Mitäs rautaa mulle lähetään tilaa?

Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 890
Mä taas säädän ja ämpyilen..
Dataronic haluis et tilaan ne toiset muistit ja toisen kovon erikseen..
Mitkä muistit mä nyt sit tilaan.. saisha ne nopeet ja järkihintaset olla... max joku 150€.. ja onks se kingstome m2 kovalevy se mit suositellaan..
Mitä sulla nyt oli sit tilauksessa joita eivät saa toimitettua (ja millä hintaa)?

Ylläolevia löytyy yllinkyllin.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 147
Oiskohan tuo muisti nyt semmoista joka pomminvarmasti tuohon emoon sopii?
Edit:
noita aiemmin linkattuja olen yrittänyt tilata

edit2 .. tilasin nuokin... eiköhän ne sovi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 890
Oiskohan tuo muisti nyt semmoista joka pomminvarmasti tuohon emoon sopii?
Edit:
noita aiemmin linkattuja olen yrittänyt tilata
Ilmeisesti nuo sulla nyt tilauksessa:
Ja nuo mitä löytyy varastosta:

Erona on napsun isompi latenssi halvemmissa ja fyysisesti pienempi jäähdytyssiili muistipalikassa.
Kumpaakaan ei löydy juuri sellaisenaan emon qvl-listasta vaan n määrä muita rinnakkaismalleja kylläkin. Emo ja muistimalleja on valmistajilla niin perkeleesti että kaikkia yhdistelmiä tuskin koskaan löytyy listoilta.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 147
Ekan konepaketti ehdotuksen romut.. sit yritin niide kaa vääntää et vois vaihtaa muistit ja kovon. Mut pitääkin tilata uudelleen. No äsken tilasin ja maksoin noi muistit ja kovon ja tuli nyt sit 2Gb kovo se 1Gb tilalle ..
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 179
Ei ole merkitystä. Jos et tiedä tarvitsevasi ECC muisteja, niin todennäköisesti et niillä tee oikein mitään. ECC on siis lennosta virheenkorjaavaa muistia ja perusmuisteja hitaampaa.
Ddr5 muistit on kaikki ecc (on die) muisteja ja tämän takia joissain lukee ecc.

Ns aidot ddr5 ecc muistit on saatavilla vain puskuroituina, jotka ei sovi kuluttajaemoille vaan vaatii palvelin (esim epyc) tai työasema puolen (esim thereadripper) ddr5 emon ja prossun.
 

mvkorpel

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
149
Ddr5 muistit on kaikki ecc (on die) muisteja ja tämän takia joissain lukee ecc.

Ns aidot ddr5 ecc muistit on saatavilla vain puskuroituina, jotka ei sovi kuluttajaemoille vaan vaatii palvelin (esim epyc) tai työasema puolen (esim thereadripper) ddr5 emon ja prossun.
Esim. tässä (kingston.com) on ei-puskuroitu DDR5 ECC -muisti.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 147
Mut hei jee. Datatronic väitti et paketti ois jo lähtenyt. Nopeeta toimintaa. Nyt vaan ootellaan kustin polkemista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 793
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom