Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli ei tarvitse olla mikään ruudin keksijä että onnistuu, kunhan Seuraa manuskan ja ruudun ohjeita.... Eli otanko tuon uusimman....Tuolta lataat uusimman biossin
MAXIMUS VIII RANGER | Motherboards | ASUS Global
Purat zip tiedoston usb tikulle joka formattu fat32. Pitäisi olla .cap loppuinen tiedosto. Boottaat biossiin ja tools väli lehdestä bios flash utility tai jotain sinne päin. Sieltä valitset kyseisen tiedoston ja flashäät. Emolevyn manuaalissa tarkempi ohje. Manuaalin löydät myös tuolta asuksen sivuilta jos ei ole tallella.
Netistä oon muka lukenut ettei kyseisellä emolla onnistu. Pitää kokeilla kun pääsee koneelle...Voi päivittää ihan suoraan netin ylitse biosista itsestään. Ei tarvitte pelata usb-tikkujen kanssa.
Netistä oon muka lukenut ettei kyseisellä emolla onnistu. Pitää kokeilla kun pääsee koneelle...
OK. Kiitokset mut onko tuolla päivityksellä suurikin merkitys... Sulla vissiin uusinToimii, täällä sama emo.
WLAN itselläkin. Mokkulan kautta kytketty. Toimiskohan sillä?Tikulta itse aina pistänyt. Netin kautta ei onnistu itellä kun WLAN ja bios ei tuota tunnista suoraan.
WLAN itselläkin. Mokkulan kautta kytketty. Toimiskohan sillä?
Mitä merkitystä tuolla biosin tehdas asetusten palauttamisella on päivityksen jälkeen...Joo ei tuossa mitään ihmeitä ole. Kunhan oikean emolevyn biossin lataa ja uusimman olen itse aina päivittänyt mikä sillä hetkellä ollut saatavilla. Päivityksen jälkeen bios asetukset yleensä nollaantuu ja clearcmos kannattaa tuon jälkeen varuuksi tehdä sitten vaan asetukset kuntoon ja kovaa ajoa.
Mitä merkitystä tuolla biosin tehdas asetusten palauttamisella on päivityksen jälkeen...