Miten hyödyttäisit maailmaa, jos sinulla olisi 20 miljardia euroa käytössäsi?

Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
13
Tuli tuossa mieleen, jotta jos olisin rikas. Haluaisin ensimmäiseksi luoda sellaisen elokuva-arkiston, jollainen olisi kaikkien maailman ihmisten käytettävissä ja jossa olisi TODELLA laaja sisältö. Sieltä löytyisi niin alkuaikojen mykkäleffat Chaplineineen sun muut 40-luvun klassikot, vaikkapa japanilaiset elokuvat ja Bollywoodin huikeat teokset mutta myöskin suomalaiset elokuvat, esimerkiksi Jäähyväiset presidentille, jota olen etsinyt, mutta sitä ei tietääkseni ole DVD:lle tai Blu Raylle vedetty. Se olisi laaja ja helppokäyttöinen ja toimisi kuin Google, eli jos laittaisit vaikka vain repliikin leffasta hakusarakkeeseen, hakukone löytäisi sen heti ja osaisi ehdottaa oikeita elokuvia. Elokuvan nimeä ei siis välttämättä tarvisi muistaa. Katsominen olisi halpaa, vain muutaman dollarin per vuokrauskerta. Kaupallinen idea olisi siis: tässä maailman kaikki elokuvat vain napinpainalluksen päässä, eikä maksa paljoa!
upload_2017-1-18_0-56-45.png
upload_2017-1-18_0-56-45.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Ei tuota kukaan käyttäisi. Kuukausimaksulliset palvelut ovat nyt se juttu ja voi katsoa rajattomasti.

2 miljardia voisi riittää siihen että opettaisi ihmiset käyttämään isoja kirjaimia oikein.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
13
Ei tuota kukaan käyttäisi. Kuukausimaksulliset palvelut ovat nyt se juttu ja voi katsoa rajattomasti.
Pointti oli se, että palvelusta löytyisi mikä tahansa elokuva. Nämä kuukausimaksulliset palvelut tarjoavat varsin suppean katsauksen koko elokuvatarjontaan. Itse olen koko ajan törmännyt siihen, ettei kuukausimaksullisten palveluiden tarjonta ole riittävän laajaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Siinähän neuvottelet esitysoikeussopimukset kaikkien tekijänoikeuksien omistajien kanssa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 452
Pointti oli se, että palvelusta löytyisi mikä tahansa elokuva. Nämä kuukausimaksulliset palvelut tarjoavat varsin suppean katsauksen koko elokuvatarjontaan. Itse olen koko ajan törmännyt siihen, ettei kuukausimaksullisten palveluiden tarjonta ole riittävän laajaa.
Meinaat todellakin että 2 miljardia riittäisi tuohon?
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Ostaisin koko kaupungin huorat ja järjestäisin helvetilliset origiat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
300
Vai vielä hyödyttäisin maailmaa - ja paskat! Kyllä minä ihmiskuntaa niin paljon vihaan että ostaisin Etu-Töölön, purattaisin kaikki sen talot ja ajattaisin paikalle ydinjätettä, vuotavissa tynnyreissä tietenkin.

Vakavasti puhuttuna, en missään tapauksessa tekisi mitään yleishyödyllistä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ostaisin islannin kansalaisuuden ja painuisin helvettiin täältä sarvikuonojen maasta rikastuttamasta rötösherroja yhtään enempää ja pahoittamasta sijaisloukkaantujien ym vajaaälyisten mieliä. Rahat käyttäisin islannin auttamiseen ja rakentamiseen jopa entistä paremmaksi paikaksi pienelle ihmiselle kuin mitä se on uskomattomalla pieteetillä itse pystynyt itsensä rakentamaan lyhyen ajan sisään, siis päinvastoin kuin muslimien sosiaalitoimistoksi muutetussa eurabiassa.
Islanti tai Austraalia...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Varmaan masinoisin Euroopan tuhoamisen islamisaatiolla, kuten muutkin Euroopan alueella vaikuttavat miljardöörit. Tosin en ihan tiedä että miksi, mutta ehkä sekin selviäisi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
275
Varmistaisin ihmiskunnan totaalisen tuhon järjestämällä biologisia aseita islamistien käsiin. Päästäisiin kaikki tästä "ihmiskunnasta" viimein eroon ja toivottavasti joku vähän järkevämpi laji tulisi valtaan muutaman sadan miljoonan vuoden kuluttua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 802
Sanoisin harkitusti rationaalisen kantani julkisuuteen "rahaherrana". Jos kantani nauretaan jonkun humanitäärisen epäloogisuuden perusteella, uhkaisin muuttaa rahoineni vaikka Sveitsiin tai Alankomaihin. Tai sitten ostaisin trooppisen saaren ja perustaisin sinne oman kansani ja autonomisen aseman tai peräti valtion.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Niinku mä ajattelin että SINÄ neuvottelisit. Minä palkkaisin tuhat taitavaa neuvottelijaa hoitamaan homman puolestani. Et voisi kieltäytyä rahakkaasta tarjouksestani.
Mutta ei tuota silti 2 miljardilla saa aikaiseksi. Netflixillä on 10miljardia käteistä ja juuri sanoit niiden valikoimaa huonoksi.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
13
Mutta ei tuota silti 2 miljardilla saa aikaiseksi. Netflixillä on 10miljardia käteistä ja juuri sanoit niiden valikoimaa huonoksi.
Ensinnäkin Netflixillä tuhlataan kauheasti rahaa kankeisiin hallintorakenteisiin ja sitten toiseksi, jos ei riitä niin pannaan 20 MILJARDIA LISÄÄ. Kyllähän tätä rahaa riittää. Joko menee suu tukkoon ja saan haaveeni toteutettua, täh?
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 128
perustaisin rahaston ja yhdistyksen jonka idea olisi haastaa valtio oikeuteen kaikesta pahasta...
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 597
Muokkaa otsikko normaaliksi eli capsit pois.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
13
Muokkaa otsikko normaaliksi eli capsit pois.
Määräystä noudatettu, vaikka kylläkin ihmettelen. Sillä kyllä meille koulussa opetettiin että otsikko kirjoitetaan suuraakkosilla. Täällä onkin näköjään joku idioottien äidinkieli käytössä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
44
Ensinnäkin Netflixillä tuhlataan kauheasti rahaa kankeisiin hallintorakenteisiin ja sitten toiseksi, jos ei riitä niin pannaan 20 MILJARDIA LISÄÄ. Kyllähän tätä rahaa riittää. Joko menee suu tukkoon ja saan haaveeni toteutettua, täh?
Mihin tämä väite hallintorakenteisiin perustuu? Mutu tuntumalla huudellaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Siirtyisin asumaan Marssiin, palkkaisin Sampsan rakentamaan sinne uuden IT-foorumin parhailla Nokian 5G-yhteyksillä. Kai sinne joku lennättäisi, kun laittaisi paalua tiskiin...

