Mitähän kettua Gigantti?

Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 186
Ei voi kuin ihmetellä Gigantin sekoilua. Tilasin kolme tuotetta samalla tilauksella, päätuotteen ja kaksi tarviketta päätuotteeseen. Gigantin verkkokaupan päässä kaikki sujui OK, mutta lähetystunnusta ei näkynyt tai kuulunut. Toimitustavaksi valitsin duunipaikan vieressä sijaitsevan Smartpostin.

3 päivää tilauksesta: Tekstiviestillä lähetystunnus noudettavissa, lähetyksen sisällöstä tai lähettäjästä ei mitään mainintaa. Lähetys noudettavissa normaalista asiamiespostista Smartpostin sijaan, eri postinumeron alueelta.

6 päivää tilauksesta: Tekstiviestillä lähetystunnus noudettavissa, lähetyksen sisällöstä tai lähettäjästä ei mitään mainintaa. Lähetys noudettavissa MATKAHUOLLON toimipaikasta, joka sijaitsee yli 20 kilsan päässä valitsemastani toimipaikasta. Että mitähän kettua Gigantti?

2 viikkoa tilauksesta: Päätuotteesta ei ole saapunut lähetystunnusta tai kuulunut mitään. Nyt minulla on käsissäni kaksi turhaa lisätarviketta, jotka sai hakea erikseen jostain aivan muualta minne olin toimituksen valinnut. Näinkö maksavaa asiakasta kuuluu palvella? Veloitus tililtä lähti kyllä samalla sekunnilla..

Ps. Ihmekös, kun poistivat Postiennakon toimitustavoista. Gigantin lågistiikka on puhdasta asiakkaan silmiin kusemista
 
Viimeksi muokattu:
Postin arpajaiset... Tilasin tässä taannoin pari kirjaa, jotka Posti toimitti R-kioskille sen puoli kilometriä siitä sijaitsevan postikonttorin sijasta (jonne kaikki pakettini siihen asti olivat tulleet).
 
Muokkaatko vähän sopivamman otsikon, jos aiheen tiimoilta keskustellaan enemmänkin, kiitos.
 
Postin arpajaiset... Tilasin tässä taannoin pari kirjaa, jotka Posti toimitti R-kioskille sen puoli kilometriä siitä sijaitsevan postikonttorin sijasta (jonne kaikki pakettini siihen asti olivat tulleet).

Lähetys 1 Postin mukaan lähettäjän päässä virhe.
Lähetys 2 Matkahuollon toimipaikkaan, ei näihin taida olla Postilla osaa eikä arpaa
 
Ja Gigantiltahan ei missään nimessä kannata kysyä, että mitä ihmettä tässä on sekoiltu ja missä viimeinen tuote oikein viipyy.....
 
Ei kannata ottaa Giganttiin tai postiin yhteyttä vaan kyräillä ihmetellä
 
Liekkö kyseessä oleva päätuote esim. pesukone tms. isompi kampe?
Gigantti tuuppaa yleensä nuo isommat (yli 50kg) rojut kiitolinjan/kaukokiidon kyytiin ja lisähärpäkkeet tulevat sitten postilla tai matkahuollolla.
 
Liekkö kyseessä oleva päätuote esim. pesukone tms. isompi kampe?
Gigantti tuuppaa yleensä nuo isommat (yli 50kg) rojut kiitolinjan/kaukokiidon kyytiin ja lisähärpäkkeet tulevat sitten postilla tai matkahuollolla.

7 kilogrammaa suurin ja kaikkien pitäisi mahtua Smartpostin lokeroihin. Jotain siellä Gigantin logistiikassa mättää pahasti
 
Liekkö kyseessä oleva päätuote esim. pesukone tms. isompi kampe?
Gigantti tuuppaa yleensä nuo isommat (yli 50kg) rojut kiitolinjan/kaukokiidon kyytiin ja lisähärpäkkeet tulevat sitten postilla tai matkahuollolla.
Mikäs järki tällaisessa on? Tuleeko ne eri varastosta?
 
Ketjua lainaten, kyllä matkahuoltokin taasen osas. Eilen tuli viesti että paketti noudettavissa. Noh minä että hyvä homma. Katsoin: Jaa? 50km päässä täältä, eri paikkakunnalla. Syynä tähän oli että yksi paikallinen mh-asiamies lopettaa toimintansa. Kappas vaan kun ainakin 2 muuta + postiin mahdollista viedä paketti, mutta olin yhteydessä mh:hon. Heidän mielestä oli viisainta jättää se heille 50km päähän kuin taas toimittaa se tänne lähemmäs eri toimipisteisiin....olisiko ollut isompi vaiva käydä toisesta paikasta n. 5km säteellä kaikki paikat vai 50km päähän asiamiehelle hakemaan...en tiedä.
 
Kyllä tuo pakettien toimitus erillään on ihan normaalia ainakin. Pesukonetta kun ostin niin kaikki kyllä tuli kotiin asti niin kuin pitikin, mutta vähän huvitti kun se alle kympin vuotosuoja toimitettiin kotiin asti kiitolinjalla (tmv) erikseen. Odotin konetta, ja lähetti iskee kouraan pahvilaatikon, josta löytyy tuo pelkkä suoja. Kone taisi tulla sitten seuraavana päivänä.

E: Tuo väärällä toimitustavalla toimittaminen on kyllä sellainen moka, josta melkein voisi vaatia hyvitystä. Voisin kuvitella, että esimerkiksi liikuntarajoitteisille toimitus oikeaan paikkaan on aika kriittinen asia.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantin markkinointi herättää kysymyksiä. Joka viikkoisessa tarjouskampanjassa mainostetaan samoja normihintaisia tuotteita TARJOUKSINA. Jäävuoren huippuna Iphone 5S 16 GB malli, joka on ollut jo vuoden päivät TARJOUS hintaan 299 euroa. Kuluttajavirastolla olisi tuossa työnsarkaa
 
Tilasin kans tässä Gigantin black fridaysta tuotteita. Jokaikinen tuote tulee omana pikku pakettinaan. No ei siinä mitään, eihän se maksa mulle mitään, mutta ihme touhua silti.

Perjantaina postimies soitti ja sanoi, että paikallisen SmartPostin lokerikot olivat täynnä. Tarjoutui tuomaan paketin ilmaiseksi kotiovelle asti. Valitettavasti en ollut kotona vaan työmatkalla 250 km päässä. Olisi tuonut vaikka työpaikalle paketit, mutta kun kerroin että olen 250 km päässä, niin ei sentään sinne lähtenyt ajelemaan. Käskin viedä paketit paikalliseen asiamiespostiin, hakisin ne sitten sieltä. Mutta kuulemma sielläkin oli "kaikki paikat paketteja täynnä".

Perjantaina tuli yksi smartkoodi lisää. Kävin tänään aamulla hakemassa kaikki pikku pakettini. Yksi Smartpostin lokeroista oli tyhjä?!

Joten kyllä se Postikin osaa näemmä säätää. Gigantti + Posti = lyömätön asiakaskokemus.
 
Minkäslaisia kokemuksia MasterCardilla ostetuista tuotteista ja niiden palautuksista. Missä ajassa palautukset napsahtavat tilille. Nyt mennyt 5 arkipäivää eikä ole kuulunut. Kyseessä kuitenkin 1500 euroa.
 
Minkäslaisia kokemuksia MasterCardilla ostetuista tuotteista ja niiden palautuksista. Missä ajassa palautukset napsahtavat tilille. Nyt mennyt 5 arkipäivää eikä ole kuulunut. Kyseessä kuitenkin 1500 euroa.
Voi mennä pitkäänkin.

