• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Monster energiajuomat 24-pack 33,90€ Fitnesstukku

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Colle
  • Aloitettu Aloitettu
Laitoimpa tilaukseen, 1,2€ tölkki kun tilaa 2x 24tölk ja käyttää alennuskoodin.
 
Yli 60€ tilauksista saa myös -10€ koodilla BR4D3G.
Jos aikoo käyttää kahdesti, tehkää toinen tilaus toisella nimellä. Koodi on käytettävissä vain kerran mutta ostoskori ei tästä herjaa. Maksu lähti kortilta jonka jälkeen sivu heittää takaisin ostoskoriin ja vasta silloin herjaa että koodia ei voi käyttää uudelleen eikä tilausvahvistusta tule.
 
Kiitos vinkistä! Sopivasti "dieetti" tulossa loppuun, niin voi alkaa nautiskelemaan taas näistä.. Ultra Mango fiesta ja valkoinen ultra lähti kokeiluun, niin ei ihan bulkkaukseenkaan täysin sopivia.

Mulla ainakin toimi -10€ koodi kun tilasin kirjautumatta tilille, vaikka olin viimeksikin saman spostin Klarnaan syöttänyt.
 
Kiitokset. Reissussa tuli bad applea juotua useasti ja sitä en ole normikaupoista löytänyt. Nyt ei tarvitse enää harmitella puutetta.
 
OmaPostin mukaan Fitnesstukulta tulossa 27 pakettia :hmm:

2x24tlk tilasin.

Ehkä ne lähettää sulle vain pari tölkkiä kerrallaan? :D Nyt on kesähessulla käynyt pieni moka jos tulee 27 lavaa.
Edittinä, mullakin näykyy että 2 pakettia olisi tulossa, varmaan lähettävät mulle sitten 1lava per paketti tms.
 
OmaPostin mukaan Fitnesstukulta tulossa 27 pakettia :hmm:

2x24tlk tilasin.

Paljonko tuli? :D

Edittinä, mullakin näykyy että 2 pakettia olisi tulossa, varmaan lähettävät mulle sitten 1lava per paketti tms.

Yksi paketti painaa sen 12kg (ja sopii mainiosti kestokassiin, helpompi kantaa).

Kyllä niitä kaksi lavaakin menee kerralla kainalossa mutta liukas pahvilaatikko siinä ympärillä nostaa vaikeusastetta entisestään. Suosittelen lämpimästi kassin käyttämistä viimeistään ensi kerralla.
 
Paljonko tuli? :D



Yksi paketti painaa sen 12kg (ja sopii mainiosti kestokassiin, helpompi kantaa).

Kyllä niitä kaksi lavaakin menee kerralla kainalossa mutta liukas pahvilaatikko siinä ympärillä nostaa vaikeusastetta entisestään. Suosittelen lämpimästi kassin käyttämistä viimeistään ensi kerralla.
Ei tullut kuin se 2x24-pack. Tuokin määrä tuntuu vielä forkuissa vaikkei matkaa ollut kuin puolisen kilometria :joy:
 
Paljonko tuli? :D



Yksi paketti painaa sen 12kg (ja sopii mainiosti kestokassiin, helpompi kantaa).

Kyllä niitä kaksi lavaakin menee kerralla kainalossa mutta liukas pahvilaatikko siinä ympärillä nostaa vaikeusastetta entisestään. Suosittelen lämpimästi kassin käyttämistä viimeistään ensi kerralla.
Jooh, mulla tuli myös 2x24pack, Klarnan pakettihallinta sekoilee omiaan :D
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 905
Jäsenet
73 258
Uusin jäsen
lu1kero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom