisen toisen kisan voitti Robinson.Ja neljäs voitto listaan lisää.
Aivan totta, näinhän se on.Eikö niitä voittoja ollut kolme tänä viikonloppuna? Eilisen toisen kisan voitti Robinson.

Alkuvuodesta uutisoitiin, että on rahasta pulaa:Sammalistolla kyllä jokin tasonnosto nyt tullut. Viime vuonna oli vain tasaista top 10 ajamista.
Kävi lopullisissa pistesijoituksissa miten tahansa niin ensi kaudeksi pitäisi siirtyä eteenpäin (seuraava porras Formula Regional), koska tämä on jo kolmas kausi Italian F4:ssa.
Mä veikkaan NewgardenSato voittoon. Grosjean tai Schumacher käy myös.![]()
Juu, aivan uskomatonta että Suomesta ei vaan kukaan mukana tuolla. Samalla kuin melkein mistä tahansa väkeä on kisaamassa.
Niin, noin vuosikymmeniä sitten. Ei ole tekosyitä jos ympäröivistä pohjoismaista virtaa väkeä sankoin joukoin sarjaan koko ajan. täällä on vain hoidettu autourheilun kokonaiskentää todella huonosti, fakkiuduttu täysin F1/ralliin vaikka ne ovat vain murto-osa koko lajikirjosta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.