 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 128
1) Perustaisin tai ostaisin kännököitä valmistavan firman ja laittaisin sen tekemään kännyköitä, joissa on oikea näppäimistö.


Lisäksi saattaisin tuoda markkinoille myös jonkun hyvin taskuun mahtuvan mallin ilmankin näppistä, tällaisiakaan ei enää juuri tehdä.


2) Perustaisin autofirman ja alkaisin kehittämään häkäpönttöhybridiautoa ekoautoksi pohjoismaihin.


3) Perustaisin oman tehtaattoman puolijohdefirman ja alkaisin toteuttaa yhtä ideaani prosessorin käskykantaan liittyen.


4) Palkkaisin jonkun tekemään MOO2sta uuden version joka olisi pelillisesti TÄYSIN IDENTTINEN Moo2:n kanssa, mutta sisältäisi toimivan nykyaikaisen verkkopelin ja tuen nykyaikaisille resoluutioille.
 
Viimeksi muokattu:

Azu

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
24
Maksaisin asuntolainan pois ja vaihtaisin auton vähän uudenpaan, olenhan suomalainen.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 325
En kertosi kellekkään, stanan ahneet sukulaiset ja muut käyhät hiipparit tulis kummin kinuumaan rahhoo.
Rahoittasin aftojen tutkimusta vaikka miljardilla, on ne semmosia perkeleitä.
 

kusiainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 486
Voisin muutaman miljardin sijoittaa fuusiorekatoriin, syöpälääkkeesen ja ikääntymisen estämiseen/hidastamiseen, ehkä myös projektiin afrikkalaisten steriloimiseen populatiotasolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Silloin kun minä olin koulussa, ei tällaisia ohjeita annettu. Mutta tämä taitaakin olla joku parikymppisten foorumi. Poistun suosiolla tältä foorumilta ja etsin itselleni sopivamman. GOOD BYE!
Ensin käyt ottamassa turpaasi kulttuuriketjussa, sitten pahoitat mielesi kun sinulle huomautetaan capsien raiskaamisesta, jonka jälkeen poistut marttyyrinviitan kanssa takavasemmalle.

 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Silloin kun minä olin koulussa, ei tällaisia ohjeita annettu. Mutta tämä taitaakin olla joku parikymppisten foorumi. Poistun suosiolla tältä foorumilta ja etsin itselleni sopivamman. GOOD BYE!
Tervemenoa! Toivottavasti sait verisen mustelman perskannikoihisi liiallisen voimankäytön ja oven takia...
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
171
Ostasin serriä koko rahalla, ja asentaisin niihin linuxit (säästää rahaa), sit pistäsin koko open source homman keskittämään koko yhteiskuntaa. Kaikki tajuais miten jokainen voi olla olla osa meininkiä, että ihmiskunta selviytyy.

Sit jotkut muulit olis sellasia, mitkä ei tietäis niit root-tunnuksia ja sit ne kävis lopulta kapinaan eliittiä vastaan, mut tähän menis se 10 000v.
 

Liitteet

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Perustaisin säätiön, johon palkkaisin ison kasan asianajajia ja tekisin rikosilmoituksilla, kanteluilla ja valituksilla kusettajien, kuten yksisarvishoitoja antavat, antioksidanttiklinikat, Ruohonjuuri-kaupan, reiki-hoitajat, detox-kauppiaat, bemer-patjojen myyjät, HCA ja vastaavat analysoijat niin vaikeaksi että joutuisivat luopumaan huijaukseen pohjautuvasta toiminnastaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
177
Velat pois, ja sitten "Trickle down economics" hoitaisi plebeijien hyvinvoinnin. :cigar2:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 840
Viestejä
4 204 256
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom