Monien irtonaisten SSD levyjen firmware päivitykset

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
465
Olen tilannut nettikaupasta useita Kingston 240Gb SSD asemia.
Yhden aseman laitan vanhaan läppäriini ja siihen Win10 ja lataan päivitysohjelman.
Miten onnistuisi helposti monien irtonaisten SSD levyjen firmwarepäivitysten tarkastus ilman, että laittaa läppärin sisään ja asentaa siihenkin win10??

Onnistuuko jotenkin liittää laite usb-porttiin ja firmwaren päivitysohjelma tunnistaa laitteen?
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
218
Itse olen samsungin levyt joutunut laittamaan ihan sata porttiin kiinni että päässyt tarkistaa firmwaren. 3 usb härpätintä löytyy eikä osaa päivittää niiden läpi.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Olen tilannut nettikaupasta useita Kingston 240Gb SSD asemia.
Yhden aseman laitan vanhaan läppäriini ja siihen Win10 ja lataan päivitysohjelman.
Miten onnistuisi helposti monien irtonaisten SSD levyjen firmwarepäivitysten tarkastus ilman, että laittaa läppärin sisään ja asentaa siihenkin win10??

Onnistuuko jotenkin liittää laite usb-porttiin ja firmwaren päivitysohjelma tunnistaa laitteen?
USB-adapterin kauttakin onnistuu, jos löydät jostain sellaisen adapterin, joka päästää ATA-komennot lävitseen levylle.

Tuolla on jonkinlainen listaus, jotka tuon hanskaa > Supported_USB-Devices – smartmontools
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
990
kingston manager sivulta kopsasin.

Huomautus USB-koteloista
On suositeltavaa käyttää Kingston® SSD:n alkuperäistä käyttöliittymää, kun käytät Kingston® SSD Manageria. USB-koteloita ei tueta.


Huomautus: Kingston® SSD Manager x64 v1.5.XX ei ehkä tue kaikkia vanhempien mallien Kingston® SSD-levyjä. Tässä tapauksessa voit jatkaa Kingston® SSD Manager v1.1.XX:n käyttöä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 213
Viestejä
4 326 356
Jäsenet
72 186
Uusin jäsen
Astral Voyager

Hinta.fi

Ylös Bottom