One of the key reasons that a credit card refund takes as long as it does is the number of steps involved in the refund process. When you initiate a refund, as when you return merchandise to a store, the seller requests a refund by beginning a new transaction request on the credit card network. The card company must receive this information, check it against your purchase history, confirm the merchant's request, clear the refund with its bank and transfer the credit to your account. The credit card's billing department must then issue a statement that shows the refund as a credit, which serves as the final step in the process. Each step is an opportunity for delays due to human or computer error, or due to waiting for a billing cycle to elapse.
 
Eli tuossa köyhiä kusetetaan. Tai siis sanoisin, että eivät käyttäisi hyödyksi palvelua. Hyvähyvä.
 
Tuttu vähän vanhempi ihminen kävi Gigantista ostamassa suosittelemaani puhelinta, johon tarvitsi myös uuden sim-kortin. Gigantin ovela myyjä oli toki myynyt lähinnä Whatsappia käyttävälle ihmiselle entisen hyvin toimivan 3G-liittymän tilalle jonkun kalliimman 4G-liittymän, koska "puhelinhan on 4G:lle suunniteltu". Tiedän toki mikä meininki siellä Gigantissa on, mutta silti vaan ihmetyttää miten myyjän moraali antaa myöden. En viitsi edes kuvitella kuinka monelle mummolle siellä on myyty rajaton 4G kun "onhan se puhelin nyt 4G".
 
Mulla on 4G mopolla 0,25 megalla varustettuna. Limaiset gigantin myyjät. :(:darra:
 
Liekö tuo nykyään kovin suuri tuo hintaero 3G vs 4G?
 
Gigantin markkinointi herättää kysymyksiä. Joka viikkoisessa tarjouskampanjassa mainostetaan samoja normihintaisia tuotteita TARJOUKSINA. Jäävuoren huippuna Iphone 5S 16 GB malli, joka on ollut jo vuoden päivät TARJOUS hintaan 299 euroa. Kuluttajavirastolla olisi tuossa työnsarkaa
Ei kai "tarjous" sanaa koske samat säännöt kuin "alennusta". Eihän tarjous sananakaan viittaa alhaiseen hintaan. Gigantissa on tarjolla tällaisia tuotteita tuommoiseen hintaan, eli tarjouksena hintaan 299. Jos sitä alennukseksi sanoisivat, niin sitten pitäisi olla ollut myynnissä korkeammalla hinnalla.
 
Ei kai "tarjous" sanaa koske samat säännöt kuin "alennusta". Eihän tarjous sananakaan viittaa alhaiseen hintaan. Gigantissa on tarjolla tällaisia tuotteita tuommoiseen hintaan, eli tarjouksena hintaan 299. Jos sitä alennukseksi sanoisivat, niin sitten pitäisi olla ollut myynnissä korkeammalla hinnalla.

Siinä tapauksessa Tarjous sana on menettänyt merkityksensä, kun Gigantti myy shokkifontilla hypetettyjä TARJOUS-tuotteita samaan hintaa kuin valmistajan/tukkukaupan ovh.
 
Siinä tapauksessa Tarjous sana on menettänyt merkityksensä, kun Gigantti myy shokkifontilla hypetettyjä TARJOUS-tuotteita samaan hintaa kuin valmistajan/tukkukaupan ovh.
Tuo merkitys sille on tullut vain sen takia, että sitä on mainonnassa käytetty alennuksen synonyyminä. Kun mietit itse sanaa, niin ei sen merkitykseen sisälly mitään viitteitä alennuksesta tai halvasta hinnasta. Tarjota -> tarjous. Gigantti tarjoaa ostettavaksi puhelinta hintaan 299 -> Gigantilla on tarjous puhelimesta hintaan 299.

"Tarjous" sanaa kyllä mainonnassa käytetään alennuksen synonyyminä, niin sille on moinen merkitys ihmisten mielikuvissa sitä kautta syntynyt. Mielenkiintoista olisi kyllä kuulla kuluttaja-asiamiehen mielipide.
 
