Tuon Midea Portasplitin toiminta ei oikein avaudu. Esim nyt kun katsoin niin laite käyttää kompuraa suht isolla teholla vaikka sille ei olisi mitään tarvetta. Pyynti on 23c ja sisälämpötila olkkarissa on paljon alle sen. Oman logiikan mukaan tehojen pitäisi olla käytännössä nollassa (mitä nyt tuuletin jne vie).
Nyt 6 minuuttia myöhemmin on laskenut kompuran tehoa, mutta siltikin miksi tuo käyttää sitä kun lämpöjen puolesta ei tarvitsisi kuin pyörittää tuuletinta pienellä.
Nyt näemmä näyttää sellaiselta mitä voisi olettaa, mutta hiton hidas on kyllä reagoimaan. Ja paahtoi reilusti yli 10 minuuttia turhaan kylmää, vaikka tarvetta ei ollut.