4g-kotinetti katkesi, koska automaattiseen veloitukseen kytketty maksukortti vanhentui. Modeemin hallinnassa näkyy operaattorin tekstiviesti, jossa kerrotaan, että maksua tullaan yrittämään uudestaan huomenna. Maksutietojen muuttamiseen liittymän hallinnointisovelluksesta tarvitaan liittymän puhelinnumero, mutta se on unohtunut. Onko mahdollista selvittää liittymän puhelinnumero?
Jos maksukortti ja siten yhteys olisi voimassa, niin voisin esimerkiksi lähettää liittymästä tekstiviestin saadakseni numeron selville. Mutta kun en voi. Mitään dokumentaatiota liittymästä ei ole. Ei paperista eikä sähköistä. Arvatenkin latauksien kuitit ovat menneet liittymän hallinnointisovellukseen eikä sähköpostiin. Maksukortti on luottokortti, mutta luottolaskun erittelyssä ei mainita puhelinnumeroa.
Operaattorin asiakaspalvelu ei osannut auttaa.
Tietenkin voin hakea uuden liittymän ja kortin, mutta kai nykyisen liittymän numeron pitäisi järjen mukaan *jotenkin* voida selvittää?
Jos maksukortti ja siten yhteys olisi voimassa, niin voisin esimerkiksi lähettää liittymästä tekstiviestin saadakseni numeron selville. Mutta kun en voi. Mitään dokumentaatiota liittymästä ei ole. Ei paperista eikä sähköistä. Arvatenkin latauksien kuitit ovat menneet liittymän hallinnointisovellukseen eikä sähköpostiin. Maksukortti on luottokortti, mutta luottolaskun erittelyssä ei mainita puhelinnumeroa.
Operaattorin asiakaspalvelu ei osannut auttaa.
Tietenkin voin hakea uuden liittymän ja kortin, mutta kai nykyisen liittymän numeron pitäisi järjen mukaan *jotenkin* voida selvittää?