Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oliko toi kännin aiheuttamaa vittuilua? testaa se 1m vasen kaijutin piuha ja oikeeseen korvaan 50m piuha ja mieti mista ero johtuu.. sori.
oliko toi kännin aiheuttamaa vittuilua? testaa se 1m vasen kaijutin piuha ja oikeeseen korvaan 50m piuha ja mieti mista ero johtuu.. sori.
Mulla on nyt emosta spdif kotiteatterivahvariin ja sieltä kuulokeliittimessä kuulokkeet. Voihan sen laittaa vaikka näytönohjaimen läpi näytön kajareihin tai näytön liittimiin kuulokkeet. Emosta 3.5mm liittimistä kotivahvariin ja sieltä kaijuttimiin / kuulokeliittimeen. Tai jos ois äänikortti ja sieltä suoraan kuulokkeisiin / Kaijuttimiin. Vai vielä äänikortista kotiteatterin kautta kuulokkeisiin / kaijuttimiin.
Se että se singaali ei muuntuis kovin moneenkertaan analoogisesta dikitaalisesti ja päinvastoin. Korvakuulokkeet kuitenkin tarvii vahvistusta ja tietokoneella on EQ bassojen lisäykseen AKG Q701 kuulokkeissa on muuten liian neutraali ääni.
Peleissä vihujen askelten ja muitten äänien korostusta on heleppo korostella EQ:lla. Nämä on niitä ääritapauksia.
Kun pelaa nopeita pelejä pitää äänet tulla myös nopeesti tai kuolokorjaa. Sitä tällä haetaan.
Miten iso merkitys sillä muka on todellisuudessa jos äänet tulee millisekunnin tai kaksi hitaammin kuin jollain tosiella ratkaisulla, kun jo netin viive on kymmenkertainen ja reaktioaika satakertainen? Nämä kaksi myös muuttuu kokoajan enemmän kuin millisekunnin tai kaksi parempaan tai huonompaan suuntaan ja ovat täysin riippuvaisia kuka pelaa ja missä pelaa. Unohtamata myöskään sitä että hyvin harvoin äänien kautta tulee niin tarkkaa informaatiota että se vaikuttaisi lopputulokseen. Askelten perusteella nurkan takaa tulevaa vihua arvoidaan sekunneissa ei millisekkunneissa ja tässäkin kohtaa reaktioajalla on huomattavasti enemmän merkitystä.Kun pelaa nopeita pelejä pitää äänet tulla myös nopeesti tai kuolokorjaa. Sitä tällä haetaan.
Unohtamata myöskään sitä että hyvin harvoin äänien kautta tulee niin tarkkaa informaatiota että se vaikuttaisi lopputulokseen. Askelten perusteella nurkan takaa tulevaa vihua arvoidaan sekunneissa ei millisekkunneissa ja tässäkin kohtaa reaktioajalla on huomattavasti enemmän merkitystä.
Vastasit sitten mutuun täydellä mutulla. Nyt kun sanoit, että eroa on millisekunti tai pari, niin varmaan osaat todistaa asian? Vaikka mitenkä monta kertaa lukisi tuon sinun viestisi, niin ei siinä kyllä paljon asiaa ole. Puhut netin viiveestä, millisekunnin tai kahden erosta, millisekunnin tai kahden vaihteluista, äänen kautta ei kuulemma tule tarkkaa informaatiota (paskapuhetta), askelten paikallistamisessa kestää sekunteja (paskapuhetta). Etkä edes yrittänyt vastata OP:n kysymykseen.Miten iso merkitys sillä muka on todellisuudessa jos äänet tulee millisekunnin tai kaksi hitaammin kuin jollain tosiella ratkaisulla, kun jo netin viive on kymmenkertainen ja reaktioaika satakertainen? Nämä kaksi myös muuttuu kokoajan enemmän kuin millisekunnin tai kaksi parempaan tai huonompaan suuntaan ja ovat täysin riippuvaisia kuka pelaa ja missä pelaa. Unohtamata myöskään sitä että hyvin harvoin äänien kautta tulee niin tarkkaa informaatiota että se vaikuttaisi lopputulokseen. Askelten perusteella nurkan takaa tulevaa vihua arvoidaan sekunneissa ei millisekkunneissa ja tässäkin kohtaa reaktioajalla on huomattavasti enemmän merkitystä.
Mikäli sinulla on tarkempaa tietoa äänen viiveestä niin kerro ihmeessä. Paremman tiedon puutteessa mennään mutulla, koska itse en sellaista löytänyt eikä ilmeisesti aloituspostaajakaan kun tuli kyselemään. Ainoa mutu viestissäni oli tuo äänen viive, loput oli testattua, kaikkien nähtävissä olevaa ja omaa kokemusta.Vastasit sitten mutuun täydellä mutulla. Nyt kun sanoit, että eroa on millisekunti tai pari, niin varmaan osaat todistaa asian? Vaikka mitenkä monta kertaa lukisi tuon sinun viestisi, niin ei siinä kyllä paljon asiaa ole. Puhut netin viiveestä, millisekunnin tai kahden erosta, millisekunnin tai kahden vaihteluista, äänen kautta ei kuulemma tule tarkkaa informaatiota (paskapuhetta), askelten paikallistamisessa kestää sekunteja (paskapuhetta). Etkä edes yrittänyt vastata OP:n kysymykseen.
Saako kysyä, mitä pelaat, kun noin pienestä on kiinni?Kun pelaa nopeita pelejä pitää äänet tulla myös nopeesti tai kuolokorjaa. Sitä tällä haetaan.
Johtojen pituuksilla ei ole mitään merkitystä latenssien kanssa. Signaalit kun siirtyvät johdoissa (lähes) valon nopeudella.jeps ei ole mun seteissä mitän langattomia. Hupasaa kun tossa vaihteli pelissä äänivaihtoehtoja hi-fi :Stä war tapeen niin niinkö äänet buustas..ja kieleksi saksa tuli sodantuntua.BF4.
Mulla ei ole edes äänikorttia tietokoneessa ja vahvariin menee ääni optisena josta langallisena korvakuulokkeihin.
Suorin reittihän se olisi emolta dikitaalisena suoraan kuulokkeisiin jossa olisi muunnos ja vahvistimet.
Aika totista pelailua noin niinkun 0.43kpm, 373spm, 0.86kd, tarkkuus 5%-7%, ja tunteja +4400h. Niin juu, ja bf2 oltiin maailman parhaita, eiks je?Kyllä mää kerran yhelle saksalaiselle heitin haasteen tulla pelaan laneille hesaan 1-1 noin 5000 rahasta. Alkaa silloin ne äänetkin kiinnostaan.
Ääni voi kuulua hiljempaa 50m piuhalla johtuen kasvaneesta impedanssista, mutta tuskin kuuluu hitaampaa.testaa se 1m vasen kaijutin piuha ja oikeeseen korvaan 50m piuha ja mieti mista ero johtuu