Monen näytön tuki, companion appsit jne?

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Asia on monesti tullut mieleeni ja ihmettelen, että miksei näitä ominaisuuksia useampi peli tue.

MGSV:n pleikkaversion companion app oli ihan loistava mutta jostain syystä ei ikinä PC:lle julkaistu ja ilmeisesti sittemmin kokonaan storesta vedetty vaikka apk mirrorista löytyykin. Samoin pidin paljon Fallout 4:n appista, joka korvasi käytännössä PipBoyn availun jos ei pausea tarvinnut. Molemmissa oli paljon iloa jatkuvasti avoimesta kartasta, joka MGS:ssä vieläpä näytti merkattujen vihollisten sijainnin aktiivisesti. GTA5:ssä oli siinäkin joku app, joka tosin julkaistiin niin myöhästyneenä, että itse olin pelistä jo irtaantunut kun se julkastiin. Sisällöltään ilmeisesti enemmän erillinen, jossa pystyi kouluttamaan koiraansa Tamagotchi-hengessä eikä niinkään pelaamista tukeva. Kiva idea silti.

Harmillisen vähän noita silti tehdään vaikka mobiilialusta onkin kahden kauppa mitä versioiden määrään tulee. Syy on varmaan se, että appi ei lisää pelin myyntiä joten ei kannata mutta eikö arvostelijat sitten anna niistä lisäpisteitä edes silloin kun ovat oikeasti hyviä ja hyödyllisiä?

Toinen on monen näytön tuki. Aika monella pelaajalla lienee jo ainakin kaksi ruutua kiinni koneessaan. Borderless window tietty mahdollistaa kakkosnäytöllä selaimen tai muun kautta karttoja ja vastaavaa mutta yllättävän vähän tuota itse pelin sisällä hyödynnetään. Mieleeni ei oikeastaan tule mitään pitkiin aikoihin. Luulisi, että ei olisi valtava ongelma toteuttaa vaikka toisella näytöllä näkyvä kartta, inventaario ja muut vastaavat. Tuleeko mieleen yhtään peliä, jossa olisi hyvin toteutettu monen näytön tuki (muutenkin kuin näkymän venytys)? Harva peli taitaa nykyisin toimia useammassa ikkunassa, joita voisi sijoitella vapaammin.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
140
Toinen on monen näytön tuki. Aika monella pelaajalla lienee jo ainakin kaksi ruutua kiinni koneessaan. Borderless window tietty mahdollistaa kakkosnäytöllä selaimen tai muun kautta karttoja ja vastaavaa mutta yllättävän vähän tuota itse pelin sisällä hyödynnetään. Mieleeni ei oikeastaan tule mitään pitkiin aikoihin. Luulisi, että ei olisi valtava ongelma toteuttaa vaikka toisella näytöllä näkyvä kartta, inventaario ja muut vastaavat. Tuleeko mieleen yhtään peliä, jossa olisi hyvin toteutettu monen näytön tuki (muutenkin kuin näkymän venytys)? Harva peli taitaa nykyisin toimia useammassa ikkunassa, joita voisi sijoitella vapaammin.
Ei varsinaisesti monen näytön tuki, mutta Battlefield 4:ssä sai mapin kokonaan toiselle näytölle selaimen kautta, jossa näkyi kaikki realiaikaisesti. Oli varsin hyödyllinen ainakin itselle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 129
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom