MonteCrypto: The Bitcoin Enigma

Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
167
Onko porukka kiinnostunut kyseisestä pelistä? Mitä ajatuksia herättää?

Itse ainakin tykkään ylipäänsä ratkaista ongelmia ja haasteita, joten jos peli maksaa tosiaan julkaisuhetkellä vain tuon n. 2€ niin tulee kyllä napattua.

Steam sivu:
MonteCrypto: The Bitcoin Enigma on Steam

TLDR
Pelaa läpi 24 haastetta ja voita 1 bitcoin
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Helppoa rahaa tarjolla :D kuinkahan kovasti tuo Bitcoin-palkinto lisää myyntiä, ideana se ainakin on omaperäinen :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Bitcoin ei kiinnosta niin millään tavalla, ei minulla sellaiseen mahdollisuuksia ole. Mutta mahtaako puzzlet olla ratkaistavissa yksin, vai vaativatko jotain yli-inhimillisiä kykyjä ja laatikon ulkopuolelta ajattelua? Puzzlet kiinnostavat aina, mutta palkinnon vuoksi epäilen, että nämä on jotain sadistisen vaikeita arvoituksia joissa pitää olla jonkinlaista tietämystä jo ennestään.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
167
Tuli ostettua eile, kun niin halvalla lähti. Yhden runin jaksoi pelata ennen nukkumaan menoa. Täytyy todeta, että on kyllä pirullisen vaikea peli :D

Puzzlet kiinnostavat aina, mutta palkinnon vuoksi epäilen, että nämä on jotain sadistisen vaikeita arvoituksia joissa pitää olla jonkinlaista tietämystä jo ennestään.
Tästä selviää yksin, mutta tekee vaikeaa. Pitää myös osittain tietää asioita. Redditissä/Discordissa(Discord GameDetectives) käydään kovasti keskustelua ja siellä siis koitetaan yhdessä läpäistä tätä peliä. Paljon on sanoja jo löydetty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 099
Luin steamin arvostelut läpi ja pelkkää alapeukkua näyttää suurimmilta osin olevan. Piti kuulemma olla puzzle peli mutta ilmeisesti onkin tunnin timerilla oleva järkyttävän iso labyrintti joka pitää suorittaa läpi ajan puitteissa. Muun muassa nimillä: maze-simulator, refund-simulator, no-puzzles-only-mazes nimikkeillä leimattu.

Eihän tämä ilmeisesti kallis ole mutta itse odotin että peli on aito puzzle eikä timeria vastaan juoksemista labyrintissä kuten rotta.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
167
Luin steamin arvostelut läpi ja pelkkää alapeukkua näyttää suurimmilta osin olevan. Piti kuulemma olla puzzle peli mutta ilmeisesti onkin tunnin timerilla oleva järkyttävän iso labyrintti joka pitää suorittaa läpi ajan puitteissa. Muun muassa nimillä: maze-simulator, refund-simulator, no-puzzles-only-mazes nimikkeillä leimattu.

Eihän tämä ilmeisesti kallis ole mutta itse odotin että peli on aito puzzle eikä timeria vastaan juoksemista labyrintissä kuten rotta.
Peliä ei tarvitse pelata läpi timerin ajassa. Ainoastaan kun timeri nollautuu, niin aloitat alkupaikasta. Riittää että keräät nuo 24 sanaa, niitä ei tarvitse saada kerralla. Niitä ei todennäköisesti edes pysty saamaan tuon yhden tunnin aikana. Pelin yksi osa on tuo labyrintti, sieltä löytyvät vielä erikseen ne 24 tehtävää/haastetta.

Jos palkinona on yli 10k rahapalkkio, jonka kuka tahansa voi saada, on porukalla varmaan mennyt ohi se, että pelistä on tehty tarkoituksella vaikea.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 553
Viestejä
4 194 676
Jäsenet
70 751
Uusin jäsen
Seilaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom