Miten mainokset pois Androidin appseista?

Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
170
Tuoreena Android-käyttäjänä minua häiritsee tavattomasti noiden appsien alareunaan ilmestyvä mainospalkki - tähän tapaan:
upload_2018-7-2_22-24-57.png


Miten tuon rastin avulla voi kuvitella poistavansa mainoksen. Se on sijoitettu niin vitt... ovelasti, että mainos aina aukeaa kokonaan. Palkkihan on vain sentin korkuinen.
Onko se Googlen viritys?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 021
Eikö suurimmasta osasta noista appseista voi ostaa eurolla/parilla premium-version jolla pääsee eroon mainoksista?
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
25
Eikö suurimmasta osasta noista appseista voi ostaa eurolla/parilla premium-version jolla pääsee eroon mainoksista?
Kyllä, mutta valitettavasti ei kaikkiin.

AdAway nimisellä adblockerilla olen mainokset saanut pois. Valitettavasti vaatii root käyttäjäoikeudet, mutta uskon että löytyy samankaltaisia softia, jotka eivät vaadi roottia.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
373
Kyllä, mutta valitettavasti ei kaikkiin.

AdAway nimisellä adblockerilla olen mainokset saanut pois. Valitettavasti vaatii root käyttäjäoikeudet, mutta uskon että löytyy samankaltaisia softia, jotka eivät vaadi roottia.

Itse käyttänyt jo useamman vuoden AdGuardia sekä puhelimessa, että tietokoneessa. Ei vaadi root-oikeuksia ja toiminut oikein mallikkaasti. Maksaa jonkun euron ainakin, muistaakseni maksoin joskus alle 10 euroa lifetime 1+1 -lisenssistä. Sovellus pitää ladata AdGuardin sivuilta.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
25
Itse käyttänyt jo useamman vuoden AdGuardia sekä puhelimessa, että tietokoneessa. Ei vaadi root-oikeuksia ja toiminut oikein mallikkaasti. Maksaa jonkun euron ainakin, muistaakseni maksoin joskus alle 10 euroa lifetime 1+1 -lisenssistä. Sovellus pitää ladata AdGuardin sivuilta.
Tämä AdGuard on ennenkin tullut vastaan ja on kiinostanut.
Muistan kun aikoinani testasin AdBlock Plus:saa, mutta tämä esti mainokset ainoastaan WiFissä.
Tietokoneessa on Ublock Origin, enkä näe tarvetta vaihtaa AdGuardiin, mutta puhelimeen kiinostaisi hankkia tuo AdGuard. Estääkö mainokset myös mobiilidataa käyttäessä?
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 252
Estääkö mainokset myös mobiilidataa käyttäessä?
Estää. Se tekee paikallisen VPN:n jonka kautta liikenne ohjataan ja suodatetaan. Ilmainen lisenssi poistaa mainokset selaimesta. Maksullisella saa muistakin sovelluksista poistettua mainokset. Ei tarvitse roottia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Ohjelmien oikeuksia rajoittamallakin voi saada jotain aikaan.
 
Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
170
Kokeilin AdGuardia Win 10ssä. Se halvaannutti koko nettiliikenteen. Sivut eivät tahdo aueta eikä esim lehden sivulla ollut video ollenkaan.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Winkkarissa ehkä parhaiten toimii ublock origin...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Kokeilin AdGuardia Win 10ssä. Se halvaannutti koko nettiliikenteen. Sivut eivät tahdo aueta eikä esim lehden sivulla ollut video ollenkaan.
Jospa kokeilit sitä siinä mistä alunperin oli kyse eli Android-puhelimessa...

Adguardille ilmaiset vaihtoehdot on Blokada - the best ad blocker for Android, free and open source ja DNS66, nämä kaikki toimii samalla tavalla tekemällä leikki-VPN-yhteyden joka suodattaa ne mainokset. Muu tapa ilman root-oikeuksia ei ole mahdollista.

Kaikki mainokset ei lähde, esim. Youtuben videoiden alussa olevat, mutta nettisivuilta mainokset sekä iso osa sovellusten sisäisistä kyllä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
373
Kokeilin AdGuardia Win 10ssä. Se halvaannutti koko nettiliikenteen. Sivut eivät tahdo aueta eikä esim lehden sivulla ollut video ollenkaan.
AdGuard tekeekin ainakin winkkarissa muutakin kuin blokkaa mainokset, blokaten myös seurantaevästeitä jne, ollen siis monipuolisempi kuin Ublock. Aika moni mainostenestäjä blokkaa nuo Iltalehtien videot kokonaan, joka toisaalta estää myös autoplay -roskan. Kuitenkin ne videot saa AdGuardilla näkymään kahdella klikkauksella, joka on jopa täysin hyväksyttävää pelkästä autoplayn estosta. Itse siirryin ublock + privacy badgerista pelkkään AdGuardiin ja takaisin ei ole paluuta.
 
Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
170
Nyt olen tämän päivän kokeillut AdGuardia. Hyvin toimii, ei hidastele, ei bannerit vaivaa. Omituista, että W10:ssä ei toimi näin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 085
Viestejä
4 194 998
Jäsenet
70 847
Uusin jäsen
rlf

Hinta.fi

Ylös Bottom