Mummo voi silti sen kympin kuussa varmaan käyttää järkevämminkin kuin maksamalla rajatonta 4G-pakettia, jolla ne Whatsapit lähtee pari millisekuntia nopeammin. Ja pointti oli muutenkin se, että myyjällä pitäisi olla sen verran pelisilmää mitä myy ja kenelle varsinkin jos alunperin ei edes liittymää tultu hankkimaan. Jos asiakas välttämättä haluaa sen kalleimman paketin niin sittenhän asiassa ei ole ongelmaa.
 
Tuttu vähän vanhempi ihminen kävi Gigantista ostamassa suosittelemaani puhelinta, johon tarvitsi myös uuden sim-kortin. Gigantin ovela myyjä oli toki myynyt lähinnä Whatsappia käyttävälle ihmiselle entisen hyvin toimivan 3G-liittymän tilalle jonkun kalliimman 4G-liittymän, koska "puhelinhan on 4G:lle suunniteltu". Tiedän toki mikä meininki siellä Gigantissa on, mutta silti vaan ihmetyttää miten myyjän moraali antaa myöden. En viitsi edes kuvitella kuinka monelle mummolle siellä on myyty rajaton 4G kun "onhan se puhelin nyt 4G".
Ei nyt Keikka-Anttiin liity, mutta itsellekin koitti joku puhelinmyyjäketku liittymää. Tavastani poiketen (ei heti luuria korvaan) ajattelin pitää myyntipuheensa. Kerroin, että mulla on firman X vanha liittymä, johon kuuluu 2 Gigan nettiyhteys. Kyseli puhelinmallini ja heitti herranjumalat, kun "oivalsi", että se on 4G-puhelin. Sanoin, että nettikäyttöni puhelimella on käytännössä uutisten lukemista ja kotona on 4G wifi. Olisi pitänyt vaihtaa halpa liittymä kalliiseen, kun enää ei noita 3G liittymiä sopivaan nopeuteen saa. Yritin kysellä 2 Gigan liittymää, mutta ei ollut tarjota. Ei ihme,että vanhempia ihmisiä huijataan kertomalla, että 4G-puhelimessa pitää olla 4G liittymä.
 
Mummo voi silti sen kympin kuussa varmaan käyttää järkevämminkin kuin maksamalla rajatonta 4G-pakettia, jolla ne Whatsapit lähtee pari millisekuntia nopeammin. Ja pointti oli muutenkin se, että myyjällä pitäisi olla sen verran pelisilmää mitä myy ja kenelle varsinkin jos alunperin ei edes liittymää tultu hankkimaan. Jos asiakas välttämättä haluaa sen kalleimman paketin niin sittenhän asiassa ei ole ongelmaa.

Käärinliinoissa ei ole taskuja. Kuulostaa ihan perikunnan ininältä tuo jostain kynpistä kitiseminen liittymän hinnassa.

Pitäähän se mummollakin 4Geen pelittää jotta saa kattoa pokea netistä.
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja. Kuulostaa ihan perikunnan ininältä tuo jostain kynpistä kitiseminen liittymän hinnassa.

Pitäähän se mummollakin 4Geen pelittää jotta saa kattoa pokea netistä.
Monesta kympistä kasvaa aika iso summa, kyllä minua ainakin kiinnostaa maksanko ylimääräistä jostain mistä ei ole minulle mitään hyötyä. Jos 10e on sinulle merkityksetön summa, voit tallettaa vaikka minun tililleni kympin kuussa ihan vapaasti, en pane pahakseni.
 
Hieman ohi aiheen, mutta ehkä pahin moraaliton myynti jutun kuulin kaverilta joka on soneran yritysmyynnin puolella. Siellä kuullema osa myy näitä maksupäättelaitteita vanhoille ihmisille. Luulevat että sillä voi laskuja maksella.
 
Mummo voi silti sen kympin kuussa varmaan käyttää järkevämminkin kuin maksamalla rajatonta 4G-pakettia, jolla ne Whatsapit lähtee pari millisekuntia nopeammin. Ja pointti oli muutenkin se, että myyjällä pitäisi olla sen verran pelisilmää mitä myy ja kenelle varsinkin jos alunperin ei edes liittymää tultu hankkimaan. Jos asiakas välttämättä haluaa sen kalleimman paketin niin sittenhän asiassa ei ole ongelmaa.

Ei niillä ole pelisilmää vaan eurot kiiluu silmissä, mitä enemmän niitä liittymiä myy niin sitä isompi tili.
 
Gigantissahan joku työntekijä sai aikoinaan potkut kun myyntikate oli liian pieni. Myi siis tuotteita, joita asiakkaat tulivat hakemaan ja tästähän taidettiin uutisoida ihan iltapäivämediassa. En tiedä, että onko meno rauhoittunut tuosta vuosien saatossa.
 
Gigantissa jokaisen myyjän myynti ja tuotto on julkista riistaa eli seurataan todellakin paljonko yksilö myy tuotteita, vakuutuksia ja puhelinpuolella ne liittymät on parhaan myyjän tunnusmerkit.

Katetta seurataan ja todellakin painostetaan myyjiä "kusettanaan" koska bonuksia heruu mitä röyhkeämpi olet.

jokaisen myyjän myynnit ja katteet näkyvät ihan seinällä , kilpailu myyjien kesken on aivan normaalia koska hyvät myyjät(lue ammattilaiset kusettajat ja paskapuhujat) ovat hierarkiassa ylempänä ja hyvien myyjien bonukset on ihan kouriintuntuvia.

Harmi että yleisellä tasolla jokaisen suurinpiirtein normaaleilla aivoilla varustetun ostajan tulisi nähdä tämä, näinhän ei ole koska ne lipevimmät myyjät ahneuksissaan myyvät aivan mitä vaan mitä käsketään myymään.

Gigantin kierrätystaktiikka työntekijöitten osalta nyt on taas aivan faktaa jo siitä lähtien kun tuo paskapulju suomeen tuli.
 
Tuo merkitys sille on tullut vain sen takia, että sitä on mainonnassa käytetty alennuksen synonyyminä. Kun mietit itse sanaa, niin ei sen merkitykseen sisälly mitään viitteitä alennuksesta tai halvasta hinnasta. Tarjota -> tarjous. Gigantti tarjoaa ostettavaksi puhelinta hintaan 299 -> Gigantilla on tarjous puhelimesta hintaan 299.

"Tarjous" sanaa kyllä mainonnassa käytetään alennuksen synonyyminä, niin sille on moinen merkitys ihmisten mielikuvissa sitä kautta syntynyt. Mielenkiintoista olisi kyllä kuulla kuluttaja-asiamiehen mielipide.

Gigantti antaa tietoisesti ymmärtää, että tarjoushinta on voimassa vain rajoitetun ajan tai kattaa vain rajoitetun erän tuotetta. Esimerkkeinä päivän tarjoukset, viikonlopputarjoukset, yömyynti, kampanjat ym, joissa markkinoidaan enimmäkseen normaalihintaisia / ovh hintaista tavaraa. Minusta tuo menee selkeästi harhaanjohtavan markkinoinnin piikkiin, siinä missä eräiden kaluste- ja soffaliikkeiden hatusta revityt alennusprosentit ja ikuisuuden kestävät loppuunmyynnit. Kuluttajavirasnomaisille voisi olla taas tarvetta.
 
Laitetaas positiivinenki kokemus Gigantista.

Ostin Gigantin verkkokaupasta mustan perjantain tarjouksesta astianpesukoneen kotiinkuljetuksella. Se toimitettiin minulle eilen.

Siinä pakkausta avatessa huomasin, että kannen muovi- ja peltiosa eivät istu aivan saumattomasti yhteen. Lisäksi peltiosassa oli pieni nirhauma josta puuttui maalia. Soitto Gigantin asiakaspalveluun. Noin viiden minuutin neppailun jälkeen sain langan päähän oikean ihmisen, joka kehotti ottamaan vaurioista kuvan ja pistämään sähköpostilla asiakaspalveluun.

Tänä aamuna sieltä jo soitettiin ja tarjottiin joko hyvitystä lahjakortin muodossa tai sitten he käyvät vaihtamassa koneen toiseen. Pienen tinkimisen jälkeen sain heiltä lupauksen 100 euron lahjakortista, josta saapuikin vahvistus sähköpostilla pian puhelun jälkeen.
 
Markantalosta hieman yli vuosi sitten ostettu näppäimistö lakkasi toimimasta... Soitin Giganttiin ja takuu on kuulemma vain vuoden, mutta käskivät tulla käymään. Logitech:n verkkosivun mukaan ko. näppäimistön takuu on 3v. Katsotaan miten tarina jatkuu kunhan ehdin Gigantin myymälään. Vähän tulee kuitenkin olo että taas kerran Gigantti kairaa asiakasta ahteriin.
 
Markantalosta hieman yli vuosi sitten ostettu näppäimistö lakkasi toimimasta... Soitin Giganttiin ja takuu on kuulemma vain vuoden, mutta käskivät tulla käymään. Logitech:n verkkosivun mukaan ko. näppäimistön takuu on 3v. Katsotaan miten tarina jatkuu kunhan ehdin Gigantin myymälään. Vähän tulee kuitenkin olo että taas kerran Gigantti kairaa asiakasta ahteriin.

Eikös jälleenmyyjän ja valmistajan takuut aina olekkin omat asiansa...
 
Laitetaas positiivinenki kokemus Gigantista.

Ostin Gigantin verkkokaupasta mustan perjantain tarjouksesta astianpesukoneen kotiinkuljetuksella. Se toimitettiin minulle eilen.

Siinä pakkausta avatessa huomasin, että kannen muovi- ja peltiosa eivät istu aivan saumattomasti yhteen. Lisäksi peltiosassa oli pieni nirhauma josta puuttui maalia. Soitto Gigantin asiakaspalveluun. Noin viiden minuutin neppailun jälkeen sain langan päähän oikean ihmisen, joka kehotti ottamaan vaurioista kuvan ja pistämään sähköpostilla asiakaspalveluun.

Tänä aamuna sieltä jo soitettiin ja tarjottiin joko hyvitystä lahjakortin muodossa tai sitten he käyvät vaihtamassa koneen toiseen. Pienen tinkimisen jälkeen sain heiltä lupauksen 100 euron lahjakortista, josta saapuikin vahvistus sähköpostilla pian puhelun jälkeen.

Eipä tuossa mielestäni mitään ihmeellistä ole. Tottakai jos asiakas maksaa virheettömästä tuotteesta, niin myyjän pitää sellainen toimittaa. Tuossa taannoin uunia ostaessani huomasin että toimitetun uunin emalissa oli pahoja naarmuja. Soitto Giganttiin, ja uusi uuni toimitettiin parin päivän päästä. Valitettavasti myös uudessa uunissa oli pieni naarmu kyljessä, mutta koska se jäi näkymättömiin, hyväksyin uunin muutaman kymmenen euron hyvityksen kanssa.

Eikös jälleenmyyjän ja valmistajan takuut aina olekkin omat asiansa...
Gigantin myyjät eivät "muista" että virhevastuukin on olemassa. Eli vaikka takuu on ummessa, niin Gigantti hoitaa näppäimistön virhevastuun perusteella. Valmistajan takuun pituus on tietysti hyvä asia kun argumentoi virhevastuun puolesta.
 
Joskus ehkä vajaa vuosi sitten tein ostoksen Gigantin verkkokaupasta. Toimitus Matkahuollon kautta lähipostiin. Se meni oikein mallikkaasti ja sain tuotteen muutamassa päivässä. Sain myös muutamassa päivässä saman tuotteen Postin kuljettamana. Elikkäs kaksi samanlaista tuotetta yhden hinnalla :lol: Harmi että kyseessä oli vain 30 euron arvoinen tuote, mutta kelpasihan se.
 
Joskus ehkä vajaa vuosi sitten tein ostoksen Gigantin verkkokaupasta. Toimitus Matkahuollon kautta lähipostiin. Se meni oikein mallikkaasti ja sain tuotteen muutamassa päivässä. Sain myös muutamassa päivässä saman tuotteen Postin kuljettamana. Elikkäs kaksi samanlaista tuotetta yhden hinnalla :lol: Harmi että kyseessä oli vain 30 euron arvoinen tuote, mutta kelpasihan se.
Et satu just oleen myymässä facekirppiksellä niitä :D
Pirun hyvät, ellei parhaat sankakuulokkeet musiikin kuunteluun. Mulle tuli näitä vahingossa kahdet. Postit ostajalle. Kulkeutuu tänään keskustaan.
 
Ei ole kovin fiksua alkaa myymään vahingossa tuplina saatua tuotetta. Jos Gigantti imventaariossa huomaa 2x tuotteen menneen sinulle 1x maksulla, niillä on oikeus vaatia tuotteensa takaisin. Jollet sitä palauta, syyllistyt varkauteen, ja saat pian sakot sen lisäksi, että korvaat niille täyden hinnan ylimääräisestä. En Giganttia tässä puolustele, kunhan nyt mainitsen, että ylipäätään ei suositeltavaa toimintaa.
 
Ei ole kovin fiksua alkaa myymään vahingossa tuplina saatua tuotetta. Jos Gigantti imventaariossa huomaa 2x tuotteen menneen sinulle 1x maksulla, niillä on oikeus vaatia tuotteensa takaisin. Jollet sitä palauta, syyllistyt varkauteen, ja saat pian sakot sen lisäksi, että korvaat niille täyden hinnan ylimääräisestä. En Giganttia tässä puolustele, kunhan nyt mainitsen, että ylipäätään ei suositeltavaa toimintaa.

Kyllä niille varmaan kelpaa rahakin siinä tapauksessa, että huomaavat? Tuskin välttämättä haluavat tuotetta takaisin. Epäilen kyllä että edes huomaisivat mitään tuollaista.
 
Megafirma Gigantti perimässä takaisin kissojen ja koirien kanssa 29.95 euron hampasharjaa - käytön jälkeen...:rofl:
 
Mitähän kettua noille hammasharjoille, partakoneille ynnä muille tapahtuu palautusten jälkeen?

Entä minkälaisia kokemuksia on kuinka kauan palautuksissa kestää, meinaan rahojen?
 
Markantalosta hieman yli vuosi sitten ostettu näppäimistö lakkasi toimimasta... Soitin Giganttiin ja takuu on kuulemma vain vuoden, mutta käskivät tulla käymään. Logitech:n verkkosivun mukaan ko. näppäimistön takuu on 3v. Katsotaan miten tarina jatkuu kunhan ehdin Gigantin myymälään. Vähän tulee kuitenkin olo että taas kerran Gigantti kairaa asiakasta ahteriin.

Kävin Gigantissa ja takuun loppumisesta ei puhuttu nyt mitään. Myyjä katsoi kuitin, testasi näppäimistön ja totesi että eipä tuo toimi. Sen jälkeen sain lapun jolla sai hakea myymälästä uuden.

Homma meni niin kuin piti, vaikka pyhelimessa asia meinasi hieman tökkiä.
 
Megafirma Gigantti perimässä takaisin kissojen ja koirien kanssa 29.95 euron hampasharjaa - käytön jälkeen...:rofl:

Nojoo, tottahan että overkilliä oli kauhukuvieni maalaukset. :lol: Mutta muistan lukeneeni ongelmia siitä, kun on saatu 2 läppäriä yhden sijaan, ja toinen on pimitetty ja myyty eteenpäin.
Joku 30 euron tuote toki on sellainen, että Gigantti ei sellaisilla oikeuteen haasta, sillä menettäisi vaan asiakkaan tuolla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 170
Viestejä
4 530 969
Jäsenet
74 770
Uusin jäsen
kofeiinitonpepsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom