Monien irtonaisten SSD levyjen firmware päivitykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teho75
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tilannut nettikaupasta useita Kingston 240Gb SSD asemia.
Yhden aseman laitan vanhaan läppäriini ja siihen Win10 ja lataan päivitysohjelman.
Miten onnistuisi helposti monien irtonaisten SSD levyjen firmwarepäivitysten tarkastus ilman, että laittaa läppärin sisään ja asentaa siihenkin win10??

Onnistuuko jotenkin liittää laite usb-porttiin ja firmwaren päivitysohjelma tunnistaa laitteen?

Itse olen samsungin levyt joutunut laittamaan ihan sata porttiin kiinni että päässyt tarkistaa firmwaren. 3 usb härpätintä löytyy eikä osaa päivittää niiden läpi.

Olen tilannut nettikaupasta useita Kingston 240Gb SSD asemia.
Yhden aseman laitan vanhaan läppäriini ja siihen Win10 ja lataan päivitysohjelman.
Miten onnistuisi helposti monien irtonaisten SSD levyjen firmwarepäivitysten tarkastus ilman, että laittaa läppärin sisään ja asentaa siihenkin win10??

Onnistuuko jotenkin liittää laite usb-porttiin ja firmwaren päivitysohjelma tunnistaa laitteen?

USB-adapterin kauttakin onnistuu, jos löydät jostain sellaisen adapterin, joka päästää ATA-komennot lävitseen levylle.

Tuolla on jonkinlainen listaus, jotka tuon hanskaa > Supported_USB-Devices – smartmontools

kingston manager sivulta kopsasin.

Huomautus USB-koteloista
On suositeltavaa käyttää Kingston® SSD:n alkuperäistä käyttöliittymää, kun käytät Kingston® SSD Manageria. USB-koteloita ei tueta.

Huomautus: Kingston® SSD Manager x64 v1.5.XX ei ehkä tue kaikkia vanhempien mallien Kingston® SSD-levyjä. Tässä tapauksessa voit jatkaa Kingston® SSD Manager v1.1.XX:n käyttöä.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 471
Jäsenet
76 039
Uusin jäsen
mjuurela

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom